Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Ось така мІсля по адсорберу. Я змінив  (зменшив) процент його відкриття по зрівнянні зі стоковою на всих режимах (по тиску).   Якщо утріровати - якби клапан був завжди відкритий максимально- це можна вважати як лишній підсос повітря в дросельний.  А тоді лямбда регулятор буде старатися тримаючи "1" збільшувати подачу пального? А так наче зменшуємо?
Чи може все навпаки? Просто сьогодня попалось

Така тепер різниця між стоком ((111тої) і як залито.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Хід думок не правильний, але знижувати потрібно, бо додаткове повітря на положенні дроселя близькому до входу в ХХ дає підвищені оберти, в результаті ловимо вхід в ХХ там де його не потрібно бути і отримуємо клювки носом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#257
Цитата: Володимир від 27 Грудня 2021, 15:33:27в результаті ловимо вхід в ХХ там де його не потрібно бути
Ну адсорберу до ХХ зазвичай важкувато приліпитися бо є
C9 Мінимальні оберти двигуна для увімкнення адсорбера (об/хв)  (я поставив собі 1300, в сток було 700)
C8 Минимальна швидкість автомобіля для увімкнення адсорбера (км/г)
(я поставив собі 20, в сток було5)
Можна було ще графік S61-Cvpos в зоні нижче 1000 обертів зробити рівним  "0", але ж і так С8 та С9 гадаю зроблять це автоматом.
Цитата: Володимир від 27 Грудня 2021, 15:33:27бо додаткове повітря на положенні дроселя близькому до входу в ХХ дає підвищені оберти
- а поскільки оберти ростуть не святим духом а збільшеням подачі палива то ж я і кажу, що теоретично якщо багато буде повітря з адсорберу це можливо призвести до якогось там  збільшення розходу. А як воно внатурі?  :dunno: бо є ще РХХ-привідкривач, датчик тиску і т.п.....

PS
А взагал,і то в мене праздник.  :heppy_dancing: Таки я зробив свого монітора, сам, без тих ремонтерів. Ромка був правий  :thank_you: , здох тільки внутрішній 12В. Схему не найшов, той муділо ремонтник випаяв бачу дещо, мені сказа материнку тре міняти. Я й згоден був (в бюджет ремонту йому пропонував десь біля 1000грн, та мабуть йому мало, ще й схоже мій VGA шнурок прикарманив - козел.) Тоді я вирішив що куплю сам універсальний_ скалер та поставлю замість рілної материнки. Але оскільки все рівно було треба ще й 12В до  скалера купляти, то почав з 12В.  (140грн) Плата монітора в мене удачна, вислідив  та покоцав доріжки внутрішнього 12В, приліпив зовнішній - і о чудо  :heppy_dancing:  Навіть добрався до сервіс меню.
Так що може завтра пограюсь з прошивкою, з показаннями розходу пального. Руки сверблять. За визначення істинного розходу, ще треба думать як його (хоча запасний паливонасос є і можна спробувати зробити підміну бензобаку-  мірну ємність на 1,0 -1,5 літра  з мітками і навіть з обраткою.  )
Погода правда в нас сніжна, сипе, хоча післязавтра вже "+" і розтане.  :sad:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Клапан адсорбера це також краник як і РХХ, паливоподача вибирається вже по обертам і тиску в ресивері.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Провів експеримент з графіком Т115 - "дінам. розход форс". Дивився тільки на ХХ, бо в нас ожеледиця, тому не катав.  Результати зрозумілі (і очікувані) і видні з першої картинки.
Можливо як би Т115 був на бідьше точок, то можна було б більш правильно його тарувати. Ну це знає тільки Володимир.
Ну а хто, і що малював у тому Т115 на заводі -  :wacko:  :dunno: C86 Статична продуктивність форсунки (мг/хв) =97  - я не міняв і мабуть її не стоїть чипати, бо вона правдива.
Це звісно ж  не показує дійсний розход. Але ж і не ті дурні 2,2літра  на ХХ як у стока. Десь мені попадалась інфа, що двигун нашого типу дає орієнтировний розход на ХХ десь 60-70% від літражу двіжка (1.3л). Думаю, що по кращій погоді можна буде змайструвати, якийсь маленький аналог бензобака з мірними мітками і спробувати спалити 100гр бензину на ХХ. Ну а для "на ходу" поки  :dunno: Зняв коротенький лог також.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Замінив нарешті  лямбду, Трохи скерував в прошивці №29 (тепер буде остання за №30). Лямбда розмахує амплітуду та як доктор прописав. Опробував на заглох після ПХХ-ХХ, то наче норма. Пізніше викладу цю прошивкуза  №30, коли трохи покатаю.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 01 Лютого 2022, 08:37:27
Яку лямбду поставив?
https://www.autoklad.ua/buy/bosch_0258986507  Провода  десь на +20см довші за старий.
Хотів https://autotech.ua/p/8408-bosch-0_258_986_602_lyambda-zond_bosch.html  та дорогувато для мене. Але в нього по уму закрита жопа датчика.
А той універсальний з"єднувач  :dunno:  Так, на жгуту в сторону мікаса то удобно, а от на проводах з зонду, вже трохи неудобно. Треба б ще довші кінці від датчика (бувають довжиною 90см) Старий був 40см. Краще б якби купив  з підходящими з"єднувачами, але такі тільки короткі -40см.
Упаковка орігінал з вкладишем про монтаж. Додатково прозвонив вивірив провода нагріву (два білих) Чорний "+", сірий "-".  На старому 1й, 2й були підігрів. 3й- "-" єкран, 4й- "+" датчика.
Ще. Всеж включив опцію "регулювання СО на ХХ". Наскільки я вже начитався, якщо лямбда датчик з підігрівом, то можна включать. Відключали на старих л-датчиках без підігріву, вважалось що на ХХ не прогрівається дотатньо датчик.  По напрузі з лямбди на ХХ можна виявити  підсоси воздуха чи палива. Додатковий індікатор при подборі "постійної паливоподачі на ХХ" -я вибрав зараз "70". Дивився на роботу двиг. при всіх включенних єлектроспоживачах. Так, при всіх вже трохи гуляє на ХХ, а якщо убрати або пічку, або підігрів заднього скла, то наче норма. Тому і зупинився на "70".
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#263
По  "постійної паливоподачі на ХХ"  (С40) - сток стояв 65. Зарз в мене теж 70. При цьому значенні можна вважати тримає оберти на ХХ при максимальній електронагрузці. Але (можливо за холодну погоду) лямбда піднявшись до 0,9В не починає видавати синусоїду на повний размах (0,9-0,2В) висить десь на 0,9-0,7) і фактично попадає на несправність "старіння", навіть при прогрітому двиг (80). Якщо ж зменшити "постійної паливоподачі на ХХ"  (С40) до 0,67-0,65 то все тоді гут. Але при такій паливоподачи двигун на ХХ не добре витягує максимальну нагрузку по електриці.
Варіанти можливо
-зменшити "постійної паливоподачі на ХХ" до 66-67 (перевірено, спрацьовує) -мабуть і поставлю так
далі не перевірено
- збільшувати "C167 Максимальное время ожидания прогрева Л-зонда (300-400сек)
-збільшувати "С67 Начальное изменение сигнала непрогретого ЛЗ з 0,1 до 0,12 -0,15В
хоча може треба зменшувати той С67 - треба думати  :wallbash:
-збільшити (підняти) Т63 трошки

Ну, або не випендрюватись по максимальній нагрузці електрики на ХХ  :rolleyes: не хамер же ж
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 12:59:46
Цитата: Володимир від 01 Лютого 2022, 08:37:27
Яку лямбду поставив?
https://www.autoklad.ua/buy/bosch_0258986507  Провода  десь на +20см довші за старий.
Хотів https://autotech.ua/p/8408-bosch-0_258_986_602_lyambda-zond_bosch.html  та дорогувато для мене. Але в нього по уму закрита жопа датчика.
А той універсальний з"єднувач  :dunno:  Так, на жгуту в сторону мікаса то удобно, а от на проводах з зонду, вже трохи неудобно. Треба б ще довші кінці від датчика (бувають довжиною 90см) Старий був 40см. Краще б якби купив  з підходящими з"єднувачами, але такі тільки короткі -40см.
Упаковка орігінал з вкладишем про монтаж. Додатково прозвонив вивірив провода нагріву (два білих) Чорний "+", сірий "-".  На старому 1й, 2й були підігрів. 3й- "-" єкран, 4й- "+" датчика.
Опір нагрівача який? сам ДК візуально схожий на 537-ий.
Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 12:59:46Ще. Всеж включив опцію "регулювання СО на ХХ". Наскільки я вже начитався, якщо лямбда датчик з підігрівом, то можна включать. Відключали на старих л-датчиках без підігріву, вважалось що на ХХ не прогрівається дотатньо датчик.  По напрузі з лямбди на ХХ можна виявити  підсоси воздуха чи палива. Додатковий індікатор при подборі "постійної паливоподачі на ХХ" -я вибрав зараз "70". Дивився на роботу двиг. при всіх включенних єлектроспоживачах. Так, при всіх вже трохи гуляє на ХХ, а якщо убрати або пічку, або підігрів заднього скла, то наче норма. Тому і зупинився на "70".
Якщо увімкнено авторегулювання, то мікас повинен сам правити G0xx, ручне коригування нічого не дасть, потім мікас повинен поміняти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 01 Лютого 2022, 14:38:17Опір нагрівача який? сам ДК візуально схожий на 537-ий.
Я вже десь тут скріншот викладав по опорах, вірніше потужності нагрівача, (по підключенню до контактів мікаса, а  в нас це до 48конт) то наш 12Вт.
По опору нагрівача, так міряв мультиметром -однаково з тим що стояв. В принципі можу переміряти завтра, уточнити.
Критерії , різьба, кількість контактів(4), потужн. нагрівача (12) ну і довжина проводників від лямбди (бо краще коли з"єднувач все ж повище від грязюки та води.) Та з порібним з"єднувачем провода короткі, а з довгими проводами іде рост ціни.
ось по бошевським п"тисотої серії. (наші 4конт 12Вт)  а приєднати можна і через універсалний з"еднувач, чи типу того.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 01 Лютого 2022, 14:38:17Якщо увімкнено авторегулювання, то мікас повинен сам правити G0xx, ручне коригування нічого не дасть, потім мікас повинен поміняти.
Так, мікас править, але бачу що значення нижче 67 дозволяє нижче просажувати оберти,
ну і відповідно тоді  з генератора напруга падає десь на 1 вольт (це теж як би ориентир)
Можливо впливає зараз  С74  зараз в мене 20% а сток був 50%.
А взагалі, мабуть можна 65 ставити, бо на стоячій машині та режимі ХХ то дурість включити  всі нагрузки на максимум (світло все з дальнім, + обігрів заднього,+ аварійка, + протитуманку, +пічка-3,+ двірник  :psih:) Хіба що для експерименту.
А так по розумному десь 65-66 явно досить і працює красиво.
C74 Ограничение регулирования Gt на ХХ
Позволяет ограничить колебания коэффициента регулятора топливоподачи при работе двигателя на ХХ.
Необходим, в основном, при настройке автомобиля. Не влияет на расчет параметров поиска.
Должен быть меньше или равен С60.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 18:27:02бо на стоячій машині та режимі ХХ то дурість включити  всі нагрузки на максимум (світло все з дальнім, + обігрів заднього,+ аварійка, + протитуманку, +пічка-3,+ двірник  ) Хіба що для експериме
Якщо дальній замінити на ближній, а  аварійку на мигання поворотом - цілком життєва ситуація. А ще треба добавити роботу магнітоли з підсилювачем на вуфер хочаб Ватт на 70. То зовсім не не дурість виходить.  ;)
Про обігрів дзеркал мовчу :rolleyes:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

torn44

Здравствуйте! К примеру на  Сенс 1.3, Есть заводская калибровка, правда под микас М114 но принцип тот же,калибровки очень схожи, не смотря на разное ПО. Не глохнет при выходе из ППХ, нет раскачки оборотов ,да и едет сносно. Посмотрите может поможет чем- AEC 02.33.146-M114146SS133030.
В ней всего 3 проблемы- 1) Не большой провал если трогаться на не прогретом до 40 моторе ( правится в графике Т3), 2) Провал оборотов до 700 при запуске и моментальное выравнивание на уст ХХ (Правится в Т36 и Т34) , 3) провал до 700 и моментальное выравнивание до ХХ при сбросе газа. ( Володимир  как раз это  описывает) вот этот момент победить не выходит у меня. Может есть новые идеи на этот счет?

vladishtm

По гарячому.. Дивлюсь зараз на діскавері "махінатори 14сезон 12 серія Порш924" Десь на 27хв. про біметаліний регулятор тиску палива. Його задача -холодний двигун тиск десь 1,4атм; двигун прогрівся тиск збільшуеться до 3,5атм.  Ну типу дросельного конусного клапана на шляху паливного каналу. Регулятор в корпусі, кріпиться під двіжком (щоб реагувати на нагрів движка), а також додатково має елемент нагріву типу резистор на біметалічній пластині Наче логічно....
В нас такого регулятора немає.....Але... як варіант.... це ж в основном  стосується ХХ..... підходить  Т40. Але зараз в Т40 чим холодніше ОР тим більше палива премо  :dunno: (хоча іхати при цьому не можемо. Чи не краще б було Т40 приблизно як по зеленій лінії (мал  у спойлері?) чи так буде негаразд?
Spoiler
[close]
І друге питання - чи не роблять в цьому плані щось константи   (хоча вони від температури не залежні)
"C40 Постійна паливоподача ХХ (G0xx аварийний режим) (од.)"
"C56 Постійна паливоподача (G0B-аварийний режим) (сек.)"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2