Slavuta 1.2 by Twister

Автор Юра, 06 Вересня 2009, 12:29:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрей

ралли ето круто!еще и на славке 700ти килограмовой,красава что сделал тазики)

Юра

Вирішив написати про вартість ВАЗ ходовки

 Я думаю дуже багато людей цікавить вартість переходу на ВАЗ ходовку, так от після закінчення переходу (установка ГТЦ і колдуна) на ВАЗ ходовку, для цього і створюю цю запис що б все роз\'яснити. Так як я люблю вести облік типу що за чим купив і скік портатив на авто то всі запчастини які були куплені записувалися зараз викладу кілька скріншотів і поясню що до чого:

б.в.-б.у. запчастини
нов-нові запчастини
Зараз буде багато тексту ну хто дійсно задумується про перехід рекомендую прочитати

 Як ви бачите всі запчастини у мене вийшли в сумі 3160грн (в цю суму вже входить доставка всіх запчастин + розхідники (які вам можуть і не знадобиться) + робота по переварці стойок і розвал.
 Давайте порахуємо куди ж так втекли гроші))
1) Хто читав минулі БЖ про перехід той знає що торм. диски і колодки я хотів виключно нові і вентильовані (якщо робити то вже робити)! тому були куплені тринадцяті вентеля BREMBO + нові колодки ТРВ це задоволення мені коштувало 590грн + супорта під вентеля теж подорожче будуть, якщо купувати звичайні тринадцятий б.у. торм диски і колодки то можна і вкластись до 200грн спокійно + дешевше супорта і зекономити на цьому близько 500грн, але як на мене то на тормозах економити не можна, краще поставити хороші і якісні і насолоджуватись ..
2) Це ваз кулак, хоча мені вони + ступиці попалися за дуже солодкою ціною та ще з бойової машини + вже були шпильки і т.д якщо робити на заз кулаці можна зекономити близько 150-250грн (бо ще потрібно буде перетравлювати низ стойки), але я не довіряю пиляеим кулакам, тим більше я робив не тільки що б поставити норм диски але що б можна було і поганяти тому робилося вже на славу)

 Коротше кажучи можна і вкластись по запчастинах в 2500, але чи варто жаліти цих 500-800грн що б потім мучиться з кривими дисками і т.д (Наприклад про мої задні барабани: після установки і гальмування почала бити педаль і авто жахливо дьоргало, виною цьому були криві торм. барабани, я продав їх за 50грн людині (з них робляться відмінні проставки), і так як не було грошей купив за 50 трохи більше б.в. але рівні, навесні куплю взагалі нові барабани і буду мати повністю нову торм.систему
п.с . колодки ТРВ були куплені ще при закупити всіх запчастин але не було сенсу їх псувати на старих барабанах)

  Можна звичайно і купувати і все нове тоді бюджет вже вийде такий як в мого тески Cayenne але чи потрібно? є деталі які можна сміливо купувати б.в.

літні диски мені обійшлися в 1100грн +100 грн доставка, зимові купував у себе в місті обійшлися в 200грн (при наявності грошей на наступну зиму обзаведуся симпатичними 13-ми), ну і гума в рідкісному розмірі 1000грн ..
старі запчастини та колеса були продані за 1100грн (правді ще повністю залишився передок думаю що за 500-800грн ще їх допродам

 що можна було зробити по іншому: купити литі тавробублики за 1000грн + нову гуму ще 1000грн + поміняти всі колодки, шарові, може ще що то там разом вийшло б 2300 але я б залишився на рідних тормозілках і на дисках яких є тільки кілька видів і під якими все ті ж не красиві ступиці і т.д)

 або те що зробив я: ВАЗ ходовка з новим передніми гальмами під тринадцяті вентеля+ відмінні шпильки які робилися на Чайці + симпатичні 14-ті литі диски з новою передньою гумою і в хорошом стан задньої що обійшлося мені в 5360грн ну або якщо відняти старі запчастини та колеса 4260 ну і, то що у мене залишилося коротше пішло близько 3700грн + час + трохи нервів

чи задоволений я  тим що витратив трохи більше грошей і купа часу зробивши 2-й варіант?
скажу величезне ТАК! були звичайно моменти коли хотів на все плюнути і поставити назад сток, але в міру рішення всіх проблем я все більше насолоджувався зроблено роботою

так що переходити чи не переходити вирішувати вам! а я це зробив і задоволений, якщо кому-небудь буде потрібна допомога чи порада по переході звертайтеся з радістю допоможу

Юра

Цитата: CayenneМб ето что не могу понять???
Берут как у тебя где-то на 3\\4
мб-мейбі-maybe-можливо :)
ну ГТЦ я б всерівно радив замінити)
ти пробував дивитись як тормозить твоя машина ззовні?( постав довх люедй з різних сторін і попробуй затормозити) але не дуже сильно щоб заблокувались якісь одні колеса, і нехай люди тобі скажуть що блокується першим перід чи зад, а ліпше це зняти на відео)

ass0nf1re1
Цитувати виділенералли ето круто!еще и на славке 700ти килограмовой,красава что сделал тазики)
ну славка важить 790+всі мої розпорки+обезшумка+динаміки і т.д
але всерівно помаленько доказую що ЗАЗи теж валять) :D

Andrew1.2Li

Молодчага,красиво расписал про ваз ходовку!я аж задумался!!!:)



[url=http:

Юра

Andrew1.2Li думай добре)) щоб було побільше симпатичних славок)

Юра

стартував у нас в місті зимовий кубок з ралі, все там же в Черлянах
розповідати так як про минуле ралі не буду але коротенько розповім:
я був один з організаторів, до нас приїхало кілька машин з Тернополя, за що їм і спасибі .. було 4-СД 2 в одну сторону 2 в реверсі, інтервал між авто 2хв

було 4 класи
н1-ЗП
н2-ПП до 1,5
Н3-ПП більше 1,5
Н4-повноприводний + повністю на шиповці і т.д. типу анліму короче

н1-заявилося 5 машин
н2-11 машин О_о
Н3-2машини, все засцалі СРХ-в які майже і не приїхали
Н4-3машини ралійне ево + ралійний сеат Ібіца і Фікус

погодка було просто суперська, що буде видно на фото і відео, все йшло по таймінгу, правда дуже довго рахували результати, так як не підготувались до цього заздалегідь, а так ніби все пройшло успішно ..

я зайняв перше місце, задоволений ппц, не знаю дало мені це те, що я встиг потренуватись ще до гонки, або просто добре їхав, але боротьба була цікава, клас був добре наповнений і було з ким ганяти, так що ралі і спринти потроху набирають оберти в нашому регіоні .. ну і дуже порадував трамплін у зворотний бік))
дивимося фото))





















на фото і відео видно як спорт замки багажника так і просяться для установки, але поки я не готовий сверлити багажник, та і до цього проблем із багажником не було .. але це ралі вже було досить таки серйозне і навантаження на авто теж .. впринципі авто пережило ралі успішно, правда вже на СД-4 почала тупити, я відразу не зрозумів що робиться чому машину не вирівнюється коли я тисну на газ, а на прямій я зрозумів що коли я тисну на газ вона сповільнюється .. але якось до фінішу доїхав, і на стопі вже машина здохла повністю, відіпхали в закритий парк завелася, але тільки хотів рушити одразу заглохла, розібрав кришку карба і т.д трохи залитий карб, потім по дорозі додому, 2 рази теж глохла не заводилася і т. д ..зараз ніби все норм, але потрібно чистити і настроювати карб .. давно вже напрошується ..

ну і наостанок відео:
[video][/video]

arhangel

Молодец, поздравляю!
А с лядой что? :)

Юра

arhangelдякую! ну в описі ралі я писав, що це ж стандартна хвороба славут, замок не може втримати багажник при таких навантаженнях
VladimirNN дякую) в мене вона весь час після перших поворотів зразу відкривалась.. потім прив\"язав, і порвав шнурки такшо мав аеродинамічні тормоза :D

Сергей

говорят что мы от цывилизованого мира отстаем очень надолго! а ведь правда! драг в америке никому уже не итересен! дрифт в японии только на стадионе!  и тд!  и даже внутри страны мы отличаемся друцг от друга!  3 года назад мы катали запорожье квадрат! потом там все умерло! в этом прошедшем году у нас и драг начал умирать! а вот на западной все только начинается! потом парни наиграются и опять все утихнит! а ведь жаль! на этих гонках такой опыт получаеш ни одна автошкола не даст его!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Дима

да на 100% согласен, движение утихло наглухо
я этой зимой даже ниразу на квадрат не заехал :(

Сергей

а ведь сколько ярких воспоминаний! мля я в мороз при -18 по колено в снегу  бегал от радости гонок и даже не замерзал! а щас грусно и гнусно как то на душе! но ни чьо димка есще погоняем вот свою соберу!  дир возможно к тому времени решит свои временные проблемы!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Дима

ну да
я за день до гонок с 38температурой валялся
в мороз в двух куртках бегал ))))))

а таять когда начало по колена в воде носки на воздуховоде печки сушили ))

Dir

Юрчику зачет ))), только когда на ляду замки поставишь тут не показывай никому, засмеют)))
 Димончик и Серега, дрыг у нас не умирает, это мы им перерболели, мой сосед ездит на него (ему 18), а покатухи будут, проблемы я решу и все будет збсь, только вчера был на семинаре, порадовало большое количество посетителей (потенциальные орги) и Салюк сказал, что  с этого года в ЧУ попасть гораздо легче !!!, а это значит интерес растет )
П.С. Юра езди в шлеме, у нас был случай когда машина перевернулась так голову зажало между крышей и подголовником, так сразу вынули пилота, а потом выбивали крышу ногами чтоб шлем вынять!
o5o9815362

Юра

ну в нас до 2008 року було багато драгових етапів, всі цим ціклавились на покатшуки кожної недідлі збирались маси людей, після закриття КАЗИНО всі драги пропали, так як саме вони були головними спонсорами.., слаломи в нас завжди були є і думаю будуть) а от щось з формату ралі-спрінту практично ніколи не було, так як немає в місті і в його околицях ділянки під щось подібне..
Dir дякую.., п.с. треба буде щось над ти подумати

Alex Miha

Молоток! Приятно читать подобные отчеты) А у нас зимой ничё не проводили... Я уже забил как ездить надо :(