Микас OnLine

Автор Володимир, 23 Березня 2013, 19:02:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

По логіці повинно бути і видно який саме стукає з нрафіку чи ні якщо аналізувати?.
У мене в голові немає частотоміра і не зупиняю в часі записані смплітуди  от в чосу пробоема. Читав що на діагностиці саме так місце звуку виловлюють, і яка шестерня в кпп виє через частотний аналізатрр звуку. Хіба ДД не може фікчувати мікроудари і не тільки мікро? Яка розрядність ацп 8 біт?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 24 Лютого 2021, 21:50:05короче шуми всього механічного
"C122 Частота Knock Filter Частота фильтров микросхемы обработки детонации контроллеров МИКАС 10.х (DSP HIP1011, один фильтр)
устанавливается по следующей таблице:.." = №38  відповідає 6,12кГц
Так що,  мабуть обробляеться вузький діапазон.
А ще е C125  в мене =20
" Постоянная интегратора определяет скорость изменения  выходного сигнала микросхемы, а также вместе с длительностью измерений его амплитуду. Постоянная растет с ростом значения константы. (0 - 40мкс, 8 - 80мкс , 32 - 600мкс)
А ще е C124  в мене =0
"C124 Начальная установка аттенюатора Параметр определяющий режим работы микросхемы анализа детонации. Установка аттенюатора определяет коэффициент ослабления входного сигнала датчика детонации. Коэффициент ослабления уменьшается с ростом значения константы
(0 - 1.00, 20 - 0.50, 64 - 0.13)."

Скоріш за все -це не широкополосна система виміру.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

6кГц з головою. Частота перекладки поршнів при 1000 обертів 2000 перекладок за хвилину і 33,33Гц. Чи вистачає чутливості у ДД. Бачу по ацп що змінюється значення коли цокати викруткою легенько по мотопу. По фазам можна розпізнати чи то распрєд чи то перекладка і на якому цильндрі якщо мітку ДКВ відслідковувати . То якщо є можливість то чого надати чи розбирати. Цифровий фонендоском походу. Вий 5-ї  передачі 500Гц десь.Чи я гоню?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2021, 11:40:18голові немає частотоміра і не зупиняю в часі записані смплітуди  от в чосу пробоема.
Пишите лог, а потім дивитись у DiagWiev. Але це скоріш за все не допоможе. Це діагностика є більш для систем керування
Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2021, 11:40:18Читав що на діагностиці саме так місце звуку виловлюють, і яка шестерня в кпп виє через частотний аналізатрр звуку.
Імхо. Скоріш за все це запросто рішається мотор тестером з необхідним йому датчиком ( не датчиком блока керування.). + скриптами прог типу USB Oscilloscope до мотортестера .  Щось типу такого https://youtu.be/jl3QXcJFkGM?t=340 Або вумним і опитним мотористом на слух.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2021, 11:59:51Вий 5-ї  передачі 500Гц десь.Чи я гоню?
А мені СТОшник  (спец по Славутам 100%), коли я йому сказав, що "вмикаю 5ту на ходу і виє, і мені подобаеться як виє бо оригинальний звук для Славути", і що я з інету я вичитав пораду -"мало масла в КПП" - сказав що (а він мені і заливав мастило) "залили по максімуму і виють вони Славутини КПП все рівно. А якщо більше масла влить -забризгае його.." кудись куди не потрібно. В мене пробіг менше 80000. Частота виття можливо десь і така (5000).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

29 зубців 5-ї передачі первинного валу при перекатуванні по парі своїй і порушенні форми евольвенти при обертах в 1000 дасть частоту 1000×29/60=483,3Гц.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2021, 11:40:18
По логіці повинно бути і видно який саме стукає з нрафіку чи ні якщо аналізувати?.
У мене в голові немає частотоміра і не зупиняю в часі записані смплітуди  от в чосу пробоема. Читав що на діагностиці саме так місце звуку виловлюють, і яка шестерня в кпп виє через частотний аналізатрр звуку. Хіба ДД не може фікчувати мікроудари і не тільки мікро? Яка розрядність ацп 8 біт?
Мінімальний час між запитами до мікаса 0,1 секунди, яку частоту ти хочеш виміряти по логу?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2021, 13:16:47
20..500Гц
Тоді відповідно за одну секунду мікас треба опитати 20-500 разів, а мікас більше 10 разів в секунду не пропустить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 25 Лютого 2021, 13:42:45
Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2021, 13:16:47
20..500Гц
Тоді відповідно за одну секунду мікас треба опитати 20-500 разів, а мікас більше 10 разів в секунду не пропустить.
Ясно. Проїхали. Мікрофон і гаджет в допомогу записувати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2021, 12:41:14при обертах в 1000 дасть частоту 1000×29/60=483,3Гц.
Шаг C122 вибору полоси Частоти Knock Filter з хелпу
0   1,22кГц
...
34   5,29кГц   
35   5,48кГц   
36   5,68кГц   
37   5,90кГц
....63   19,98кГц
38   6,12кГц   наш
.....наскільки я зрозумів -це для підгону під конкретні двигуни.
Таблиця виборів  для датчика ДД перекриває весь НЧ діапазон, але в кожному конкретному випадку вибраного номеру полоса виходить всього 200-800Гц. На все що нижче-вище заданої зони мікас мабуть кладе.
Ну і можливо в цій полосі "шумів" мікас бере не все, а тільки те що входить в зону C125  ( в нас=20=десь 375мкс)... по хелпу "..C125 определяет скорость изменения выходного сигнала микросхемы,...)  В хелпі для C125 = 32 = 600мкс.  Ну це мої видумки.
А що насправді хотіли разраби -ми вже не взнаємо.
Навряд, чи мікасом можна деталізіровать того хто звенить в механиці. Це для виявлення ненормального "шуму" при спалаху палива для корегування УОЗ.
Зараз продивися старі логи покази по ДД
рух 0,45ср =0,68макс=0,9   стояча 0,0-0,42-0,5    але головне на ніколи не вискочив "флаг признак детонаціїї" (надо якось його заставити вискочити?, може фрішний опен діаг не пише)


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

При детонації або самогальмування при неправильних кутах при 1000 обертах маємо 2000 бубух на хвилину а це 33.3 Гц. При 2000 обертах 66.6Гц. Х.з.тоді, розпізнає один вибух як пучек і букет амплітудних єжиків кожен по 10 штук. Тоді 330 Гц і 660 Гц.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Владимер

Помогите!! Программа Опендиак зависает через пару секунд после начала работы при заведенном двигателем(при включенном зажигании все нормально). Адаптер KKL K-Line VAG-COM 409.1 USB, Микас 10.3.

vladishtm

Цитата: Владимер від 26 Лютого 2021, 17:46:06VAG-COM 409.1 USB, Микас 10.3.
Говорят, что лучше ELM327 (почитай https://www.drive2.ru/b/2891553/)  там же  и про VAG-COM"...Для этих целей (в VAG) используют 2 типа микросхем от разных производителей — FT232 (дорогая) и CP2102 (дешевая). Т.к. диагностика авто работает на нестандартных скоростях COM порта, то для микросхемы CP2102 в необходима дополнительная настройка в Реестре Windows, иначе ничего не будет работать. FT232 не требует никакой дополнительной настройки и там все будет работать "из коробки". Проблема с микросхемами FT232 только в том, что в последнее время их начали активно подделывать китайцы. Компания FTDI начала бороться с этим, и теперь в последних драйверах, при использовании подделки слетает PID у USB устройства, в результате чего адаптер перестает работать, а для восстановления адаптера придется пошаманить (в сети можно найти инструкции по восстановлению)....."
Я использую ELM327 с планшетом и компом - без проблем.
Цитата: Владимер від 26 Лютого 2021, 17:46:06после начала работы при заведенном двигателем
Шнур желательно покороче, можно попробовать  навесить на него помехоподавление несколько штук (что то типа http://www.kosmodrom.com.ua/prodlist.php?name=ru-klipsa.
Цитата: Владимер від 26 Лютого 2021, 17:46:06при заведенном двигателем(при включенном зажигании все нормально)
..."при заведенном двигателем..." - искра-с пошла "при заведенном... ", помеха аднака
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Владимер

"Я использую ELM327 с планшетом и компом - без проблем."

Пробував на своїй машині, проблему не вирішило( Тільки машина заводиться так і підвисає програма. На інших машинах все норм)

Пробував відключати модуль зажигання, нічого не дало, тільки запускаєтья стартир зразу підвисає