Карбюратор

Автор Kritik, 15 Лютого 2008, 17:52:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ЯРОСЛАВ

Вернул обратно клапан, но жиклёр на нём уменьшил с 41 до 39, а на 1 камеру воздушный поставил 145 вмемсто 155 свечи снова чистые, писюна настраивал чтоб бил, но всё равно немного на заслонку попадает, писюн 45/40 в обе камеры, провал в начале очень маленький, но холостой не особо ровный, надо с ним мудрить или 41 жиклёр возвратить и попробовать, но теперь завтра. а то в ночь сегодня на работу.

ЯРОСЛАВ

в ночь завтра. сегодня поменял и клапан эмк и резинку, всё равно колбасит на холостом, не равно работает. но зато провал пропал с 145 воздушным и свечи чистые, надо ещё куда то копать.

Антон

сегодня поставил СПИРТ в первую камеру и немногообеднил смесь. провалов вроде нет. едит пожывее(может мне так просто кажется). надо мерить расход

Vishnujana

а навіщо збіднювали суміш, чи інакше ніяк?

vtlbrfvtyn



Скажите,кто нибудь ставил себе на славуту такой карб(на старых бмв и меринах был) Solex 4A1?.А если кто ставил-какие отзывы? :)

Юрий

Я думаю что будет переливать, обьемы то разные. Хотя мож у них очень хитрые карбы. Если он подходит по креплению я бы попробовал его поставить.

Number One

Итак, шоб добится хорошего ускорения и нормального расхода (шаз зимой, при пробегах 15 км утром и 15 км вечером с прогревами литров 10-11, летом около 8, датчик топлива показывает от столько \\m/ ) какие ставить жиклеры? Слоник мож родным оставить? И вопрос про вторую камеру, загибать слоника в первую или вообще зажимать его, думаю тупак, ехать то будет только на 1, открывается 2 и только воздуха добавляет %)
Кароч, конкретно, а то перечитал 10 страниц, шото не совсем пойму...

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

виталий

раскажу про свой карбон
слоник перегнул в первую камеру, авто стало резьвей. поставил слоник с нивы на 45, пошли провалы и начались дёрганья. снял выкинул.
во вторую камеру поставил 100 на 125 жиклёр. при открытии второй камеры авто еще больше получала ускорение.
про расход писать не буду, так как почти все скоростя переключаю при 4-5тыщ.
летом при 4человека в авто и скорость 110-120км. был 5.7л.

Max 55

Цитата: vitos1979про расход писать не буду, так как почти все скоростя переключаю при 4-5тыщ.
А что мешает переключать на 3000...3500?

Евгений

Цитата: Max 55А что мешает переключать на 3000...3500?
На 4000...5000 круче, и двигло каждые 10000 пербирать весело...

виталий

Цитата: Evgen911
Цитата: Max 55А что мешает переключать на 3000...3500?
На 4000...5000 круче, и двигло каждые 10000 пербирать весело...
а зачем его переберать? я ж невсегда его так гоняю, временами.

Vishnujana

Цитата: Number Oneкакие ставить жиклеры?
які стоять з заводу, такі нехай і лишаються 155/95 та 145/95

Цитата: Number OneСлоник мож родным оставить?
носик прискорювального насосу таки краще лишити рідним, але звісно загнути, і загнути не як попало аби тільки в першу камеру.
Не буду багатослівним ось Вам відеосюжет, де дядьо все розказує і показує, мені пощастило, що я його знайшов, заїхав до нього і він все зробив. При троганні провали щезли і рівний розгін йде.
[video][/video]

Number One

Vishnujana, велике дякую за відео, все докладно розповів, так що слоники обов\"язково загну, але ще цікаво, як зміниться розхід і динаміка, якщо поставити замість жикльора 165 - 155, в першу камеру, а в другу 135. І кулачок №4?
Бо на 10 сторінках кожен хвалить своє болото, хтось дуже задоволений, а у інших розхід зашкалює... %)

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Vishnujana

ну з повітряними жиклерами можна гратися, тоді як з паливними не варто.
спробуйте купіть один чи два жиклера, прокатайтеся і подумайте, що нафіг я тому дядьку дав гроші за ці жиклери, якщо в мене в карбі вже були вони!?

з приводу кулачка прискорювального насосу, скажіть чому Вас туди тягне, а? що Ви хочете виграти?
поставите більший кулачок, ну сильніше буде вжимати діафрагму -- більше бензину поллється, звідси більш різко поїде, але якщо Ви хочете таким чином прибрати провал (якщо такий є) при старті, то кулачок цю проблему не вирішить, він її просто змістить на потом, коли бензин згорить (той що видав насос прискорювальний) буде провал.

Порада, Ви спочатку зробіть так щоб обидва носика прискорювального насосу вірно лили, -- Ви відразу все зрозумієте, і бажання лізти до кулачка відпаде.

Number One

Провалу в мене нема!
Просто хочеться більшого прискорення!
Бо як іду сам, все гуд, розганяється нормально, а з пасажирами вже не дуже.
Хочу більшого!
І ще одне питання: якщо я давлю на педаль до 2/3, то розганяється плавно з підхопленням, кароч приємно! Але коли давлю до упору, двигун реве, але прискорення навіть гірше, ніж з нажатою на 2/3 педаллю. Просто двигун реве, а прискорення немає. Чи може я дуже прискіпливий :)
Є підозра, що або забагата, або забідна суміш, але без коментів лізти не хочеться.
Ваші варіанти?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!