Люстерко (зеркало) зовнішнього огляду

Автор Alex Miha, 28 Грудня 2007, 12:38:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: BasilioОчень странно, что не хватает хода регулировки, я такими зеркалами не нарадуюсь - один взгляд и пол-улицы увидел.
Можливо ще залежить від росту водія, висоти посадки, а також від типу салону, люкс чи стандарт. Торі інші кути огляду, я коли такі дзеркала років 6-7 тому ставив на таврію стандарт, то також все було видно. Після одного лівого прямого дзеркала від запорожця, ці були супер, а зараз чогось ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Розібрав я свої дзеркала \"лопухи люксові\" щоби подивитись що до чого, в надії довести їх до толку. Якість лиття просто вражає, на фото ліве дзеркало, праве ще гірше, довелось все обробити напильником.




Отвори просвердлені в лівому дзеркалі криво, як результат маємо такий перекос як на фото, і опущене (висяче) ліве дзеркало вниз.


Причина нехватки регулювання лівого дзеркала, оці чорні пластмасові штучки, для лівого дзеркала, вони мають бути коротші, десь на 1/4 довжини. З правим повністю не розібрався, через погане лиття, ричажок не мав повного ходу, можливо ще є якісь причини, так як ричаг був дуже задраний в середину салону.


На цьому поки що все, продовження я думаю ще буде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Домучив вчора свої дзеркала і встановив.

В лівому було зміщено всі в такий спосіб.


Було так


Стало так


В результаті низ лівого дзеркала паралельний до рівня землі, спеціально міряв рівнем (васервагою).


Було встановлено тестово дзеркало на автомобіль, виставлено правильно положення дзеркала та тичажка, потім було виміряно потрібну довжину чорних пластмасових тяг. В оригіналі 26мм, а потрібно 17 мм. тому ці тяги були вкорочені до довжини 17мм. шляхом вирізання в середині лишнього та склеюванням.


Після зборки і встановлення до лівого дзеркала притеній нема, все регулюється, дзеркало не висить вниз, а також усунено вверху зазор між кожухом та корпусом дзеркала.

На фото видно зазор вверху між кожухом та корпусом дзеркала, тепер його нема.


В правому дзеркалі обточено всі нерівності. Для усунення зазору між корпусом та кожухом який складав приблизно 5 мм та більшого нахилу в сторону водія, було встановленно проставку з резини. А також відновлено зломаний ричажок.


З правим дзеркалом такого чуда виздоровлення як з лівим не відбулося, краще стало але не в ідеалі. Повністю регулювання не вистарчає, так як лівий верхній кутик дзеркала впирається в корпус дзеркала. Тому при більшому повертанні дзеркала в сторону водія воно нахиляється вниз. Потрібно з наружі знімати заглушку і підставляти шайби під кріплення.

Поки що машиною нікуди не виїзджав, після тестдрайву відпишусь.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Вичислив вчора чого правому дзеркалу не вистарчає діапазону регулювання. Справа в тому що воно має невірний нахил, якщо приставити рівень до лівого дзеркала то різниця між нижнім і верхнім краєм дзеркала 1 см, а в правому різниця 3 мм, цей направильний нахил замітно навіть по розміщенню дзеркала відносно резинового кожуха. Доведеться ще раз розібрати і зсунути вісь як це я робив у лівому. Таке враження що всі отвори в металевих деталях сверлені на око.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Денис

Я когда купил и поставил люксовые зеркала, сначала радовался  хорошей обзорности, а потом заметил, что по сравнению со стандартными малышами у них огромная мертвая зона. Так как за два дня с 15 летним стажем из-за мертвой чуть два раза не ударил машину в потоке, были куплены две круглые сферы маленькие. Корпуса сфер кругленьких (диаметр ок 4 см) были разломаны, а сферы дустороним скочем приклеены прямо к стеклу зеркал. Привык к ним за пару дней и теперь все Ок.
Насчет регулировок -действительно не хватает хода, приходиться руками за зеркало (у меня только на левом не хватает), но я машину никому не даю один раз и руками отрегулирую. А Владимир конечно молодца разобрался в проблеме и устранил, но я тратить столько труда и времени на доведение до совершенства зеркал я не готов.
На прошлой славуте(фото в бортовике http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=7456) стояли китайские с тросиковой регулировкой-вообще ужасные зеркала, радовал только антиблик.

Володимир

Ліве дзеркало в порівнянні зі заводським має відсотків 70 обзору заводського, хоча і в заводських також присутня мертва зона. Чого було не поставити таке саме скло підвищенної обзорності як на правому, ще трохи напрягає те що ліве дзеркало тоноване, але потроху привикаю. Ще потрібно підправити праве дзеркало, а також поки що в роздумах чи красити їх в колір кузова, тільки саму пластмасу, резинові кожухи залишити чорними.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

grigorij

Доброго времени суток. Купив Славуту, почти сразу поменял зеркалана большие. И тут же был огорчён. С левым всё устраивало, вот у правого диапазон регулировки не правильный. Я разобрал его. Убрал пластиковый облой, который мешал движению зеркала. Убрал алюминиевый облой в окошке, где ходит регулировочный рычаг. Расточил это окошко. Подрезал также окно в пластиковом корпусе для большого угла доворота. Стало лучше, но всё равно корму не видно и смотрит зеркало в низ. Пока вышел из положения подложив бутерброд из и пластиковых и металлических шайб разной толщины под две из трёх стоек. Диапазона стало хватать, но спереди образовался зазор миллиметров семь. Надо думать дальше. Фото, извините, не делал.

Володимир

Цитата: grigorijДоброго времени суток. Купив Славуту, почти сразу поменял зеркалана большие. И тут же был огорчён. С левым всё устраивало, вот у правого диапазон регулировки не правильный. Я разобрал его. Убрал пластиковый облой, который мешал движению зеркала. Убрал алюминиевый облой в окошке, где ходит регулировочный рычаг. Расточил это окошко. Подрезал также окно в пластиковом корпусе для большого угла доворота. Стало лучше, но всё равно корму не видно и смотрит зеркало в низ. Пока вышел из положения подложив бутерброд из и пластиковых и металлических шайб разной толщины под две из трёх стоек. Диапазона стало хватать, но спереди образовался зазор миллиметров семь. Надо думать дальше. Фото, извините, не делал.
Візьми таким макаром як на фото нижче, поверни дзеркало догори, поміряй рівнем щоби воно мало такий самий нахил як ліве. Там невірно висверлені отвори осі, тому або ми бачимо крило і заднє колесо, або не бачимо крила і споглядаємо за насадженнями біля дороги.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

штик

Хочу на таврію пікап більші дзеркала, тіпу як у газелі, або уаза. Є в когось думки по цьому питанню? Бо часто треба задом заізджати у двір, або ворота повністю завантаженим, хотілося б бачити і задній бампер з колесом і вантаж

Володимир

Цитата: штикХочу на таврію пікап більші дзеркала, тіпу як у газелі, або уаза. Є в когось думки по цьому питанню? Бо часто треба задом заізджати у двір, або ворота повністю завантаженим, хотілося б бачити і задній бампер з колесом і вантаж
Можна від калини попробувати, в останніх моделях такі лопухи вішають, що машина виглядає як слоняра.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

штик


arhangel

Поставил себе БМВ зеркала - по сравнению со стандартными обзор на много лучше и  внешне подходят отлично!

штик

Я хотів би високі, як на бусах, або на крайняк такі поставлю, тільки шкода дирки в дверях робити

goron1980

Кто ставил такие зеркала? Интересует обзорность.

Володимир

Цитата: goron1980Кто ставил такие зеркала? Интересует обзорность.
Враховуючи те що вони прямі, то обзорність максимум 50% від штатних.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion