Розвал/сходження в домашніх умовах (фотозвіт)

Автор Володимир, 05 Серпня 2014, 15:36:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: kyb від 01 Червня 2016, 10:40:00
А я развал по отвесу выставляю в ноль.
Там не буде точності, може потім руль в сторону тягнути, плюс по відвісу розходження не виставиш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

А ведь по книжке пишут, что развал составляет 0 градусов (+ - 20 минут). Как изменится устойчивость и управляемость, если сделать развал в развал? Или в свал (как у грузовика Татра)?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 01 Червня 2016, 19:24:31
А ведь по книжке пишут, что развал составляет 0 градусов (+ - 20 минут).
Я собі ставив розвал +20" і кут розходження якщо пам"ять не зраджує порядка 15". Дорогу тримає ідеально, на прямій трасі можна пустити руль і машина буде іхати по прямій нікуди не тікаючи.
Цитата: Vitaliy. від 01 Червня 2016, 19:24:31
Как изменится устойчивость и управляемость, если сделать развал в развал?
Цього краще ре робити, тому що конструкція підвіски славути така, що при відхиленні розвалу від норми змінюється довжина відрізку "L" (див. картинку). В поворотах буде втрачатись зчеплення з дорогою, особливо це буде замітно зимою.


Тобто в поворотах, перетин осей передніх коліс не буде знаходитись на задній осі.

Цитата: Vitaliy. від 01 Червня 2016, 19:24:31Или в свал (как у грузовика Татра)?
Ну в татрі якраз розвал якщо вірити вікіпедії


Вигляд спереду, праве колесо з від'ємним кутом розвалу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Володя, при чём тут размер L? Это расстояние межосевое. Я интересовался, как изменится, если развал сделать в пределах допусков, но по виду как /  \ ?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 02 Червня 2016, 11:17:56
Володя, при чём тут размер L? Это расстояние межосевое.
Вибачаюсь, не добре вник в картинку, мається на увазі та відстань, де написано (0,7..0,9)L. На картинці нижче відрізок позначений xL, в наших машинах точка перетину О, має бути на задній осі.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

При чём здесь угол поворота передних колёс? Я питаюся про угол развала (свала), если его установить на краю допуска, в сторону такой конфигурации /  \ . Не в буквальном смысле, шо они развалены на пол метра от нормального положения, а на краю допуска.
К слову, на татре (по крайней мере на порожней), задние колёса имеют свал \------/ . При этом наружные края покрышки стираются. А как будет вести себя переднеприводная машина, если угол будет с маленьким /-----\ ?
Если вертикальные колёса имеют 0 градусов свала/развала, то с каким знаком считается наклон, если немного завалены как /---\ ? Это + или - ?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 02 Червня 2016, 21:27:09
При чём здесь угол поворота передних колёс?
Подивись на малюнок нижче, і зверни увагу на розміщення кріплення рулювої тяги відносно осі обертання. Якщо робити мінусовий розвал, то місце кріплення рулювої тяги змістиття від осі обертання до середини кузова. Відповідно точка "О" (див попередній малюнок) зміститься вперед і відстаннь xL зменшиться. Тоді при вивороті руля розходження передніх коліс буде більше норми. Зимою в поворотах авто буде гірше триматись дороги.


Якби в нашій підвісці точка кріплення рулювої тяги була б як на цьому фото, то тут розвал крути як хочеш, зміщення відносно осі обертання не будеж
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Машина 99.9% своего пробега едет по прямой. И часто с большой скоростью. В поворотах на высоких скоростях не входят. Поэтому углами поворотов (выворотов) можно пренебречь.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Vitaliy.

При особом даровании, расхерачится можно на велосипеде со скоростью 20 км/ч. То уже от наездника зависит.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 03 Червня 2016, 23:22:54
При особом даровании, расхерачится можно на велосипеде со скоростью 20 км/ч. То уже от наездника зависит.
Рекомендую попробувати поставити мінусовий розвал і розвіяти всі міфи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

В продовження теми хочу показати як швидко без будь яких затрат перевірити правильність розвалу.

1. Перевіряємо тиск в шинах.
2. Заганяємо машину на тверду рівну поверхню, крутимо руль до упору в сторону.
3. Відкочуємо машину на 1/3 оберта колеса назад, дивимось де знаходиться центр обертання стійки.

Якщо вірити мурзілці по ремонту, то центр обертання стійки має бути зміщений на 5 мм назовні від центру шини. Ну і звісно відстань від центру на лівому і правому колесі має бути однакова.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

о, тра буде засарєть у себе таку річ. це хороша інхвормація
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сергей

Да интересненько  ;)

При случае надо буит проверить  :)

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Володимир

Тут http://vlad5229.narod.ru/forum2/Rozval-Shod.xls можна скачати файлик з розрахунками для будь яких кутів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Коли міняв резину, то замітив що на передніх колесах знос зовнішньої сторони колеса більший ніж внутрішнього, то сьогодні вирішив переміряти геометрію коліс. Самому щось не було бажання крутити гайки, то вирішив заїхати на СТО, стенд у них такий як на фото.



Розвал передніх коліс наміряли 13-14 хвилин, а розходження 23 хв. Виходить не варто робити розходження близьким до максимальної величини.

В ПО до стенда нема окремо параметрів до славути, славута іде разом з ваз 2109, а там зовсім інші кути, згідно мурзілки на ваз-2109 там сходження  а не розходження в діапазоні 0-10 хв. Сходження кожного колеса згідно даних ПО стенда 0град +-5 хвилин. Розвальщик ніяк не міг повірити що в славуті передні колеса повинні розходитись в діапазоні 8-25 хвилин. Загалом я не дуже розумів (розвальщик також не міг пояснити) що намальовано на екрані, чи реальне розходження, чи відхилення від заданих в ПО кутів.. Заради експеременту вирішив  виставили розходження в нуль як рекомендує ПО стенда, покатаюсь подивлюсь як буде себе вести машина, якщо буде погано, то вже буду крутити сам, але вже ближче до відмітки 8 хвилин а не до відмітки 25 хвилин.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion