Заміна штат. спареної катушки запаленя Мікас 10.3 на ВАЗ катушку

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 16:23:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

заколгоспив я котушку запалювання, покищо не зробив ще собі гніздо на 4 вивода, не хотів свою стокову різати щоб звідти забрати, малолішо, а вдруг ще треба буде. поки з нової катушки штекер з трьома проводами замастирив в старий, просто зачистив і пропаяв кінчики проводів і вставив в старий штекер, термоусадкою заізолював і все гарно заматав ізолентою чорною. Зводиться так само як і на старій котушці, при переході з прогрівочних тоже троїть, трошки менше ніж стара, але всерівно є, но єсть плюси в динаміці руху, на низах краще підхоплює, не смикає так, якось мякіше стала робити, на 2-3 передачах не дригається. от із заводкою то не знаю чого, але немає такого щоб на холодній заводилась як логан з 0,45тика. напевно все із-за чорної ізоленти, треба всетаки синя.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 29 Травня 2017, 10:52:51
от із заводкою то не знаю чого, але немає такого щоб на холодній заводилась як логан з 0,45тика. напевно все із-за чорної ізоленти, треба всетаки синя.
Акумулятор заряди, на зарадженому краще заводиться. Взагаліто треба наловчитись в потрібний момент виключати стартер, в мене на гарячу з пів оберта запускається якщо в потрібний момент відключити стартера, а якщо крутити доки не запуститься двигун, то треба трохи помаслати.

А в тому логані часом блок керування не відключає сам стартера?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

у мене на гарячу навіть з 0,25 оберта заводиться,а у логані все так як в славуті тіко краще, не знаю чого але він заводиться як молода хтива і прищава дівка за клубом. Акумулятор заряджений, крутить гарно, йому 9 років і він тримає 1,27
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0


ВКБ

Да. Підходять обидві. Та що дорожче коменти Константин , то мої коменти.
Брав за 320грн кажись. Працює досі. Виходе вже 6 років
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Смотрел состояние ГБО, количество циклов зажигания на стандартной катушке на 14 цилиндрах на 0,02% ниже чем на 2-3. Интересно было бы сравнить этот показатель с ВАЗ-ой катушкой. Если у кого есть возможность - посмотрите. 
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Де дивитись я гляну.

Попробуб якось дві котушки, тобто 4 напівкотушки щоб по напівкотушки на одну свічку що збільше енергію іскри.
Тобто котушка на свічку і 4 контакти второго кінця на блок циліндрів чи іншу масу де можна прикрутити. Час заряду в 2,2мсек не повинен наче змінитись. А от зазор можна на свічці 1,3 зробити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Нічого воно там не збільшить - вивчайте теорію. А для забезпечити фазоване запалювання треба, шоб "Мікас" його підтримував програмно і аппаратно.
Намагання здійснити попарне запалювання чотирма котушками - марна праця. :-D Менше деталів - надійніша система. І це я кажу дипломованому провідному інженеру-конструктору.  :facepalm:  :wacko:
Чим би дитя не тішилось - аби не вішалось  :fool:. Спробуте ще ВВ-проводи більшого перерізу та з меншим опором - повинно теж допомогти... ушатать "мікас".  ;)
:rofl: Мабуть, жужа вже молить своїх богів позбутися свого напїздника.  :rofl:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Іго61, ніякого фазового не треба, три виводки з мікаса так і лишаються, так попарно і будуть шваркать, тільки енергія з всієї котушки на один зазор, а не два, тобто дві полукотушки одночасно окремо кожна еа кожний циліндр. В принципі бачу це дійсно сумнівно, бо просто енергія пробою буде напівсили для котушки, тому є надія збільшити зазор вс1,5 ращи або в 2 рази, тобто 2мм щоб була біоьга довжина і площа іскри для западення. Тобто дві котушки в окремому корпуси на 4 циліндра  , кожна напівкотушка на циліндр, або напепехрест або покопусно на два одночасно чвиркаючих циліндри. Тобто дві котушки на 3-х кінцях сидять паралельно.

Про менше деталей розкажіть провідним виробникам і віжмовтесь від складних гаджетів. Ну брєд, особливо колиинемає грані взважування надійності і кількості деталей. Можна на девайсі на пару деталях неякісних не зрушитись, а можна на сотні їздить тесятки років.
Аби сирнутьтв тапки на рсобистість та власні погряди. Краще поясни на автотчого індивідуалтні котушк и є на свічках і теж попарні, так як нафіга 4 ключа в мізках якщо два вистачає і супротив котушки та самоедс первинної не дістає в рази до граничних струмів і напруг ключа.
Сирни доказами.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Угу, здоровий глузд пішов іншим шляхом. Якщо критика - це срання в тапки.
Цитувати виділенетри виводки з мікаса так і лишаються, так попарно і будуть шваркать, тільки енергія з всієї котушки на один зазор
Ну-ну. Запасаємось попкорном і ...
Доречі, ви якою мовою пишите свої повідомлення? В Правилах (п1.3, на хвилиночку) прописані українска і російська. Про зміст ваших дописів можна лише здогадуватись. Тому залишу вас без відповіді.  :thank_you:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Чому ж, можна поразмислить.
Якщо на два зазори двох резистивних свічок і резистивних дротів 18000В пробій при сумарному опорі 20кОм ланцюга всього спареного, то за мінусом однієї свічки, одного дроту і одного зазору буде 10кОм опору і розряд мабуть при 10000В, тобто і при меншій енергії з котушки але тієї самої на свічку. Якщо зазор ставимо 1,5мм то маємо для однієї свічки не більге 12000В . Чи я помиляюсь?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Зі свічками і дротами вас розвели маркетологи. Тому такі невтішні роздуми і висновки.
Оптімум для системи запалення є або резистивні свічки в парі з бронепроводами нульового опору, або проводи з розподіленним опором із свічками без внутрішнього резистора (нульовий опір). Інше - від лукавого.
З зазорами теж не все так однозначно. Згадайте фізику процессів, що проходять під час єлектропробою.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

drone

Цитата: ВКБ від 27 Лютого 2021, 08:54:20
Де дивитись я гляну.

Попробуб якось дві котушки, тобто 4 напівкотушки щоб по напівкотушки на одну свічку що збільше енергію іскри.
Тобто котушка на свічку і 4 контакти второго кінця на блок циліндрів чи іншу масу де можна прикрутити. Час заряду в 2,2мсек не повинен наче змінитись. А от зазор можна на свічці 1,3 зробити.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.