Масло для КПП

Автор Alex Miha, 06 Січня 2009, 18:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в КПП

Aral
1 (1.1%)
Bizol
1 (1.1%)
BP
3 (3.2%)
Castrol
14 (14.9%)
Elf
7 (7.4%)
Fuchs
0 (0%)
Liqui Moly
6 (6.4%)
Mobil
7 (7.4%)
Motul
2 (2.1%)
Neste
1 (1.1%)
Ravenol
0 (0%)
Shell
2 (2.1%)
Total
0 (0%)
Venol
7 (7.4%)
XADO
16 (17%)
ZIC
9 (9.6%)
ТАД
18 (19.1%)

Всього голосів: 94

АнтохА

да, синтетика.
все нормально
главное еще масло брать нормальное. поэтому беру с работы!

isf

а как в инжекторной славуте долить масло в кп, а то подозрение на недостаточный уровень(звук появился более сильный0 + 5-ая свистеть начала? пробег 15тысяч
Если можно то фото, буду признателен

TAVO

а что есть разница? через трос спидометра

Michurin

Цитата: Tem4ik
Цитата: TimatiПри пуске в такой мороз сцепление нужно выжимать обязательно,это снижает нагрузку на стартер!!!
Машину заводить ВСЕГДА надо с выжатым сцеплением, мороз или жара.
Вибач, Tem4ik, але хоть і пізно, але краще, ніж ніколи підказать тобі, що ти не зовсім правий, а точніше ЗОВСІМ!!! неправий! (ого, як дєлікатно закрутив!=) ) Парні! Вижимайте сцепу лише коли на вулиці мороз! Поясню чому. При вижимі сцепи ви нажимаєте через корзину на маховик, а через нього-на коленвал. При цьому він зміщується вперед(є у нього так званий осьовий розбіг) і натискає на спеціальні упорні півкільця (хто розбирав мотор - знає про такі). Вони для того і призначені, щоб приймать на себе зусилля при вижимі зчеплення. Але коли двигун працює, вони змащуються маслом, що видавлюється з-під вкладишів, а коли не працює(при пуску) - вони без змащування і швидко зношуються. При цьому у вала зявляється підвищений осьовий люфт, через який прогресує зношування вкладишів і поршневої. Тому вижим сцепи при пуску дуже шкідливий, але взимку - вимушена міра!

Oleg_s

Цитата: Michurin
Цитата: Tem4ik
Цитата: TimatiПри пуске в такой мороз сцепление нужно выжимать обязательно,это снижает нагрузку на стартер!!!
Машину заводить ВСЕГДА надо с выжатым сцеплением, мороз или жара.
Вибач, Tem4ik, але хоть і пізно, але краще, ніж ніколи підказать тобі, що ти не зовсім правий, а точніше ЗОВСІМ!!! неправий! (ого, як дєлікатно закрутив!=) ) Парні! Вижимайте сцепу лише коли на вулиці мороз! Поясню чому. При вижимі сцепи ви нажимаєте через корзину на маховик, а через нього-на коленвал. При цьому він зміщується вперед(є у нього так званий осьовий розбіг) і натискає на спеціальні упорні півкільця (хто розбирав мотор - знає про такі). Вони для того і призначені, щоб приймать на себе зусилля при вижимі зчеплення. Але коли двигун працює, вони змащуються маслом, що видавлюється з-під вкладишів, а коли не працює(при пуску) - вони без змащування і швидко зношуються. При цьому у вала зявляється підвищений осьовий люфт, через який прогресує зношування вкладишів і поршневої. Тому вижим сцепи при пуску дуже шкідливий, але взимку - вимушена міра!
У меня раньше была ВАЗ 2106 я я всю жизнь при пуске выжымаю спепление и ничего, это жэ секундное дело

Антон

Прям боюсь показаться не грамотным и что ща гнилыми помидорами закидают, ну да бог с ним, а я сцепление никогда при старте не выжимал и не выжимаю.... :).
Вибро шумо материалы STP Изделия из стеклопластика.
«Все, что решается при помощи денег это не проблема, а статья расходов»

Michurin

Коротше кажучи, моє діло - розказать, а ваше - вирішувать, вижимати чи не вижимати. Але вкотре хочеться повторить - учіть матчасть! В будь-якій мурзілці на будь-яку вітчизняну машину написано: при плюсових температурах при пуску ніяких педалів не чіпать, а при низьких - вижать зчеплення. Я пояснив чому, а вирішувати вам. Що до \"секундного діла\", то ще с совєцькі часи було досліджено, що 1 запуск двигуна прирівнюється за рівнем зношування близьро 100 км рівномірного руху (ну це,правда, на совєцьких маслах)

Твердохлебов Юрий Геннадиевич

Интересноа как это влияет на двигатели с Хадо+Турбо. Если мотор на нем можно вообще с пробитым поддоном крутить?

Добавлено спустя     3 минуты   48 секунд:
Мужики, не мучайте машины, лейте Хадо в КПП!!! Мой рекорд -22 без выключеного сцепления!!!

TAVO

Цитата: Bahus_969mИнтересноа как это влияет на двигатели с Хадо+Турбо. Если мотор на нем можно вообще с пробитым поддоном крутить?

Добавлено спустя     3 минуты   48 секунд:
Мужики, не мучайте машины, лейте Хадо в КПП!!! Мой рекорд -22 без выключеного сцепления!!!
минеральное или?

АнтохА


Виталий

Цитата: KJIuM
Цитата: MotorheadПрям боюсь показаться не грамотным и что ща гнилыми помидорами закидают, ну да бог с ним, а я сцепление никогда при старте не выжимал и не выжимаю.... :).
Аналогично.... ;)
Натискання педалі зчеплення при мінусових температурах полегшує роботу холодному акумулятора (перевірено практикою не завжди зарядженого, після морозної ночі, та ще підсаженого за ніч сигналізацією) та на масло в КП ніяк не впливає.
Якщо впевнений в акумуляторі то можна не натискать педаль при старті, на стартері підїзжать щоб не заводить машину.
Не має чого кидаться помідорами, краще переробити їх на газ або на біопаливо!!!

АнтохА


Сергей

Цитата: MichurinВибач, Tem4ik, але хоть і пізно, але краще, ніж ніколи підказать тобі, що ти не зовсім правий, а точніше ЗОВСІМ!!! неправий! (ого, як дєлікатно закрутив! ) Парні! Вижимайте сцепу лише коли на вулиці мороз! Поясню чому. При вижимі сцепи ви нажимаєте через корзину на маховик, а через нього-на коленвал. При цьому він зміщується вперед(є у нього так званий осьовий розбіг) і натискає на спеціальні упорні півкільця (хто розбирав мотор - знає про такі). Вони для того і призначені, щоб приймать на себе зусилля при вижимі зчеплення. Але коли двигун працює, вони змащуються маслом, що видавлюється з-під вкладишів, а коли не працює(при пуску) - вони без змащування і швидко зношуються. При цьому у вала зявляється підвищений осьовий люфт, через який прогресує зношування вкладишів і поршневої. Тому вижим сцепи при пуску дуже шкідливий, але взимку - вимушена міра!
Я в механике,так себе. Michurin, большое спасибо за ликбез!

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Антон

Проверил давича :) с нажатой, без :), стартует одинаково хорошо, но при отпускании педали сцепления после старта, немного обороты падают, в момент сцепления, так что, делаю вывод, что да, аккумулятору должно быть по легче.
Вибро шумо материалы STP Изделия из стеклопластика.
«Все, что решается при помощи денег это не проблема, а статья расходов»

Сергей

Цитата: MotorheadПроверил давича  с нажатой, без , стартует одинаково хорошо, но при отпускании педали сцепления после старта, немного обороты падают, в момент сцепления, так что, делаю вывод, что да, аккумулятору должно быть по легче.
По моему обороты падают только в зимнее время, по известным причинам.:))А летом, по известным причинам, я такого эфекта не замечал.:))Тот кто составлял мануал,не совсем бестолоч.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк