Карбюратор ремонт, обслуживание.

Автор Евгений, 18 Січня 2010, 00:23:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Number One

Розхід, звісно, впаде. Але, думаю, ненабагато.
В мене влітку, десь 8 по місту, точно не заміряв, жикльор 165, друга не пам\"ятаю, вроді 145...

Може, тобі відрегулювати карб? Забіднити суміш на ХХ?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Цитата: Number OneРозхід, звісно, впаде. Але, думаю, ненабагато.
В мене влітку, десь 8 по місту, точно не заміряв, жикльор 165, друга не пам\"ятаю, вроді 145...

Може, тобі відрегулювати карб? Забіднити суміш на ХХ?
я вже як не регулював,І так і сяк,кручу того карба постійно,а толку 0,плюнув,відкрутив гвинт качества(той шо в підошві) на 2.5 оборота,а колічеством(пласмасовим)виставив ХХ 850-900 об,так і іздю,от така регуліровка.....

Number One

Відрегулюй карба, потім можна про щось говорити.
Регулюй так:
Відкрути гвинт кількості, щоб оберти були десь 1300-1500, потім гвинтом якості забіднюй суміш до того, як оберти почнуть падати, двигун почне працювати нерівномірно. Тоді трохи відкрути якість, щоб двигун нормально працював. Потім гвинтом кількості вистав 850-900 обертів. Газани пару раз, якщо глухне, трошки викрути якість, пробуй ще. І так поки не перестане глухнути. І буде щастя :)
Я так регулював, попав с першого разу, і розхід влаштовує, і не глухне.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Цитата: Number OneВідрегулюй карба, потім можна про щось говорити.
Регулюй так:
Відкрути гвинт кількості, щоб оберти були десь 1300-1500, потім гвинтом якості забіднюй суміш до того, як оберти почнуть падати, двигун почне працювати нерівномірно. Тоді трохи відкрути якість, щоб двигун нормально працював. Потім гвинтом кількості вистав 850-900 обертів. Газани пару раз, якщо глухне, трошки викрути якість, пробуй ще. І так поки не перестане глухнути. І буде щастя :)
Я так регулював, попав с першого разу, і розхід влаштовує, і не глухне.
ти не переплутав,гвинт кількості-це пласмасовий,і якщо його відкручувати то обороти навпака падають,а при закр.зростають....

Андрей

Я теж так регулював, гвинт кількості-то пластмасовий, якість той шо в підошві крути так як пише, ну понятно шо колі кількість закручуєш то оберти ростуть бо заслонка відкривається. Під відкрути Number One має наувазі в сторону зростання обертів

Number One

Цитата: ANDRE-2010Я теж так регулював, гвинт кількості-то пластмасовий, якість той шо в підошві крути так як пише, ну понятно шо колі кількість закручуєш то оберти ростуть бо заслонка відкривається. Під відкрути Number One має наувазі в сторону зростання обертів
Вірно, трохи переплутав. Гвинт кількості для збільшення обертів тре закручувати.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Цитата: Number OneВідрегулюй карба, потім можна про щось говорити.
Регулюй так:
Відкрути гвинт кількості, щоб оберти були десь 1300-1500, потім гвинтом якості забіднюй суміш до того, як оберти почнуть падати, двигун почне працювати нерівномірно. Тоді трохи відкрути якість, щоб двигун нормально працював. Потім гвинтом кількості вистав 850-900 обертів. Газани пару раз, якщо глухне, трошки викрути якість, пробуй ще. І так поки не перестане глухнути. І буде щастя :)
Я так регулював, попав с першого разу, і розхід влаштовує, і не глухне.
А щоб забіднити суміш,тре гвинт якості закручувати?Тоїсть за часовою стрілкою крутити???А який зара в тебе росхід по місту???

Number One

Цитата: yra
Цитата: Number OneВідрегулюй карба, потім можна про щось говорити.
Регулюй так:
Відкрути гвинт кількості, щоб оберти були десь 1300-1500, потім гвинтом якості забіднюй суміш до того, як оберти почнуть падати, двигун почне працювати нерівномірно. Тоді трохи відкрути якість, щоб двигун нормально працював. Потім гвинтом кількості вистав 850-900 обертів. Газани пару раз, якщо глухне, трошки викрути якість, пробуй ще. І так поки не перестане глухнути. І буде щастя :)
Я так регулював, попав с першого разу, і розхід влаштовує, і не глухне.
А щоб забіднити суміш,тре гвинт якості закручувати?Тоїсть за часовою стрілкою крутити???А який зара в тебе росхід по місту???
Так. Гвинт якості регулюється звичайним способом, тобто закручуєш - забідняєш суміш, відкручуєш - збагачуєш.
Розхід у мене влітку був шось коло 8, але точно не заміряв. Датчик в баку показує шо хоче, тому орієнтуюсь на пробіг: 120 км на 10л стабільно виїжджав, значить десь 7,5-8л.
Взимку десь 10л на сотню. Але прошу зауважити, що їжджу я на короткі дистанції, десь 12 км в одну сторону, то десятка при -10 вважаю, непогано!

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Роман

Всем привет. Проблема. Начали плавать холостые (на прогретом двигателе), ниже 1500 вообще глохла на ходу. Думаю надо лезть в карбюратор. Поситал литературу для 1102. Полез (походу зря). Продул жиклер ХХ, воздушный первой камеры, до топливного не добрался, фильтр на  подаче, топливный перед насосом заменил. Ну и по дурости крутанул винт качества, кручение эфекта не дало. Проверил уровень в поплавковой камере по книжке (4,5+-1мм). В итоге получил течь из под крышки карбюратора, теперь двиг работает только на 2000, ниже глохнет, воздушная заслонка сама по себе двигается (я так понимаю от пускового устройства). Вообщем чем сможете подскажите решение проблемы. И ещё подскажите в Днепре нормального кабюраторщика. Спасибо.

P.S.: Только не говорите: \"чего полез туда ...?\"
Slavuta 1.2 L 2004 г.в.

Юрий

О-о-о-о брат, да так как ты расказал то тебе одна дорога к карбюраторщику.

Роман

Цитата: dotzenko78380О-о-о-о брат, да так как ты расказал то тебе одна дорога к карбюраторщику.
что то и мне так кажется, только вот с течью ехать стрёмно
Slavuta 1.2 L 2004 г.в.

Юра

уровень в поплавковой камері повинен бути в ідеалі 22,5,тоїсть від уровня бензину до верхньої підошви карба,про 4.5 мм перший раз чую.Провір електроклапан ХХ, чи подається на нього напруга,зніми клему і мотор повинен заглохнуити.Викрути з нього жикльор,можливо забитий.Вистав правильний уровень в поплавковій камері ,в тебе перелив...

Роман

Цитата: yraуровень в поплавковой камері повинен бути в ідеалі 22,5,тоїсть від уровня бензину до верхньої підошви карба,про 4.5 мм перший раз чую.Провір електроклапан ХХ, чи подається на нього напруга,зніми клему і мотор повинен заглохнуити.Викрути з нього жикльор,можливо забитий.Вистав правильний уровень в поплавковій камері ,в тебе перелив...
4,5 мм від нижньої підошви кришки до поплавка в горизонтальному положенні (це з \"Автомобиль ЗАЗ 1102\"). Ектроклапан перевіряв зняттям клеми - клацає, але не глохне, так як до холостих не доходить (тільки на підсосі працює). Жикл\'р продував. Ось


Як уникнути течі з під кришки в районі подачі? Прокладка? Чи може викривилась сама кришка?
Slavuta 1.2 L 2004 г.в.

Юра

Цитата: Rom4ik
Цитата: yraуровень в поплавковой камері повинен бути в ідеалі 22,5,тоїсть від уровня бензину до верхньої підошви карба,про 4.5 мм перший раз чую.Провір електроклапан ХХ, чи подається на нього напруга,зніми клему і мотор повинен заглохнуити.Викрути з нього жикльор,можливо забитий.Вистав правильний уровень в поплавковій камері ,в тебе перелив...
4,5 мм від нижньої підошви кришки до поплавка в горизонтальному положенні (це з \"Автомобиль ЗАЗ 1102\"). Ектроклапан перевіряв зняттям клеми - клацає, але не глохне, так як до холостих не доходить (тільки на підсосі працює). Жикл\'р продував. Ось


Як уникнути течі з під кришки в районі подачі? Прокладка? Чи може викривилась сама кришка?
Обовязково провір уровень так як я казав,Постав верхню кришку карба,закрути хотяб на 2 болти навхрест,зроби 30 качкув бензонасосом,тоді знімаєш верхню кришку карба та ложиш її в сторону.Береш лінейку і міряєш відстань в обох камерах,від бензину до верху підошви=22.5 мм+ -,1мм.
Нащот течі,можу сказати що якщо в тебе деформована підошва карба(верхня половина)можлива не тільки теч,а і підсос воздуха,тому і можливий поганий ХХ,Роздивись підошву детально,може просто прокладка порвалась...Підошва карба частіше вигинається з низу,там де кріпиться на колектор,а зверхе це рідкі случаї.Ну а якшо вигнута верхня частина,то прийдеться садить на бензостойкий герметик,бо іншого виходу нема....
А і ще,тикти можить,з ще одного місця-
подивись на шланг подачі бензіна який іде від насоса в карб,так цей шланг на карбі надівається на штуцер,який можить відкрутитись,підіжми його(там ключ помоїму на 13....

Юра

сам трохи застряв на цьому карбі,В пятницю розібрав карба ,поміняв воздушні жикльори на ті які рекомендує мурзілка,бо стояли якісь леві..У становив,тут проблем не бело.Заодно виставив та перевірив уровень в поплавковій камері(поставив приблизно 23-24 мм),все скрутив,ніби гуд.В ходу ляля і тяга і розгон блаженство,ну а от холостий тепер став просто убійство.На холодну на підсосі коли менше 1500 об робить не хоче,поробе сек 2 і глохне,я газону раз і опять на 2 сек хватить( і це на 1500 об),а раніше на холодну можна було підсос збить і до 800 об,мотор звісно тіліпало,але він не глох,а стабільно робив.Коли трохи прогріється хх ужас плава от 500 об до 900,повторююсь в ходу ляля.Так що не так сталось?Які в кого мислі?Електроклапан чистий і робочий 100%.Думаю це щось з уровнем бенза в карбі,бо більш нідочого так і не ліз,тіки жикльори поміняв..Вчорра розібрав карба,уровень 23мм,все ніби гуд,передивився,так і нічого не знайшов,Сьогодні зранку,опять те саме *DONT_KNOW*