БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Юрій

Молодець. Зробиш, попробуєш - напиши. Думаю відбою від клубнів,які захочуть, щоб ти їм зробив то саме, не буде. :)

Дай Бог,щоб всьо вийшло. ;) Я перший на черзі. :cool:

Max 55

Володимир, друг я оптом закажу такую вещь, удачи

Антон

Владимир - молодец, жду не дождусь результата. И тему кстати нужно прибить вверху!
Emgrand EC7, Slavuta 1.3Li 2010 г.в.
Бывшая - Slavuta 1.3Li 2008 г.в.

Володимир

Перша проба пера.

Загальний вигляд чорнового варіанту БК і програматора


Режим годинника, в початковому варіанті ще мигали двокрапки але потім відключив, для економії ресурсів.


Меню що буде відкриватись при натисканні на кнопку \"вліво\" на будь якому екрані, на ньому відповідно кнопка \"вліво\" повернутись на екран, \"вверх\" настроїти екран, \"вправо\" закріпити екран тобто зробити поточним при запуску БК, \"вниз\" вхід у меню настройок БК.


Меню настройки годинника, зразу було трохи крутішим, але потім з метою економії ресурсів зробив таке


На сьогодні потрібно ще трохи перепаяти схему та зняти лог обміну мікаса з якоюсь програмою діагностики.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Chars

а трохи потужніший екран можна поставити? більшого розміру і щоб картинка гладша була.а не квадратами... :blush:

Володимир

Цитата: Charsа трохи потужніший екран можна поставити? більшого розміру і щоб картинка гладша була.а не квадратами... :blush:
Я такий екран вибрав бо хочу його всунути в мегапанель у верхнє віконечко над одометром, пізніше якщо вдасться довести його до кінця і будуть запити від користувачів, для тих у кого панель стандарт, зроблю прошивку щоби можна було підключити дисплей 16х1 чи 16х2 щоби його можна було розмістити замість тої полоски що розділяє показометри температури та бензину.

Розробляти БК з екраном таким як у БК Гамма немає сенсу, бо його собівартість виготовлення буде дуже великою, і тоді буде легше купити Гамму ніж самому ліпити БК.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитата: ВолодимирНа сьогодні потрібно ще трохи перепаяти схему та зняти лог обміну мікаса з якоюсь програмою діагностики.


Я думал когда-то таким заняться. Но пока займусь менее криминальным - печкой! (хотя уже херня выходит).
 
Вот-с документ по обмену Микаса.
http://chiptuner.ru/download/docs/kwp2000r.zip

Даже логов не надо (хотя лучше иметь),  по крайней мере, на запрос про старт связи я отвечал, и АКМ с радостью писал что связь установлена. Дальше не эмулировал, т.к. АКМ начала запрос сбора всей информации... и соссно выдала ошибку о потере связи.

Но это обмен МК с программой, а надо МК с Микасом... но по крайней мере в данном документе описан весь протокол.


------------------------------------

Володимир

Цитата: KinoВот-с документ по обмену Микаса.
http://chiptuner.ru/download/docs/kwp2000r.zip
В мене є такий документ але він як пишуть для \"январь-5\", тому хочу для початку зняти лог і перевірити чи він співпадає з цим документом щоби потім не переписувати програму, тому що, якщо наприклад в програмі KWP_D вибрати інший тип блоку керування, вона працює але значення видає космічні. Доречі готовий лог робить програма SensDiag, навіть не потрібно сторонніх програм щоби моніторити порт, колись повезло зв\"язатися з автором цієї програми, сам він з міста Рівного, то казав що весь протокол обміну взяв з програми АКМ і пообіцяв допомогти розібратись, але вже пів року я зним не можу більше зв\"язатись. В АКМ цей протокол зашифрований в іні-файлах але я щось ніяк не можу догнати як ними користуватись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитата: ВолодимирДоречі готовий лог робить програма SensDiag, навіть не потрібно сторонніх програм щоби моніторити порт

Та тут не понятно что легче. Мониторить то будешь RS-232, то есть проги именно для этого. типа PortMonitor.
Просто лог может быть очень запутанным, т.к. есть команды просящие повтор, типа \"занято, повторите запрос позднее\". АКМ то это делает, ПК как ни как. В нашем случае на МК, при приеме такой команды легче переподключиться заново, чем программно обрабатывать такие сообщения. (конечно смотря какой МК, на меге128 можно и не такое наваять, но опять таки - цена).


-----------------------------------------

Володимир

Розібрався з протоколом мікаса, всі дані як розшифрувати відповідь мікаса є в файлах програми KWP_D тільки немає команд запиту і з АЦП також щось намучено, видно там для якогось іншого блоку керування. Надіюсь на днях перепаяти плату згідно останньої версії схеми і включитись до мікаса.

Незнаю чи вдастся зробити екрани що настроюються, бо всякого роду менюшки жеруть багато пам\"яті тому давайте свої пропозиції щодо того що мають відображати екрани виходячи з таблиці нижче. На сьогодні написано один екран що відображає дату час, другий відображає миттєвий розхід на 100 км чи за годину в залежності чи стоїть машина чи їде а також положення дроселя і режим роботи двигуна та наявність помилок.

Залишилось орієнтовно ще три екрани.

FREQ  Частота вращения коленчатого вала двигателя
THR    Положение дроссельной заслонки
UOZ   Угол опережения зажигания
INJ     Длительность импульса впрыска топлива
PABS  Давление во впускном коллекторе
TWAT Температура охлаждающей жидкости
TAIR   Температура воздуха
QT      Расчетный часовой расход топлива
ST       Расчетный путевой расход топлива
SPEED Скорость автомобиля
UACC  Напряжение бортовой сети
FSM     Фактическое положение шагового мотора РХХ
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

LonelyWolf

Напруга, Температура ОЖ, Средний расход.
Обнуление ошибок будет?

Антон

а плата изменяться будет? или можно пробовать травить. для меня это наверно самое сложное дело :pinch:
а как реализовать подсветку для дисплея?
Emgrand EC7, Slavuta 1.3Li 2010 г.в.
Бывшая - Slavuta 1.3Li 2008 г.в.

Володимир

Цитата: sheriffа плата изменяться будет?
Плата більше мінятися не буде, тільки потрібно перевіритити чи вона повністю відповідає схемі, бо я в своїй проводами перепаяв і на цій зробив зміни, але не перевіряв, тому можуть бути десь помилки, то потрібно перевірити.

Як на мене в схему можна ще додати захист він вмирання мікросхеми 78Л5, тобто перед нею поставити резистор на кілька ом а після обмежуючий діод чи стабілітрон десь на 5.5 в, щоби в разі коли згорить ця мікросхема не згорів пік від перенапруги, але враховуючи малу напругу споживання то навряд чи згорить.
Цитата: sheriffили можно пробовать травить. для меня это наверно самое сложное дело :pinch:
Почекай, поки зможу законектитися до мікаса, сьогодні виявив в прошивці деякі косяки то ввечері попробую може вже получиться законектитись.
Цитата: sheriffа как реализовать подсветку для дисплея?
Підсвітка вже є в самому дисплеї, тільки потрібно вибрати правильний, бо є дешевші без бідсвітки, і є трохи дорожчі з підсвіткою, плюс вони ще діляться і по кольору підсвітки і кольору букв, також є і інверсні, тобто на темному фоні світлі букви. Повний каталог моделей тут http://catalog.compel.ru/lcm/list?BRAND=WINSTAR
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: sheriffа плата изменяться будет? или можно пробовать травить. для меня это наверно самое сложное дело :pinch:
а как реализовать подсветку для дисплея?
Плату поки що не роби, можливо доведеться в схему включити ще одну мікросхему. Схему к-лайн адаптера я перемалював з іншого БК, не вникаючи в його роботу, але після численних спроб і невдач законектитись до мікаса вирішив розібратись, виявляється мікросхема МС33290 має інвертовані входи, видно в тому БК автор не використовував апаратний компорт, тому є два виходи або поставити перед нею мікросхему інвертор, або в мікросхемі використовувати не апаратний компорт а програмний який має можливіть інвертування сигналів. Але його використання може привести до значного збільшення об\"єму пам\"яті програми що не є бажаним, а також незнаю чи зможе він працювати на нестандартній швидкості 10400.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Як казав кіт Матроскин \"Урра, заработало\", короче кажучи сьогодні нарешті запрацював мій БК, після численних походів по ночах до гаражу і назад законектився до мікаса і отримав перші результати. На днях внесу корективи до схеми і плати та виставлю першу робочу прошивку. З нею в БК працює два екрани, перший показує дату та час, другий показує миттєвий розхід бензину, годинний чи на 100 км в залежності стоїть автомобіль чи їде, також положення дроселя та режим роботи двигуна.

Доречі з допомогою БК вже встиг вичислити що в мене дросель не повертається повністю в ноль при плавному відпусканні педалі, а також те що прийшов час робити калібровку дроселя, бо замість 100% показує 99,6%. Замітив що якщо немає чітких 100% то при переході на нейтраль двигун циклічно газує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion