Slavuta 1.2SI by Skiper

Автор Skiper, 18 Травня 2009, 19:39:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Skiper

#255
Замінив резонатор вихлопної системи, бо старий пробив каменем, та й просився під заміну, бо з 2008 року працює. Поставив Босал. З глушником також Босал, який поставив в 2019, прив'язався добре, відстань між землею та резонатором залишилася практично така сама. Каталізатор на місці, не знімав.
Замінив прокладку кришки клапанів, бо погнало трохи з неї масло. Стан кришки та коромисел на фото. Пробіг 52 тис.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Щось давно ніхто не постив на форумі фото своїх машин.
Вирішив закинути пару для історії.
Випуск з заводу кінець 2007 року. Сьогодні 23.04.2023. Пробіг становить 52100 км.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Таке враження що з гаражу не виїзджаєш.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

romuald

Може він по гаражу і їздить...

Toris

То автомобіль для душі, чоловік перемикається від суєти.
А для щодня, мабуть, є інший автомобіль.

Skiper

Дякую за оцінки.
Цитата: vladishtm від 24 Квітня 2023, 21:20:28скільки років гофрі на дзеркалі?.
Гофра стокова з народження разом з дзеркалами. Все кузовне та фарба - автентичне.
Машина, дійсно, для душі, вигулюю її тис по 3-4 на рік. Наразі все працює, як для Славути, без зауважень, а шо ще від неї треба? Від мене - правильний догляд та більш-менш якісні мастила та запчастини, а саме головне - не заважати їй працювати.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

User2108

Цитата: vladishtm від 24 Квітня 2023, 21:20:28Цікаво, скільки років гофрі на дзеркалі?. В мене авто під навісом, ні сонця ні дощу. Порерпались в труху ті пильники.  :ok:  ну ладно старі ж. Купив нові,Мелітополь заявлено - за пару місяців почали репатись  }-)  якась с...ка жопа. Глянув на зерккала які без таких пильникіа  :wallbash:  за півтори штуки пара, кусок пластмаси,  - мерс бл.... :hysterics:
Авто 2005 р.в. рідні гофри на дзеркалах. Авто живе в умовах міста без гаражу і навісів, пробіг 200к+

Skiper

Злетів пильник на валу управління з пластикової коробки куліси. Зробив ревізію, почистив та змастив механізм в самій коробці, також зняв пружину важіля та змастив кульку та упорну чашку. Зафіксував пильник на валу додатково хомутом. Передачі стали переключатися набагато легше, пальчиками. 
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: Skiper від 05 Травня 2023, 15:25:37Злетів пильник на валу управління з пластикової коробки куліси. Зробив ревізію, почистив та змастив механізм в самій коробці, також зняв пружину важіля та змастив кульку та упорну чашку. Зафіксував пильник на валу додатково хомутом. Передачі стали переключатися набагато легше, пальчиками. 
Хомут там лишній, бо пильник  погану фіксується в пластмасі, то тяга буде його прокручувати в пластмасі. Конструкція кріплення того пильника трохи тупувата.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Хомут надів саме на тягу, в даному випадку він відіграє роль деякого додаткового обмежувача, щоб сам пильник не сунувся за важілем вперед при включенні 2, 4, 5. При повороті тяги він займає положення, яке йому подобається, тобто сидить вільно та за нею не провертається (але наразі сили тертя також і при повороті тяги ніхто не відміняв, тому надалі побачимо, чи допоможе). А конструкція, дійсно, недолуга. Що верхній пильник на коліні через зад натягується за бортик, що нижній, в паз, з якого вилазить. А декоративна панель на 3 пістонах, засунутих в голі дірки у кузові
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: Skiper від 08 Травня 2023, 12:57:24Хомут надів саме на тягу, в даному випадку він відіграє роль деякого додаткового обмежувача, щоб сам пильник не сунувся за важілем вперед при включенні 2, 4, 5. При повороті тяги він займає положення, яке йому подобається, тобто сидить вільно та за нею не провертається (але наразі сили тертя також і при повороті тяги ніхто не відміняв, тому надалі побачимо, чи допоможе). А конструкція, дійсно, недолуга. Що верхній пильник на коліні через зад натягується за бортик, що нижній, в паз, з якого вилазить. А декоративна панель на 3 пістонах, засунутих в голі дірки у кузові
В кузові в дирках мають бути пластмаски, в які з натягом вставляються пістони.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Після легкого IMG_20230525_181619085.jpg чорніння шин фото
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Нарешті дійшли руки, реанімував прилад ТОР-01, рік випуску 1986.
IMG_20230702_125041057_HDR.jpg
Повна назва " Устройство ТОР-01 для технического обслуживания автомобилей"
На вигляд, як звичайний стрілочний мультиметр
IMG_20230702_125110392_HDR.jpg
але він має унікальні для того часу властивості для володаря карбюраторної машини з трамблером ЗАЗ, Волга, ВАЗ, Москаль (ІЖ).
Що його відрізняю від звичайного мультиметра - крім вимірювання напруги, з його допомогою можливо здійснювати перевірку кута замкнутого стану контактів переривника (прерывателя по москальські),
HWAAAgNqj-A-1920.jpg
 падіння напруги на замкнутому контакті (хто їх чистив та виставляв щупом проміжок на ньому, той зрозуміє) та оцінку швидкості обертання колінчастого валу двигуна в об/хв,
a0AAAgHqj-A-19201.jpg
бо тахометр на машинах була рідкість.
 Залишився цей прилад у мене після ЗАЗ-968МД (інвалідний), на заміну якому прийшла Славута.
Наразі прилад справний та готов до роботи.
Сьогодні також можно знайти спеціалізований мультиметр для автомобіліста типу UNI-T UT106 та інші, які вимірюють кут випередження запалення та є тахометр, але все таки старий аналоговий прилад мені більш по душі, працювати якось приємніше. Положив в багажник. Та на вигляд займає місце, як і моя аптечка в стилі олд скул, бо в такому ж футлярі.

 
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

VAZ 21053

#269
Цитата: Skiper від 02 Липня 2023, 14:25:10Нарешті дійшли руки, реанімував прилад ТОР-01, рік випуску 1986.
круто
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured