Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

romuald

Цитата: Toris від 20 Серпня 2022, 13:18:13І пробку купуйте найдорожчу, з гумовими прокладками у клапанах. У моєму славутку стояла жовта така, схожа на мушлю фірми Shell.
Якусь таку?


Сьогодні придбав на базарі. Кажуть що Поляцька.

Toris

Щось таке.  :) Розберіть її та перевірте, чи там гума і чи правильно усе зібрано, щоби халтуру виправити, якщо буде.
А ще можна тюнінг обрізання пружини провести, але треба обміряти, порахувати і, можливо, доступ до повірених лабораторних гирьок.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 19 Серпня 2022, 19:06:46Знову, втретє лопнув бочек охолодження.
:( Вибачте ,  але  я тепер тільки скажу "Хуг"  B) Так казали індіанці, сини великої ведмедиці що означало "я все сказав".
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Запищаоа помпа. Перевірив обертання зняттям ременя - туго туго від руки. Купив помпу FSO. Стояла лузар.
У лузара за 6 років манжета та що в тосолі норм, як нова. Крильчатки по геометрії різні. 7 лопатей, лузар чавунна, FSO алюміній.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Теоретично ота світла зліва на фото має робити менше турбуленції з кавітацією.

Володимир

Цитата: Toris від 26 Вересня 2022, 08:17:11Теоретично ота світла зліва на фото має робити менше турбуленції з кавітацією.
Але вона має меншу продуктивність, так як кут атаки менший, я мигулого року поміняв помпу хорт з косими лопатками на помпу лса з прямими лопатками, то качає трохи краще. Є бажання взяти рідну заводську з високими лопатками, розточити внутрішній отвір і надіти її на китайську помпу. Розготрку вже купив, але руки поки що ніяк не доходять.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 26 Вересня 2022, 09:25:25Але вона має меншу продуктивність, так як кут атаки менший, я мигулого року поміняв помпу хорт з косими лопатками на помпу лса з прямими лопатками, то качає трохи краще.
Найкращі лопаті - це такі, у яких кут лопаті у бідь-якій робочій точці між радіусом з центра і дотичною складає 45°. У прямих лопатей на фото справа цей кут явно менше і зменшується до краю лопаті. Таким чином рідина розкручується ніби краще, однак гірше відводиться від центру обертання.

Володимир

Цитата: Toris від 26 Вересня 2022, 12:02:18
Цитата: Володимир від 26 Вересня 2022, 09:25:25Але вона має меншу продуктивність, так як кут атаки менший, я мигулого року поміняв помпу хорт з косими лопатками на помпу лса з прямими лопатками, то качає трохи краще.
Найкращі лопаті - це такі, у яких кут лопаті у бідь-якій робочій точці між радіусом з центра і дотичною складає 45°. У прямих лопатей на фото справа цей кут явно менше і зменшується до краю лопаті. Таким чином рідина розкручується ніби краще, однак гірше відводиться від центру обертання.
В глибинних насосах крильчатки з прямими лопатями, і качають рідину на десятки метрів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 26 Вересня 2022, 14:50:37В глибинних насосах крильчатки з прямими лопатями, і качають рідину на десятки метрів.
Spoiler
[close]
Це крильчатка не центробіжного насосу (забір речовини з центру крильчатки перпендикулярно вихідній площині), а вихрового (речовина тупо переганяється периферичними лопатками, типу як гусеницею трактора). Теорія ось тут: https://tehnika.expert/dlya-sada/nasos/vybor-v-kvartiru-ili-chastnyj-dom.html#i-3

Ось ідеальна форма лопатей центробіжної крильчатки:


ВКБ

Рідина при прямих лопотях сонцем рухається лише відцентрова сила і тангенціальна з кутом 90, ніби то притискується нормально до лопаті і тертя діє найбільше, а вилітає з лопаті лише при досягненні швидкості енерції відцентрової. А з логарифмічною спіраллю кут під'єму , менше тертя, менше тангенціальна сила
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#280
Правильно, якщо лише одна порція води на кінчику лопатки.

Однак реалії життя такі, що потік має бути нерозривний і тому треба одночасно підтягувати наступну кількість речовини. Також крильчатка є пристроєм для розгону речовини, тобто не речовина крутить крильчатку, а крильчатка рухає речовину. То щоби частина речовини на кінчику прямої лопатки не витискалась назад до центру, крильчатку ставлять під 45° до потоку, щоби лінійна окружна швидкість та швидкість руху від центру були однакові. Так ми отримуємо спіраль.

Щоби було зовсім правильно, то для постійної швидкості нерозривного потоку площа перерізу каналу між лопатками по колах має бути незмінною, тобто лопатки мали би конкретно зменшуватись по висоті ближче до краю диска. Але це ще більше здорожчує вартість крильчатки та каналу, тому виробники не заморочуються.

Наші крильчатки на водяних помпах є спрощеним для виробництва варіантом, де лопатки стоять під необхідним кутом лише у зоні найбільшого впливу (зовнішній край кола).

ВКБ

Мінус 450г. крові нужденним безоплатно, таке собі кровопролиття  .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Про електробензонасос інжекторний.
175 тис. Перестав вранці гудіти. Реле норм. Потім запрацював, але тихіше. Потім пару раз знову ні звука.
Насос вироблено в РФ 2007р.
Розібрав, трохи срач не критичний на сфточці фільтрі. Розбирається весь повністью, одна гільза лишається, конструкція супер. Знос фувточки штирькової з капролону присутній па 20%, иам 5 штирьків, які з'єднують ротор з роликами і ротор електричний.  Виявилось що підклинило і  запали щіточки,які торцево живлять якорь. Колектор знос 20% десь.
Посмикав розворушив щіточки і виявилось 5..6 мм ще є ходу притискування щіток, тобто знос приблизно 30..40% щіток.
Зібрав, запрацював.
Насос що брав за 900грн , але не платив, домовився на підстраховку здав назад. Еuroux.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.