Распорки

Автор Alex Miha, 03 Грудня 2007, 22:13:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

alexandr38

Цитата: strangemenа для чего кронштейн реактивной тяги RIKKAR?

Здесь расписано для чего нужен краб от RIKKAR: http://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/kronshtejn-reaktivnoj-tyagi-RIKKAR
По моему достаточно подробно. Даже не знаю что можно добавить.

Володимир

Цитата: strangemenкакие плюсы распорок?а если поставить передние(верхняя и нижняя)
Все описано в даній гілці, якщо в двох словах, то керованість краща.
Цитата: strangemenи заднюю -это плюс или минус?а для чего кронштейн реактивной тяги RIKKAR?
Задню рікаровську, я не раджу ставити, хоч рікар вперто розказує що все в нормі, але складається враження що спочатку була розроблена для якоїсь іншої машини, а потім змаштабували і зробили для таврії/славути, так як працює не в тих напрямках.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Цитата: ВолодимирЗадню рікаровську, я не раджу ставити, хоч рікар вперто розказує що все в нормі, але складається враження що спочатку була розроблена для якоїсь іншої машини, а потім змаштабували і зробили для таврії/славути, так як працює не в тих напрямках.
Так, але в тебе і в мене задні стоять  :)
Особливого покращення в керованості авто від задньої розпорки я не відчув але гірше точно не стало... Хіба, що кузов став менше скрипіти при поїздках по сільським грунтовим \"дорогам\"...
Можливо розпорки ставлять більш для заспокоєння душі а ніж вона дає реальну користь...  :D
І взагалі, по питанню чи є користь від розпорок чи немає можно спорити безмежно і при цьому кожен залишеться при своїй думці....  *DONT_KNOW*

Max 55

толк есть от передней и задней распорки, задняя кстати еще и к кузову крепится (болтами ремней безопасности) тем самым усиливая его
только вот нижняя распорка мне не нравится, катался я с ней, но до первого препятствия, хорошо, что уши на ней сделаны из мягкого металла  *PARDON*

Володимир

Цитата: Max 55толк есть от передней и задней распорки, задняя кстати еще и к кузову крепится (болтами ремней безопасности) тем самым усиливая его
Те що задня кріпиться до кузова це плюс, але от те що зад розпоркою розпирають замість того щоби трішки стягнути, або просто підігнати розмір, то вибач, але це тупак. Констрікція кузова така що під нагрузкою стакани розходяться в сторони, а тут розпоркою ще більше ростягуємо.
Цитата: Max 55только вот нижняя распорка мне не нравится, катался я с ней, но до первого препятствия, хорошо, что уши на ней сделаны из мягкого металла  *PARDON*
Я свою також поставив і подивився що дуже низько, після чого трохи вирівняв ту частину в формі лука, і тепер розпорка в мене на рівні лижі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

та ну я тебя умоляю Владимир, не надо распорки растягивать они для поддержки служат не более того, чего кузов то насиловать стяжками растяжками

Володимир

Цитата: Max 55та ну я тебя умоляю Владимир, не надо распорки растягивать они для поддержки служат
А я про що, але задня, та частина що між стаканами, повинна працювати на розтяг і кручення, а не так як зробив рікар на стиск.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Володимир, ти ж начебто її доробляв, отвори ніби то просверлив і болтами зафіксував дві частини розпорок? Чи є ще якісь переробки, які ми не знаємо?

Max 55

блин ну чего вы как маленькие, какие там еще доработки, нормальная распорка, что вам так хочется что то вытягивать  :D

Ромео

Я ничего не вытягивал, просто розтягивал распорку пока пропадёт в ней люфт...  Больше тянуть не только не имеет смысла но и опасно....

Max 55

Цитата: РомеоЯ ничего не вытягивал, просто розтягивал распорку пока пропадёт в ней люфт...  Больше тянуть не только не имеет смысла но и опасно....
вот правильно, чтобы штанга не шаталась, а больше и не надо

Володимир

Цитата: РомеоВолодимир, ти ж начебто її доробляв, отвори ніби то просверлив і болтами зафіксував дві частини розпорок? Чи є ще якісь переробки, які ми не знаємо?
То не я, але на форумі хтось таке робив.

Цитата: Max 55блин ну чего вы как маленькие, какие там еще доработки, нормальная распорка, что вам так хочется что то вытягивать  :D

Цитата: РомеоЯ ничего не вытягивал, просто розтягивал распорку пока пропадёт в ней люфт...  Больше тянуть не только не имеет смысла но и опасно....
вот правильно, чтобы штанга не шаталась, а больше и не надо
Мова про розтяг не йде, я говорю про те, що верхня поперечна планка повинна працювати в правильних напрямках, тобто на розтяг і кручення, а не тільки на стиск як зробив рікар. В такому виконанні верхня планка взагалі лишня.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

виталий

Цитата: Володимир
Цитата: РомеоВолодимир, ти ж начебто її доробляв, отвори ніби то просверлив і болтами зафіксував дві частини розпорок? Чи є ще якісь переробки, які ми не знаємо?
То не я, але на форумі хтось таке робив.

Цитата: Max 55блин ну чего вы как маленькие, какие там еще доработки, нормальная распорка, что вам так хочется что то вытягивать  :D

Цитата: РомеоЯ ничего не вытягивал, просто розтягивал распорку пока пропадёт в ней люфт...  Больше тянуть не только не имеет смысла но и опасно....
вот правильно, чтобы штанга не шаталась, а больше и не надо
Мова про розтяг не йде, я говорю про те, що верхня поперечна планка повинна працювати в правильних напрямках, тобто на розтяг і кручення, а не тільки на стиск як зробив рікар. В такому виконанні верхня планка взагалі лишня.

в этом случае лишняя.  я уже кучу пропелеров с кузовов убрал, и эта трубка, если бы и работала на кручение, то толку не было бы. она в 20 раз слабей чем сам кузов. то так, красата и самовнушение. кузов больше скручуется не на жопе, а на дверных проёмах.

Андрей

Ребята,тут столько написано.влом все читать
Обьясните мне как установить нижнюю межрычажную распорку.машину подвешивать или не?ее ростягивать или стягивать?и вообще...

Sergik32

стягувати і розтігувати нетреба, ставиться вона коли машина стоїть на рівній поверхні без навантаження, шпилька крутиться до тих пір поки поки пропаде люфт, хоча я ще не бачив щоб хоч якась розпорка підійшла без застосування грубого слова, як на один стакан підійде то на другому треба дерев\'яною наставкою ввігнати в буртик. Крутити без фанатизму, законтрогаїти в такому положенні в якому вона стала без зусилля.  Один мінус в передній розпорці на моєму інжекторовому движку це те що треба було зняти направляючий ролик для троса акселераторі і трохи укоротити оську і поновому пропиляти канавку для стопорного кільця, бо коли рушаєш під горку або просто різко кинути сцепу то двигун нахиляється і оська ролика якраз вдаряє в трубу розпорки, звук ахтунг не приємний.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0