Генератор

Автор Дима, 17 Січня 2009, 21:40:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

Будем ждать тестовых результатов. Отмечай пжалста время наработки, температуру, количество оборотов, степень натяжки ремня. Потому как без цифер в испытательной таблице, результаты будут косвенные. А нам нужны непосредственные.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Время - 0, температура - 100, натяжение - 35кг. Оборотов - 5 млн на тыс км.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

да-да і ще епюру розтягу верхніх шарів ремня в перерізі ну хоч 1,5 мм
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

А може стискання нижніх шарів?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну це само собою. Головне щоб зібралося і все працювало, все решта то єрунда
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

давай, почнай з того, що знаеш, потім і з іншим розбершся!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Цитата: Sergik32ще епюру
*ROFL*  *THUMBSUP*  *BRAVO*
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Сегодня запресовую. Зробив одну запасну з М10х1. Запресую з М12х1



Різь крепуча, вийшла по прочності десь 10,3.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ще шліфанути треба
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32ще шліфанути треба

Закалка ТВЧ 10 секунд. Коробління НЕМА і мікростріщини не стр\\ашні, бо в середині мякіша. Вона в розмірах вогнана по мікрометру. То колір темний від рідини закалочної.
Шліфовка  для серійності і масової точності. А одинична суходрочиться токарем і це норм . Биття 0,02 нетбільше від вісі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а ну тоді гарно витерти від бруду і ставити. я вже чекаю результату, це ж моща, такий вал, така робота. Це як мінімум 15-20 ампер додасця. Коротше, кортить побачити результат роботи.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Готово. Для тих хто сумнывався. Биття не більше 0,03мм, колектор проточений, місо міді ще багато є. Як новенький. Сцентрувався по сердечнику як треба. По наружі биття нема, по шийкам підшипника теж. Я задоволений, скоро поставлю в гену. Підшипник передній плотно йде.
Зусилля запресавки десь 1500кг. З маслом






Внизу не токарний станок, то центра для ручної шліфовки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Salek
Цитата: ВКБПо наружі биття нема
Крабы после запрессовки не бьют?

Нет.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Гену свого поставивив з ремонтною віссю і шківа на 16 % меншмий. Іспитав сьогодня, дощ, обігрів скла з дзеркалами, дворник, ближній. обдув, пездаль тормоза, ебн.  музика. На хх930 - 13,9В.  Шума нема, свиста від генератора теж. (пока). Перегородка додата прекрасний обдкв гени як турбовентилятоп. Через всього його повітря тягне суперово.













Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.