Балансування таврославутоколіс (тавробубликів) диска з шиною

Автор ВКБ, 23 Квітня 2020, 10:56:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

В мене при балансування рідних кременчуцьких дисків на плоскій планшайбі що йшла разом з станком, не било тільки до 90 кмг. Минулого літа чисто заради цікавості купив два китайські диска і одів на них ту саму резину, то розганяв до 130 кмг, жодних вібрацій не було.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: vladishtm від 26 Квітня 2020, 13:39:37
Хороший станок с цифровым табло.   
Цитата: Vitaliy. від 26 Квітня 2020, 14:17:44
Смотря как им пользоваться  :-D ....
Делал баланс весной сразу всех четырех при перестановке. Все делалось при мне. Сейчас на моих баланс (и диски прокатаны там же) на задних стоит купленная в прошлом году и стоявшая впереди россава   = НОЛЬ гр грузиков. На передних купленая в этом году kelly-  балансировалась там же и диски катались там же  = по 10гр грузиков.   На зимней и на летней свой комплект дисков. Лично видел -СтОшник всегда начинал работу  с калибровки станка.
Цитата: Vitaliy. від 26 Квітня 2020, 14:17:44
Ох, ничего ты непонимаешь в физике. Развал и сход влияют на управляемость, увод, износ резины. Дисбаланс проявляется в дрожании. А если и неправильные углы установки, и дисбаланс, то это  :facepalm:
Абсолютно согласен со сказаным тобой о развал-схождении. НО я привел конкретный случай из своей жизни. Не по физике так не по физике, но смысла мне врать кому то об этом?.
Я же написал сразу, что мне тоже тот стошник что балансировал говорил, что вряд ли поможет. Кроме того он развал -схожд не делает, у него там мало места на все. Поехал к другим,   пожаловался также на дрожание в ответ также услышал - это не причем. Но поскольку я новый хозяин и должен знать состояние - то попросид сделать разв.-схожд.  Делалось все при мне - ничего кроме разв-схожд.  Когда сделали сел, поехал, нашел где разогнаться -результат я написал.  Да, диски у меня тоже Кременьчужские
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Всегда балансирую и всегда вибрация начинается на около 100 км/час. Диски катались и переставлялись (все 5 - заводские), на зимней/летней резине - ничего не меняется. Шиномонтаж хороший, ребята толковые.
Самое интересное: подметил, что в зависимости от давления в шинах и температуры окружающей среды вибрация может наступать на +-10 км/час. Вычислить закономерность не получилось.

ВКБ

Володя скинь кресоення поливлюсь щоло його інформативності якості квалітетності і конструктиву. Для оскарження якості самих дисків можна прокрутити їх саміх ... не дуже ефективно щодо виявлення ексцентриситету від конструкторської бази , а це конусні фаски отворів які формують базові вісі трьох отворів,  але можна. Кривизна шини як може долавати так і невелювати по випадковому співпадінню.
Ще важливо шоб на якісній оснастці диск який балансується затискався якічно тими ж конусними гайками і відцентрувався належно в них тим хто балансує. Це акуратність і відчуття механіки допоможе. Оснастка звісно балансуватись на станок балансувальний з биттям шпильок відносно вісі не більше 0.08мм повних за обер по всім трьом шпилькам. Перевірити можна індикатором 0.01мм з діапазоном 10мм. по кожній шпильці, накпутивги на неї плотно найку і перевіряти по її конусу.
Тобто маємо можливі похиьки оснастки - кінцеві елементи - базовий конус гайки / циоіндр чи конус верстата балансувального. Також похибка затискання лиска і шпильки і конусні гайки як неякісне затиснення та ущімлення на бік. Якість диска малрймовірна, так як вариттся в центрувальному оснащенні і штампується середина - але теж може мати місце. Ну і сама гума, але виготовляється ..тобто формується і вулканізується в трчній оснастці.
І рстаннє, встановлення якісно з промасленою різзю і конусу на авто.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Квітня 2020, 09:42:36Володя скинь кресоення поливлюсь щоло його інформативності якості квалітетності і конструктиву. Для оскарження якості самих дисків можна прокрутити їх саміх ... не дуже ефективно щодо виявлення ексцентриситету від конструкторської бази , а це конусні фаски отворів які формують базові вісі трьох отворів,  але можна. Кривизна шини як може долавати так і невелювати по випадковому співпадінню.
Ще важливо шоб на якісній оснастці диск який балансується затискався якічно тими ж конусними гайками і відцентрувався належно в них тим хто балансує. Це акуратність і відчуття механіки допоможе. Оснастка звісно балансуватись на станок балансувальний з биттям шпильок відносно вісі не більше 0.08мм повних за обер по всім трьом шпилькам. Перевірити можна індикатором 0.01мм з діапазоном 10мм. по кожній шпильці, накпутивги на неї плотно найку і перевіряти по її конусу.
Тобто маємо можливі похиьки оснастки - кінцеві елементи - базовий конус гайки / циоіндр чи конус верстата балансувального. Також похибка затискання лиска і шпильки і конусні гайки як неякісне затиснення та ущімлення на бік. Якість диска малрймовірна, так як вариттся в центрувальному оснащенні і штампується середина - але теж може мати місце. Ну і сама гума, але виготовляється ..тобто формується і вулканізується в трчній оснастці.
І рстаннє, встановлення якісно з промасленою різзю і конусу на авто.
Те що на малюнку синім, то треба на станку проточити.


Кінцевий результат.





Центровка диска на машині.


Наразі я зовсім не жалію про потрачені час і гроші, нарешті по трасі можна їхати і отримувати задоволення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: vladishtm від 26 Квітня 2020, 17:49:01
Цитата: vladishtm від 26 Квітня 2020, 13:39:37
Хороший станок с цифровым табло.   
Цитата: Vitaliy. від 26 Квітня 2020, 14:17:44
Смотря как им пользоваться  :-D ....
Делал баланс весной сразу всех четырех при перестановке. Все делалось при мне. Сейчас на моих баланс (и диски прокатаны там же) на задних стоит купленная в прошлом году и стоявшая впереди россава   = НОЛЬ гр грузиков. На передних купленая в этом году kelly-  балансировалась там же и диски катались там же  = по 10гр грузиков.   На зимней и на летней свой комплект дисков. Лично видел -СтОшник всегда начинал работу  с калибровки станка.
Цитата: Vitaliy. від 26 Квітня 2020, 14:17:44
Ох, ничего ты непонимаешь в физике. Развал и сход влияют на управляемость, увод, износ резины. Дисбаланс проявляется в дрожании. А если и неправильные углы установки, и дисбаланс, то это  :facepalm:
Абсолютно согласен со сказаным тобой о развал-схождении. НО я привел конкретный случай из своей жизни. Не по физике так не по физике, но смысла мне врать кому то об этом?.
Я же написал сразу, что мне тоже тот стошник что балансировал говорил, что вряд ли поможет. Кроме того он развал -схожд не делает, у него там мало места на все. Поехал к другим,   пожаловался также на дрожание в ответ также услышал - это не причем. Но поскольку я новый хозяин и должен знать состояние - то попросид сделать разв.-схожд.  Делалось все при мне - ничего кроме разв-схожд.  Когда сделали сел, поехал, нашел где разогнаться -результат я написал.  Да, диски у меня тоже Кременьчужские
Значить дуже класні в тебе диски раз такі малі грузики. Я думав на моїх kelly також будуть маленькі грузики, але диски за 12 років наших доріг вже настільки криві і виляють в усіх напрямках, що грузиків трохи начіпляли. Перевіряв після станка вдома, то похибка в 5 грам в статиці є, але якщо вивішати колесо і дати йому покрутитись із швидкістю >120 кмг, чи на трасі поганяти на високій швидкості, биття нема.
Цитата: _Aleksandr_ від 26 Квітня 2020, 23:58:37
Всегда балансирую и всегда вибрация начинается на около 100 км/час. Диски катались и переставлялись (все 5 - заводские), на зимней/летней резине - ничего не меняется. Шиномонтаж хороший, ребята толковые.
Самое интересное: подметил, что в зависимости от давления в шинах и температуры окружающей среды вибрация может наступать на +-10 км/час. Вычислить закономерность не получилось.
Якщо балансуєш на СТО колесо на такій планшайбі, і потім ставиш його на фланець нового зразка то баланс може бути тільки на нових дисках.


Я робив спроби відбалансувати колеса вдома на фланці старого зразка, але так як кріпив колесо до фланця звичайними болтами, то була проблема їх відцентрувати на фланці. Тому вирішив нарізати в отворах різьбу під вазівські болти. Всі болти при закручуванні чітко співпали з отворами на диску, але коли я колесо закріпив на ступицю і побачив як виляє колесо при прокручуванні, я зрозумів о отвори на диску мають зміщення відносно центрального отвора диска. Штангециркуль підтвердив мої здогадки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Гайки проточені на конус корончасті з зворотнього боку?
Креслення твоє доопрацюю інформацією про точність і якість необбхінших параметрів для одночитанні верстатниками, ти не проти?

Яке базове місце, куди встановлюється?

Раджу спробувати знайти місце відбалансувати тормозні диски передні, фланці і задні барабани.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Квітня 2020, 13:31:45
Гайки проточені на конус корончасті з зворотнього боку?
Ні, під гайками плоскі шайби, зроблено спеціально щоби диск на фланці центрувався по центральному отвору диска а не по отворам кріплення.

Забув написати, розміри проточок намальовані під балансувальний станок з діаметром фланця на валу 188 мм. Станки не всі стандартні, є моделі і з іншим діаметром.

Ось схематичний малюнок як має бути на станку.



Цитата: ВКБ від 27 Квітня 2020, 13:31:45
Креслення твоє доопрацюю інформацією про точність і якість необбхінших параметрів для одночитанні верстатниками, ти не проти?
Якщо треба то можу кинути на пошту файл креслення, зробленов автоакад 14.

Цитата: ВКБ від 27 Квітня 2020, 13:31:45Яке базове місце, куди встановлюється?
Задумано було так, рідна ступиця крібилась болтами до зовнішньої площини, а як на справді робили не знаю, бо не був присутнім.



Цитата: ВКБ від 27 Квітня 2020, 13:31:45Раджу спробувати знайти місце відбалансувати тормозні диски передні, фланці і задні барабани.
Тормозні диски разом з фланцями я балансував, до балансування на машині фланець із знятим колесом розктутити було неможливо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А тавробублик з шиною на шпильки до фланця звісно центрується штатними  гайками?

Не міг розкрутити бо дизбаланс був сильний?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Квітня 2020, 14:33:28
А тавробублик з шиною на шпильки до фланця звісно центрується штатними  гайками?
На фланець (той що для балансування) для центрування по центральному отвору наклеїв куски стальної пластинки від двірника, бо діаметр проточки на фланці, на 2 мм мерший за діаметр цетрального отвору диска, а так як там 3 точки дотику, то літає він на фланці в більшому діапазоні.



В результаті кріпиться так.



Коли колесо ставив на машину, то між диском і фланцем для центрування диска на фланці підставляв таку саму стальну полоску, після затягування гайок полоску витягнув.



Цитата: ВКБ від 27 Квітня 2020, 14:33:28Не міг розкрутити бо дизбаланс був сильний?
Так, в мене один диск був бракований, отвори висверлені зі зміщенням, відцентрувати диск на фланці не реально.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Конструкторська,  база дюралевого диску (технологічна база установки для обробки інших поверхностей співпадає з місцем зборки - конструкторською базою і є найбільш точна)- є центральний отвір, який має точність не гірше 0.08 мм (розброс розміріа при замірі великої кількості деталей), тому для зменшення похибок обробки, які наслідують ві похибок зміни баз - таки бажано було брати центральний отвір забазу для балансового верстата та правити від неї на вестаті токарному потрібну поверхню.
На заводі конст і техн бази співпадають, центральний отвір точний, на нього встановлюється диск з похибкою 0.03мм макс, і в кондукторі  обробляються одночасно на тришпиндельній головці, або верстаті з чпк, або через точний кондуктор на свердлилці 2Н125, або 2Н135 чи інші ті отвори під шпилькі, лишається припуск на розвертку і розвертаються в плаваючому патроні до точності  квалітету Н8, тому ті три отвори вставивши шпильки можна перевірити обертанням навколо отвору центрального індикаторною стійкою і індикатора по точності базування шпильки . Тобто все одно три отвори повинні бути свердлені точно відносно бази констрторської.
Порушеннябаз веде до комплексу похибок сумарних.
В балансувати сам дюралевий дису треба від центрального отвору за умтви точності трьох отворів. Дизбаланс виникає при обробці центрального отвору і першиї технологічної бази, коли затискається деталь за литво і може виникнути зміщення мас, бо це таки перша операція мехобробки.
Щодо кривого диску, то його теж модна разово відбалансувати приваркою грущика раз і назавжли, або викинути.
Ща умови збалансованої ходовки і дисків, гума сідає доволі симетрично.

Дизбаланс на швидкості також викоикає напіввісь у разі люфта внутрішньої гранати.

На кресленні обов.язково треба проставляти базу конструкторську, обо технологічну (якщо це перехідний етап), та класи точності отвопу і точність похибки неспвввісних осій чи отворів, як поле допуску туману розбросу допустимого, що зумовлює при виконанні вимог якість деталі та її експлуатація. Особливо коли віддавати деталь на сторону і інформативність для токаря чи фрезерувальника. Бо відсутність допусків не зобов.язує токаря належно базувпти та дотримуватись перевірки установки та результат обробки, роботи з індикаторною стійкою.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Нарешті поставив літню. Без балансування  Здерли з трьома ніпелями 240 грн.
На дисках з  середини лушпиться фарба що є причиною травлі повітря. За півроку навіть ржавчини трохи є на внутрішніх бортах і відбилась на корд гуми.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Тут скоріше не балансувати по масі треба, а контролювати радіальне биття в міліметрах вілносно вісі отворів кріплення диску на ступиці, тобто по фаскам гайок. Саме ексцентриситет-яйце викликає вібрацію, а не зміщення мас, що є теж між собою пов.язано. Балансом по масі тобто грузиком не нівелює яйцеформу шини на диску.
Конструкторська база установки на автот і технолонічна база є кріплення колеса на шпильки, а саме кромки фаски диску для гайок. Ну і точність трьох шпильок на ступицях відносно осі і концентричність овісі обертання трьох шпильок відносно вісі ступиці підшипника. По кресленням там +_0.03, тобто точність кондуктора свердління чи позиціювання верстаиа чпу при свердлінні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Не балансувати тавробублики моя думка. Їздю ненарадуюсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.