Замки дверей

Автор Дима, 08 Січня 2009, 12:09:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Задня скоба взагалі річ особлива.Після марних пошуків болтів(d8/"1),прийшлось купити довгий з внутрішнім шестигранником(на фото)точений з нормальною1"25 різьбою-відрізати і нарізати на вільному місці різьбу на 1".

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 20 Листопада 2020, 12:35:40.Після марних пошуків болтів(d8/"1),прийшлось купити довгий з внутрішнім
В мене там стояли впотай крест. Теж не найшов. Найшов просто шестигранний болт   з шагом 1. Нормально закручується розкручуеться. Ну не не так естетично, але...
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Я в себе після того як відкрутив, то болгаркою нарізав паз під плоску викрутку, то проблем з болтом більше нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#498
Гвинтики на задні скоби під крест знайшлися в Харкові на авторинку Лоск.
Питання. Може хто виправляв. Звернув увагу що на передніх упорах тре, наче не там де треба. Мотнув ізоленту і за декілька разів відкрити-закрити результат

без ізоленти, нажаль на фото погано видно потертість.  Там де помічено "потертость" кругле стало вже плоским. Терти ж повинно по широкому? І так на обох передніх. Зазори НАЧЕ по дверях нормальні.

Що зробити? шайби там і так є, а якщо шайбами, то там майже ще + 1 см.  :wacko:
На задніх наче все правильно.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Щоб не терло треба ремонтувати петлі передніх дверей. Петлі підтерлись і двері просіли. От і тре.
Якщо не проявляється трудність в зачиненні дверей, можна нічого не робити :)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: vladishtm від 18 Березня 2021, 11:05:42Питання. Може хто виправляв. Звернув увагу що на передніх упорах тре, наче не там де треба. Мотнув ізоленту і за декілька разів відкрити-закрити результат
Spoiler
[close]
без ізоленти, нажаль на фото погано видно потертість.  Там де помічено "потертость" кругле стало вже плоским. Терти ж повинно по широкому? І так на обох передніх. Зазори по дверях нормальні.
У мене термоусадка теж так протирається. Двері в завісах трохи просаджені. Проблему ігнорую. Протирається не одразу, а з часом; на водійських дверях протирається раніше. Виявив аж через рік.

vladishtm

Мабуть по передніх -все ж треба буде  відпустити навіси і посунути їх мм на 6-10 назад ( і праві і ліві) і так закріпити.  Зараз подивився ще раз  -зазор по дверях передній (від капота) всеж менший ніж посередині між дверима. Потеплішає -спробую. Але відкручувати-закручувати передні навіси верхні -трохи гіморой. Я вже прошлий рік робив це, і можливо не врахував щось. А можливо воно так і було. Правильна послідовність виведення зазорів по дверях мабуть спершу передні , а по них задні.
Доречі тоді ще -якщо тупо купити нові осі для петель (
Spoiler
)
-мінять їх не важко? Доречі - виходить, що вісі не сплошні, а розрізні. Це однозначно скорочує їх службу, вле можливо захищає самі петлі.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Toris від 18 Березня 2021, 13:55:29У мене термоусадка теж так протирається.
Ну це 100% не вірно. Там в такому разі е зазор з торця цього упора до замка. В замку спецом фторопластова вставка, вона не повинна не протирати метал не давати гриміти-лязгати.  Думаю, що потрібно здвигати двері назад. Можливо ця пара при нормальних петлях і регулюванні -навіть не повинна лежати на упорі, тільки при трясці-приганні касатись.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Romka від 18 Березня 2021, 11:47:12Петлі підтерлись і двері просіли.
Оказується осі то пропиляні по дефолту.

Наче все правильно, але тоді вони повинні бути трохи м"якшими за петли. і щоб були фасочки всередину -бо інакше вони як різаком по петлях.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 18 Березня 2021, 11:05:42
Гвинтики на задні скоби під крест знайшлися в Харкові на авторинку Лоск.
Питання. Може хто виправляв. Звернув увагу що на передніх упорах тре, наче не там де треба. Мотнув ізоленту і за декілька разів відкрити-закрити результат

без ізоленти, нажаль на фото погано видно потертість.  Там де помічено "потертость" кругле стало вже плоским. Терти ж повинно по широкому? І так на обох передніх. Зазори НАЧЕ по дверях нормальні.

Що зробити?
Я в себе де написано потертість, надів термоусадку, та частина фіксується в замку в пластмасовий клин, щоби дверка не літала вверх вниз.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Romka від 18 Березня 2021, 11:47:12Щоб не терло треба ремонтувати петлі передніх дверей. Петлі підтерлись і двері просіли. От і тре.
А хто міняв ті осі на нові отакі https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=919.msg552471#msg552471 https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/Untitled%20-%202%20%2837%29.jpg
Допоможе ? від тіліпання в навісах?. Чи там самі навіси вже протерті? Ціна осі не велика,  доцільно чи ні? Бо клапана пилять нема бажання.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

У мене за 12 р і навіси потерлись, хоч я ії регулярно змащував, а вони постійно ридали ржавими сльозами
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

игорь волноваха

Я осенью менял ось петли.гемор ещё тот.Выработка получается в самих петлях.Менял на клапана с Волги 24 .Пришлось резать петли болгаркой, потом варить,не получалось выбить ось с клином .Весь процесс:разрезал болгаркой,выбил ось,пытался райбером пройти ,нихрена не получилось,три раза область сам квадрат на нём плюнул , рассверлил сверлом тоже неудобно ,но получилось с кучей не литературных слов ,обрезал по длине клапана, забил в навес и заварил .Решил делать недвижимую часть на середине навеса.Потому что ,даже при износе в той части навеса  где ось двигается её проще поменять так как она прикручивается к кузову, а не приварена к дверям.Как то так.

vladishtm

Цитата: игорь волноваха від 20 Березня 2021, 22:08:51менял ось петли.гемор ещё тот
мдя відбиває все бажання. Та хоч юи ж не приварені були -ще нічого  :hysterics: Теоретично повинна б зноситися вісь, у якої ще й пропил по довжені, а практично "маємо, що маємо.
Цитата: игорь волноваха від 20 Березня 2021, 22:08:51Выработка получается в самих петлях.
А осі старі були з пропилом? чи суцільні? Теоретично в той пропил, можна б було вбивати мідь, чи кусок гвоздя для заклинювання у привареній частині і обертання в тій що прикручується.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

игорь волноваха

Старые оси это не стержень с пропилом ,а листовая сталь согнутая в трубочку.Я сам долго настраивался но стук задолбал так что просто капец.Грешил на всё,шаровую поменял,опорный поменял не оно.Пришлось петлями заниматься и о счастье тишина.