Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Ще тіж самі графіки на ХХ, той самий момент (зеленим пуск вентилятора) (зображення збільшені щоб краще було видно для порівняння  цифри УОЗ та вприску)
Якщо це ХХ і оберти постіні, нагрузка не змінюється  (крім моменту включення вентилятора) то нахрена мікас так грається УОЗ (від 8град. до 12град при стабільній нагрузці, а при вкл кулера аж до 18град), і майже зовісім не трогає паливоподачу (крім моменту збульшення нагрузки включення вентилятора) - просте питання наче.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 27 Березня 2022, 20:38:49
Цитата: Володимир від 27 Березня 2022, 17:59:41
Дурне твердження.
По перше -це не стведження, а припущення, виходячи з графиків УОЗ і часу вприску на графіках лог файлу.
По друге - "умно" було б  -це навести лог від  вас який спростує  (бо не всі такі гуру і дійсно можуть помилятись)  пане володимире як доказ а не перднути по хамськи і піти геть.  :lol: бо самому воняє?
За "Дурне твердження" вибачаюсь.
Цитата: vladishtm від 27 Березня 2022, 20:38:49Так що велкам з вашим логом.. А я на свому чітко бачу паливо сильно регульнуло тільки вже в момент включення вентилятора (зелена крапка). Лог я не малював сам.....
УОЗ на ХХ працює чітко по графікам, паливоподача також до моменту включення лямбдарегулятора. Лямбдарегулятор для визначення суміші постійно змінює паливоподачу для переглючення сигналу з ДК з багатого на бідний і навпаки, як результат напруга постійно міняється в діапазоні 0,1-0,9в.

Те що 90% графіка напруги на ДК пропорційне куту запалювання, то тут є логічне пояснення, при збільшенні кута запалювання суміш згоряє краще, відповідно напруга на ДК іде в плюс при збільшенні кута, і вниз при зменшенні. Це як на карбовій машині коли крутиш трабмлер в плюс оберти збільшується, а в мінус падають.

Якщо уважно придивитись, то на графіку на деяких ділянках видно, що спочатку змінюється кут, а вже потім напруга на ДК.

Цитата: vladishtm від 27 Березня 2022, 21:04:09
Ще тіж самі графіки на ХХ, той самий момент (зеленим пуск вентилятора) (зображення збільшені щоб краще було видно для порівняння  цифри УОЗ та вприску)
Якщо це ХХ і оберти постіні, нагрузка не змінюється  (крім моменту включення вентилятора) то нахрена мікас так грається УОЗ (від 8град. до 12град при стабільній нагрузці, а при вкл кулера аж до 18град), і майже зовісім не трогає паливоподачу (крім моменту збульшення нагрузки включення вентилятора) - просте питання наче.
Spoiler

[close]
Підозрюю що якщо до цих графіків ще додати графік обертів і положення РХХ, то ми би побачили просадку обертів двигуна, яка за собою потягнула збільшення положення РХХ і збільшення кута запалювання. А якщо ще додати графік заданих обертів ХХ і визначити наскільки поточні оберти ХХ відрізняються від тих обертів які повинні бути, і дані підставити в таблицю Т3+Т4+Т43, то ми побачимо магічні 18 градусів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 28 Березня 2022, 09:21:18За "Дурне твердження" вибачаюсь.
Я своє теж убрав  :drinks: :drinks: :drinks:
Цитата: Володимир від 28 Березня 2022, 09:21:18Підозрюю що якщо до цих графіків ще додати графік обертів і положення РХХ, то ми би побачили просадку обертів двигуна, яка за собою потягнула збільшення положення РХХ і збільшення кута запалювання.
Просто я сподівався з теорії, що регулятор буде ганяти паливо а не уоз, бо був режим ХХ, нагрузка не мінялась, оберти стабільні. А виходить що паливоподача  змінювалась на всього 1-2-3% , а уоз аж 10-20-30%. І тільки коли включався вентилятор, оберти (звісно падали) то паливо приплюсовало десь 7% а уоз аж десь з 10-12град до 18град це +30%
Spoiler
Цитата: Володимир від 28 Березня 2022, 09:21:18Якщо уважно придивитись, то на графіку на деяких ділянках видно, що спочатку змінюється кут, а вже потім напруга на ДК.
Я не дуже на це зпираюсь, бо андроїд все ж не ситсема реального часу.
Цитата: Володимир від 28 Березня 2022, 09:21:18УОЗ на ХХ працює чітко по графікам, паливоподача також до моменту включення лямбдарегулятора.
Авто було прогріто, регулятор значить в роботі.

А от знов вилізло питання, мабуть за роботу по графікам, ... Авто прогріте, стоїть, режимХХ, газнув на секунду (то б то зробив неХХ) і побачив такі страннощі
-паливоподача в момент (червона гризонтальна лінія на картинці) "газнув"  стала менше чем на ХХ,  (якийсь нонсен, я ж наче сказав двигуну давай напрягайся!. А він став ще більш економити пальне. А от Уоз таки , чесно напрягся).
-після "газнув" паливоподача стала менше чім до газнув (правда лог кінчився, треба ще раз спробувать)
Мабуть це робота базових графиків S70_Gt (для ХХ) та S1_Gt (не ХХ) а вони привязані до тиску, тому показую і тиск на лог файлі. (чомусь після газнув він менше став чим до газнув а ті графіки якраз по тиску построєні). Інше для реакції паливоподачі в прошивці не бачу. От і спрашую, нахрена тоді на ХХ перти стільки палива, якщо навіть не на ХХ двигун жре менше.? Що це? страховка від вялої реакції? що б не заглохло7 -дорогувата страховка....
Spoiler



[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 29 Березня 2022, 13:07:21
Я не дуже на це зпираюсь, бо андроїд все ж не ситсема реального часу.
Андроїд тут ні до чого, мікас одним пакетом видає всі параметри, андроїд їх відповідно і в один момент відтворює.

Цитата: vladishtm від 29 Березня 2022, 13:07:21От і спрашую, нахрена тоді на ХХ перти стільки палива, якщо навіть не на ХХ двигун жре менше.? Що це? страховка від вялої реакції? що б не заглохло7 -дорогувата страховка....
Без графіка обертів двигуна та графіка заданих обертів двигуна, дати відповідь на це питання неможливо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 29 Березня 2022, 15:29:54Без графіка обертів двигуна та графіка заданих обертів двигуна, дати відповідь на це питання неможливо.



Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Тут судячи з першого графіку оберти трохи менші, можливо змінилось положення РХХ, також зменшився тиск, працює інша крива палива.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

З бензом напряг, вирішив пошукати економію  :sad: Підправив (підтягнув ближче до "1" графік симетріїї лямбди S62_lk4
Тепер поверхні практично проходять в зоні  0,95-0,9-0,88
Було значно нижче. Щось паганого при зміні не замітив. Ну можливо на обертах  1000-2000 можна трохи збагатити (повернути на 0,8-0,85) - тобто при рушанні авто.
Якщо вірити хелпу то не зрозуміло для яких понтів лямбдурегулятор заганяли на роботу постіного збагачення. Стоковий Графік практично однаковий для 1,2 та 1,3 Славут.
Не зрозуміло чому просто не поставити в "1"?
Spoiler
S62 Lk4 Симметрия лямбда - регулирования
Определяет неравномерность скачков регулятора в сторону обеднения и обогащения топливоподачи. Позволяет в небольшом диапазоне менять состав смеси, поддерживаемый регулятором.
Полностью симметричное регулирование в зоне 1.0 по альфа достигается при значении пов-ти S62 = 1.0.
Значения, меньшие 1.0, увеличивают скачок регулятора в сторону обогащения и в той же степени уменьшают скачок в сторону обеднения. Это приводит к тому, что коэффициент регулятора большее время находится в зоне обогащения и средний состав смеси становится меньше 1.0.
[close]

Ще з цікавого. Дивися прогою діагност.  на вихід напруги лямби на ХХ і міняв СОхх. При 66-65 од і вище напруга практично тримається під верхом (десь 0,9В) і вниз (до 0,2-0,4В) не падає. Тобто суміш багат і автомат чомусь не реагує  :dunno:   Якщо зменшити СОхх десь до 63-64од напруга починає красиво малювати  "синусоїду" (тобто дійсно автомат починає регулювати суміш.) Тож залишив поки так (трохи нижче рекомендованих 65од.)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 02 Серпня 2022, 12:45:40З бензом напряг, вирішив пошукати економію  :sad: Підправив (підтягнув ближче до "1" графік симетріїї лямбди S62_lk4
Тепер поверхні практично проходять в зоні  0,95-0,9-0,88
Було значно нижче. Щось паганого при зміні не замітив. Ну можливо на обертах  1000-2000 можна трохи збагатити (повернути на 0,8-0,85) - тобто при рушанні авто.
Якщо вірити хелпу то не зрозуміло для яких понтів лямбдурегулятор заганяли на роботу постіного збагачення. Стоковий Графік практично однаковий для 1,2 та 1,3 Славут.
Не зрозуміло чому просто не поставити в "1"?
Spoiler
S62 Lk4 Симметрия лямбда - регулирования
Определяет неравномерность скачков регулятора в сторону обеднения и обогащения топливоподачи. Позволяет в небольшом диапазоне менять состав смеси, поддерживаемый регулятором.
Полностью симметричное регулирование в зоне 1.0 по альфа достигается при значении пов-ти S62 = 1.0.
Значения, меньшие 1.0, увеличивают скачок регулятора в сторону обогащения и в той же степени уменьшают скачок в сторону обеднения. Это приводит к тому, что коэффициент регулятора большее время находится в зоне обогащения и средний состав смеси становится меньше 1.0.
[close]

Ще з цікавого. Дивися прогою діагност.  на вихід напруги лямби на ХХ і міняв СОхх. При 66-65 од і вище напруга практично тримається під верхом (десь 0,9В) і вниз (до 0,2-0,4В) не падає. Тобто суміш багат і автомат чомусь не реагує  :dunno:   Якщо зменшити СОхх десь до 63-64од напруга починає красиво малювати  "синусоїду" (тобто дійсно автомат починає регулювати суміш.) Тож залишив поки так (трохи нижче рекомендованих 65од.)
Не розумію де Ви і як робили замір тобто на датчику зразу на лямді Якось? Не знаю,— чи врізались в провода? хотілось би подивитись як це робиться так для загального розвитку.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Дивлюсь покази програмою опен діаг, параметр "напруга на датч. кисню лямбда 1 ". На жаль конкретно по цьому, так поки позитивного результату немає. Якщо знижую СО ( через меню опен діагу) і отримую чітку синусоїду то можу іноді отримати качелі або заглохи на  виході з ПХХ. Все  буквально в декількох одиницях паливоподачі СОхх. Чи то лямбда така чи  :dunno: прога мікаса. Крім того ще і температура ОР (там теж графік паливоподачі. ).  На робочому ходу теж бачу що лямбда все ж більше часу  збагачена суміш.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Ну так якщо Я розумію правильно Ви зараз пишете про холості оберти і оберти на початку, тобто до 1000 об на хв????
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Так,  це  за приклад наведено режим ХХ (ДПДЗ в 0% ), як стабільний по обертам і нагрузці.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 16 Березня 2024, 08:05:09Дивлюсь покази програмою опен діаг, параметр "напруга на датч. кисню лямбда 1 ". На жаль конкретно по цьому, так поки позитивного результату немає. Якщо знижую СО ( через меню опен діагу) і отримую чітку синусоїду то можу іноді отримати качелі або заглохи на  виході з ПХХ. Все  буквально в декількох одиницях паливоподачі СОхх. Чи то лямбда така чи  :dunno: прога мікаса. Крім того ще і температура ОР (там теж графік паливоподачі. ).  На робочому ходу теж бачу що лямбда все ж більше часу  збагачена суміш.
Коли міняєш G0xx, то швидше за все разом з цим міняється і абсолютний тиск в колекторі, тобто при зменшенні G0xx тиск росте, а при збільшенні G0xx тиск падає. Тому раджу звернути увагу на 3д-таблицю S70, бо хоч і лямбдарегулятор на виході і приводить суміш до стехиометрії, але вхідні дані беруться з S70+G0xx, при різних тисках працюють різні криві 3д таблиці, і кожна з них має різний нахил.

Колись в мене була думка попробувати увімкнути опцію "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", але руки не дійшли.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 18 Березня 2024, 10:43:56Колись в мене була думка попробувати увімкнути опцію "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", але руки не дійшли.

Робив я таке, (але тоді це було як би повязвно з завищеням на ДАД-(бо неправильно ремінь ГРМ)). Вернув назад. Бо здається так тупіше, бо виключає ркгулювання РХХ на ХХ. (це все до режиму ХХ)

Цитата: Володимир від 18 Березня 2024, 10:43:56Коли міняєш G0xx, то швидше за все разом з цим міняється і абсолютний тиск в колекторі, тобто при зменшенні G0xx тиск росте, а при збільшенні G0xx тиск падає.

Ось сьогодні спецом пробував. Авто прогріте. В мене зараз СоХХ =74 (зелена зона).
Тиск 259-262
Підняв до 84 (червона). Тиск збільшився незначно 265-271 (за виключенням моменту переходу на початку, там десь до 287)
Потім Опустив до 64 (сине). Качки,Заглох. Завів. Тиск 290-310. Вернув 74.
А щоб "засинусоїти" лямбду - до десь 2-3-4 однинийі від звичайного.
Так що якось з тиском в мене не вяжеться.

А от більще замітив що - зроблю що лямба-"синусоїдь", а потім проїхав став на ХХ а воно вже тільки висить збагачення. Схоже дуже на температурну залежність. Це  Т40
Але як варіант, можливо в мене вже сильно грає компресія від прогріву,
тоді всеж може і треба S40_GT

Spoiler
[close]

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2