БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ЮрійА джойстик де?
А джойстик потрібно самому робити, як варіант ставити кнопки повернуті на 90 радусів, і кріпити їх кнопками до центру, то потім в центр можна ставити кочергу і маємо джойстик.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Igor_SlavutaПортани прошиву на протон-бейсик. Это типа лимузина среди бейсик-компиляторов для пика. Понимает 18 пики.
Дивився на протон, дійсно крута штука, тільки щеби до неї книжичку на зрозумілій мові.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Igor_Slavuta

А нету... Я пользовался гугль-переводчиком

Володимир

Цитата: Igor_SlavutaА нету... Я пользовался гугль-переводчиком
А англійську звідки брав, в мене є в ПДФ
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Igor_Slavuta


Валерий

виглядає суперово! золоті руки :)
[img=PunBB bbcode test]http://d.foto.radikal.ru/0607/347a4dee75dd.gif[/img]

Володимир

Цитата: sheriffпривет, не мог бы ты проверить пожалуйста схему и печатку, так уже хочеться изготовить БК. буду очень благодарен, и думаю не один я :)
Дивився тільки що плату, ніби все добре, можеш травити.

Дещо оновив сайт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Владимир

Прочитав я тему. Мій респект.
Не так давно також задумався поставити собі приблизно такий же бортовий комп\'ютер. Але є одне \"але\" - у мене карбюратор. А датчик розходу на карб треба ставити на подачу і обратку. Або обратку глушити (що не дуже хочеться). І датчик швидкості треба ставтити. Хоча останнє не є проблемою.
А ліпив би свою штуку на MCS-51 (піків не знаю :( ).

Буду думати який датчик розходу палива присобачити. В неті є багато різновидів, хоча купити їх не дуже легко. Більшість з них вже не випускаються. Може щось порадиш?
Славута, 1,2 карб, 2003 г/в
Бортовик http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=147685#p147685

Володимир

Цитата: Mister MuskulПрочитав я тему. Мій респект.
Не так давно також задумався поставити собі приблизно такий же бортовий комп\'ютер. Але є одне \"але\" - у мене карбюратор. А датчик розходу на карб треба ставити на подачу і обратку. Або обратку глушити (що не дуже хочеться). І датчик швидкості треба ставтити. Хоча останнє не є проблемою.
А ліпив би свою штуку на MCS-51 (піків не знаю :( ).

Буду думати який датчик розходу палива присобачити. В неті є багато різновидів, хоча купити їх не дуже легко. Більшість з них вже не випускаються. Може щось порадиш?

Якщо цікавить миттєвий розхід, то його можна рахувати і на карбі але це вийде дуже дорого, потрібно поставити на карб три датчика, датчик положення дроселя це 30 грн, і датчики абсолютного тиску під карбом і над, скажімо від газелі це гривень 150 за штуку. І тоді потрібно буде зашити в контролер кілька графіків залежності, площі отвору дроселя від положення дроселя. А далі по різниці тисків визначаємо розхід повітря в кілограмах, і 1/14 частина від цього розходу буде бензин. Також ввести поправки на економайзер і іконостат.

Якщо цікавить загальний розхід то можна рахувати здається за допомогою бензонасоса від запорожця по йього тактам, десь я таку статтю читав в інеті, здається на www.chipsoft.ru , порийся по форумі може знайдеш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Владимир

Цитата: ВолодимирЯкщо цікавить миттєвий розхід, то його можна рахувати і на карбі але це вийде дуже дорого
Загальний розхід не так цікавить, як миттєвий. І загальний можна розрахувати, знаючи миттєвий.
Розраховувати по кількості повітря - я вже думав. Взагалі ідея має право на життя, але це буде досить приблизно.
Паливно-повітряна суміш має далеко не завжди однаковий процентний склад повітря/паливо. Наприклад, коли двигун холодний - суміш більш багата. Коли натискаєш педаль газу спрацьовує \"ускорітєльний\" ;) насос - знов суміш багатша. При відкриванні другої камери - суміш знову багатша. Я розумію, що це можна відслідковувати за допомогою датчика положення дросельної заслінки. Але... Крім того, серйозно на склад суміші впливає настройка самого карба, його ступінь чистоти.
Також є залежність від якості самого палива. Хоча і не така серйозна, як у попередніх випадках.

Можна знайти функцію залежності витрат палива від витрати повітря, апроксимувати її чи таблицю записати в ПЗУ і таким чином розраховувати витрати палива, але нормальної точності все одно досягти буде вкрай важко (якщо взагалі можливо). Тому я від ідеї бортового компа поки що відмовився.
Та й розхід у мене не такий великий. По трасі - 4,2-4,5 на сотню, по місту близько 6,5-7. Тому не думаю, що з БК я зможу вибрати ще більш економічний режим. В крайньому випадку - економія складе не дуже суттєву частку.
Славута, 1,2 карб, 2003 г/в
Бортовик http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=147685#p147685

LonelyWolf

Основне питання більшості потенційних користувачів - помилки висвічуються у вигляді коду чи в текстовій формі? вони скидаються як на Гаммі - натисканням кнопки? Чи можливе змінення функцій дисплею? Тобто - мені не дуже потрібен,наприклад,годинник,УОЗ (вибачте,на данний момент не зміг перекласти українською),температура за бортом й на ньому... Може,це зекономить ресурси?

Володимир

Цитата: LonelyWolfОсновне питання більшості потенційних користувачів - помилки висвічуються у вигляді коду чи в текстовій формі? вони скидаються як на Гаммі - натисканням кнопки? Чи можливе змінення функцій дисплею? Тобто - мені не дуже потрібен,наприклад,годинник,УОЗ (вибачте,на данний момент не зміг перекласти українською),температура за бортом й на ньому... Може,це зекономить ресурси?
Все настроюється за бажанням користувача в будь яких комбінаціях http://www.bk-ukraine.narod.ru/help.htm , температуру поки що не реалізував, так як можливість діагностики інжектора та керування ним є для мене пріоритетнішим, прибор був з самого початку для цього задуманим.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Володимир то ти приймаєш замовлення чи як???

Володимир

Цитата: РомеоВолодимир то ти приймаєш замовлення чи як???
Поки що ні, ще йде робота над прошивкою, коли буде оснанній варіант прошивки і будуть усунені всі недоліки буде перероблятись плата щоби вона мала компактний і культурний вигляд, корпус роз\"єми. Інакше мені нарікання не потрібні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Володимир я на тебе сподіваюсь!  Я перший в черзі!!! :)