Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Переношу помаленьку свій бортовик з сусіднього форуму.

02/07/2008

Ціна 31380, брав у кредит в банку аваль, при першому внеску 11380 решту витрат при купівлі та антикорозійній обробці склали майже 5000 грн.

Машину брав в сліпу, рахунок виписував у Бережанах в салоні, машина знаходилась в салоні Тернопіль-Авто, коли оформляв документи в Тернопіль-Авто машина вже була у Бережанах, так що перший раз її побачив коли їздив реєструвати.

Недоліки такі як і в усіх:

Не відрегульована куліса, вчора поставив на місце, виявляється тепер на ричагу немає пружини упора на хід ричага на 5-ту та задню передачу все в коробці, на моїй старій таврії мені більше подобалось, але що цікаво всі передачі вмикаються досить легко.

При русі накатом на нейтралці двигун тримає обороти в середньому 1500 об/хв., при більших обертах холостий може плавати.

Гудить бензонасос, але при такому кріплені нічому дивуватись, бензонасос прикріплений до середини днища багажника, яке вже є підсилювачем звуку (грає роль барабана), так як має велику площу. Резинові прокладки хоча і під хомутами кріплення є, але хомути затягнуті так що прокладки амортизуючих властивостей вже не мають, тому всі вібрації з бензонасоса передаються на бак і на мої вуха. Так що з часом доведеться переробити кріплення на більш м`яке, можливо і перенести бензонасос на жорсткий лонжерон.

Рештою всім задоволений. на СТО коли робили антикорозійну обробку гади закрутили мені в заднє колесо шуруп, замітив коли мив машину, викрутив, а воно зразу сіло.

23/07/2008
Встановив бризговики









24/07/2008
Видалив катализатор


24/09/2008
Зараз на спідометрі майже 1800 км, вірегулював клапана, цікаво як вони їх там на заводі регулюють, щуп 0.3 ні в один випускний не вліз, таке враження що всі регульовані були одним щупом 0.15 Різниці після регулювання клапанів не відчув.

Замінив масло, залив ShellHelix 10W40 напівсинтетику фільтр MAN великий. Після заміни масла відчутно що двигун працює краще.

Перейшов знову на 95 бензин, а то із зниженням ціни і якість бензину сильно впала.

26/09/2008
Встановив фаркоп, ціна фаркопа 210 грн, при встановленні довелось трохи переробити фаркоп, тому що він був розрахований на бензинову славуту і ценральне кріплення в мене попадало якорат туди де встановлено бензонасос. Також довелося трохи познущатись над вихлопною трубою (див. фото). 






09/10/2008
1900 км. Замінив масло в коробці, залив ТАД-17и барс, кременчуцького НПЗ. Каністра 2.7 л ціна білья 30 грн. Заливав через пробку, влізло рівно 2.7 литра в притик.
Після заміни коробка замітно працює тихіше, при переключені 1-2 передача незалежно від температури гаркання немає, до заміни було. З заводу напевне лиють МАСТ, я на старій таврії після вскривання коробки залив маст, так зразу при переключенні 1-2 почала гаркати, 80 тис. на різних маслах не гаркала а тут почала.

10/10/2008
2000 км.
Вчора підключив комп до ЕБК, почистив помилки були дві напевне ще з заводу P1612 P0341, понизив обороти холостого ходу до 800 об/хв, при включеному дальному світлі та переодичному включенні вентилятора радіатора напруга бортової мережі залишилась незмінною 13,8 в, плавають трохи обороти, але надіюсь з часом усуну цей недолік.

15/10/2008
Таки усунув, шляхом збільшення G0xx до 56 уе, щоби Klz був рівним одиниці.

15/12/2008
2700 км.

Замінив свічки на Бріск Ітріум, хоча можна було і не міняти.

Були проблеми із датчиком фаз (деталі тут http://tavria.org.ua/forum/viewtopic.php?t=52433&postdays=0&postorder=asc&&start=0) поставив новий, обійшовся 60 грн.

11/07/2009
Промив інжектор за допомогою рідини на фото внизу, виробник канада, 45 грн за банку, розрахована на 75 л бензину, я використав тільки на 20 л. В інструкції написано що окрім чистки інжектора знімає нагар зі свічок клапанів та поршнів, незнаю як решта, але коли заради цікавості викрутив свічку, була чистенька ніби проїхала тільки 100 км.

Зараз машині один рік і 5100 км пробігу.



15/07/2009
Враховуючи те що машині вже трохи більше року часу, вирішив заглянути до акумулятора (Віват), може потрібно долити води. Електроліт ніби на місці доливати нічого не потрібно але щільніть електроліту мене жахнула 1,20-1,23 хоча авто нормально заводится і нарікань до роботи акумулятора немає. Вирішив заряджати, зарядне в мене слабеньке тому на початку зарядки струм зярядки був 0,8А. Більше доби довелось заряджати щоби щільність піднялася до 1,27. Доведеться напевне для профілактики кожного місяця робити повну зарядку із заміром щільності електроліту. Щось мені здається що для інжектора акумулятор 44А трохи заслабий, напевне розраховано на щоденну їзду, для себе вирішив коли цей накриється поставлю 55А.

12/10/2009
7000 км.
Установил противотуманки DLAA, конечно не весем но в условиях кризиса решил обойтись такими как на фото. Устанавливал в первую очередь не как ПТФ а как дополнительный свет к ближнему, а то при встречке не видно пешеходов велосипедистов повозок и других об\"ектов которые двигаются как по обочине так и по проезжей части без отражателей. Результат был бы лучше если бы установил под бампером под основными фарами но на видном месте бампер дырявить стало жалко. Как на цену в 55 грн. светят нормально, результатом доволен.





26/10/2009
Встановив розпорку передніх стаканів


Встановив нижню роспорку ричагив



24/11/2009
Поміняв передні тормозні колодки


22/02/2010
8200 політ нормальний.
Експлуатація протитуманних фар в сильний сніг (в туман поки що не повезло попробувати) показала один недолік, справа в тому що мої фари на лампочках не мають захистних ковпачків на лампочках, тому значна частина світла розсіюється вверх та на сторони, в результаті сніговій потік перед машиною і обочини сильно освічуються що призводить до поганої видимости дальніх об\"єктів. Я вихід з даної ситуації засунув ПТФ далі під бампер, щоби запобігти розсіюванню світла і створити чітку верхню горизонтальну лінію як на ближньому світлі, в експлуатації поки що не пробував, але думаю має бути добре.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Димончик

антикорозийка понравилась. Задуто шо нада и не нада :) Выглядит впечатляюще :)
А фаркопы я видел в Запорожье трёх видов - карбюратор, инжектор и под ГБО.
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.

Юрій

В мене такий самий колір, земляче. Не знав,що то панакота. В мене пише - сірий. Що то за ХЗ, там,де буває підсос? Протитуманки такі самі. І поставив спочатку там же. :) Але їздив в Крим, в Ялту через Ай-Петрі з сторони Бахчисарая (хто був - знає яка там дорога) грілася. Не критично, але неприємно. Після поїздки - витягнув з дір і поставив ширше. І ще налпив на них прозорий скотч - щоб не побилося. :D Вони добре освітлюють обочину і низ спереду перед капотом. Думаю купити якісь і \"дірявити\" бампер. Які - ще не придумав.
Хочу таку саморобну розпорку задню.

Володимир

Цитата: DIMONCHIKантикорозийка понравилась. Задуто шо нада и не нада :) Выглядит впечатляюще :)
А фаркопы я видел в Запорожье трёх видов - карбюратор, инжектор и под ГБО.
Я просто хотів фаркоп щоби він кріпився не до дна десь по середині, а до швелерів по бокам, а так як за два місяці машину я ще не вивчив, то купив те що було.
Цитата: ЮрійВ мене такий самий колір, земляче. Не знав,що то панакота. В мене пише - сірий.
А колір дійсно класний, при чому хамелеон, при різному освітленні міняє колір.
Цитата: ЮрійЩо то за ХЗ, там,де буває підсос?
Тумблер на протитуманки, ніяк не зберуся купити нормальну кнопку на панель.
Цитата: ЮрійПротитуманки такі самі. І поставив спочатку там же. :) Але їздив в Крим, в Ялту через Ай-Петрі з сторони Бахчисарая (хто був - знає яка там дорога) грілася. Не критично, але неприємно. Після поїздки - витягнув з дір і поставив ширше. І ще налпив на них прозорий скотч - щоб не побилося. :D Вони добре освітлюють обочину і низ спереду перед капотом. Думаю купити якісь і \"дірявити\" бампер. Які - ще не придумав.
Хочу таку саморобну розпорку задню.
Я думаю що дирку вони дуже не будуть закривати так як я їх кріпив на полоски жесті у формі швелера, спочатку хотів поставити на суцільний кусок органічного скла але коли прикріпив одну побоявся що буде дуже закривати прохід тому переробив. В початковому варіанті вони засильно освітлювали обочину і через це була меньша видимість дальніх об\"єктів через те що перед носом було світліше ніж на дальніх об\"єктах, а також в туман чи сніг робили білу стіну. З наружі кріпити не хотів бо машина нова бампера крашені в колір кузова, дирявити шкода.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юрій

Здуріти! І в мене ТАМ тумлер на протитуманки! :) В мене теж міняє колір. Я брав в 2006 р. перші інжектори і перші такого кольору. А кріплення до них же в наборі йдуть. :|

Роман

У меня панакотта тоже... :)  З першої партії інжекторів...  :D

Проблему розміщення в дирках противотуманок вирішує відкрита решітка на літо...
Хоча 2 роки відїздив з стоковою... проблем незамітив...
______________________________________________________
Первый из Закарпатья... :)

Володимир

Цитата: ЮрійЗдуріти! І в мене ТАМ тумлер на протитуманки! :) В мене теж міняє колір. Я брав в 2006 р. перші інжектори і перші такого кольору. А кріплення до них же в наборі йдуть. :|
Якщо мова йде про протитуманки то йдуть, такі як на перших фото, а потім я вже добавляв пластинки довжиною 7-8 см щоби їх втопити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юрій


Володимир

Цитата: DIMONCHIKА фаркопы я видел в Запорожье трёх видов - карбюратор, инжектор и под ГБО.
Забув додати, фаркоп вибирав такого типу, бо він окрім того що фаркоп, то він ще й виконує роль підсилювача жорстості, тобто доповняє задню поперечну балку ту що під заднім бампером.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Коля

друже, хочу привітатися, адже в мене також панакота, але вона була одна з останніх карбових :cheerful:


Наш человек читает инструкцию только тогда, когда точно понял, что поломал.
п.с. я еще не маг, но учусь.

Володимир

#10
9200 км.

Поставив вчора чудо німецького автопрому бензонасос фірми BOSCH, заводський номер 0 580 464 037. Пробував зі стандартним штуцером, але дуже важко з\"єднувати з фільтром так як він має вихід з боку, тай появляється лишній шум. Тому стандартний штуцер викрутив і на місце вкрутив штуцер від карба солекс, посадивши його акуратно на епоксидну смолу для більшої надйності, бо різьба в штуцері трохи коротка і щоби не зірвати різьбу нехотілось сильно тягнути.

Насос на вході немає сіточки, тому поставив додатковий сітчатий фільтр.

З плюсів працює тихо, але в салоні все одно трохи чути шум. На відміну від стокового при працюючому насосі під капотом взагалі тихо, значить потік бензину рівномірніший.

З мінусів, трохи більше бере нагрузки, якщо стоковий бере 4А то бош 6А, на перспективу може підкину кулька потужних діодів послідовно щоби зменшити нагрузку.

Забув сказати, ціна питання 400 грн.

Стандартний штуцер зі зворотнім клапаном

Бензонасос з фільтром

Бензонасос з вкрученим штуцером від карба
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

10000 км, прийшла черга робити чергове ТО, почав з рулювої колонки, докрутив пробку картера тим самим усунувши люфт рульової рейки, в саму колонку через отвір сапуна закачав графітної змазки розведеною мінеральним маслом, коли змазка розійшлась по деталях руль зразу почав легше крутитись. Тепер рулюве в мене краще працює ніж було з заводу, люфт нулювий, навіть на кам\"яній дорозі тепер тишина, нічого не стукає.

Купив розхідники:
Масло Shell Helix 10w40 напівсинтетику класу якості SM -140 Грн
фільтр масляний ман - 34 грн
фільтр бензиновий ST інж. - 20 грн
Фільтр повітряний AP - 22 грн.
фільтр сіточка до погружного електробезонасоса в бак - 10 грн.
Разом 226 грн з ПДВ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Трохи прибарахлив свою приборну панель встоновивши в неї монітор бортового компа.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрей


Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion