Масло для КПП

Автор Alex Miha, 06 Січня 2009, 18:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

В кого яке масло в КПП

Aral
1 (1.1%)
Bizol
1 (1.1%)
BP
3 (3.2%)
Castrol
14 (14.9%)
Elf
7 (7.4%)
Fuchs
0 (0%)
Liqui Moly
6 (6.4%)
Mobil
7 (7.4%)
Motul
2 (2.1%)
Neste
1 (1.1%)
Ravenol
0 (0%)
Shell
2 (2.1%)
Total
0 (0%)
Venol
7 (7.4%)
XADO
16 (17%)
ZIC
9 (9.6%)
ТАД
18 (19.1%)

Всього голосів: 94

Vitalij

Цитата: Володимир
Цитата: serdgioне не надо 3 литра плюхнуть полюбому! так же тише будет!
Це вже напевне залежить від коробки, я на своїх двох коробках такого ефекту не замічав. Також хочу добавити, що чим більше масла тим більший опір коробки на високих обертах.
Это сарказм, serdgio так пошутил.

Володимир

Цитата: vitalkaМоё мнение-если масла ниже уровня,то шестерни 5-й передачи работают всухомятку.Что лучше,залить лишние 200гр,или менять шестерни(и не только)?
Шестерні навіть з положеним рівнем масла знаходяться вище рівня. Якщо масло має правильну густину, тобто не загусте, то воно добре проходить через вторинний вал до шестерень 5-ї, де накопичується в тому малому картері і забезпечує змазку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

locos

Покурил я тут давеча Фучаджи, на предмет изучения принципа работы синронизаторов и подумалось мне вот что.
Синронизация наступает, когда кольцо синхронизатора своей внутренней конической поверхностью \"выдавливает\" масло между собой и конической поверхностью венца шестерни и как бы \"прилипает\" к нему и начинает крутиться вместе с ним.  А не влияет ли напрямую густота (вязкость) масла на эту самую степень выдавливания? И не ухудшается ли синхронизация (читай легкость переключения передач) от сильно густого масла и от его БОЛЬШЕГО количества?

Сергей

конечно ухудшается! к примеру залив более густое масло имеем при быстром переключении передач хруст 2 передачи! а на жидком даже зимой такое не наблюдается!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Володимир

Цитата: locosПокурил я тут давеча Фучаджи, на предмет изучения принципа работы синронизаторов и подумалось мне вот что.
Синронизация наступает, когда кольцо синхронизатора своей внутренней конической поверхностью \"выдавливает\" масло между собой и конической поверхностью венца шестерни и как бы \"прилипает\" к нему и начинает крутиться вместе с ним.  А не влияет ли напрямую густота (вязкость) масла на эту самую степень выдавливания? И не ухудшается ли синхронизация (читай легкость переключения передач) от сильно густого масла и от его БОЛЬШЕГО количества?
Доповню serdgio, окрім хрусту на першій, ще гірше включається перша передача на ходу, або взагалі не включається. Причина проста, чим густіше масло, тим більші нагрузки на синхронізатор в момент включення передачі, так як всі ведомі шестерні зняходяться в густому маслі, яке творить супротив обертанню.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Вивчав тему і згоден з густотою, перемикання першої і ККД коробки (відповідно розхід палива) при густому маслі на великих обертах. Я залив приблизно 3,3. Та будьте уважні, в літературі розріз коробки під іншим кутом,і ведомі шестерні вторинного валу крім-5ї черпають таки масло на хх при стоячій машині.
Робив єксперимент, після переборки КПП ставив на уклін щоб 5-та втопиласть. Вижимав щеплення, підвивання залишилось.
 Зараз залитий густий ТАД. Не найкращій варіант дійсно. Я так думаю, що коли машина стоїть під ігольчатими підшипниками масла нема - стікає. Заводимо, бричкає ведомими шестернями а у вал вторинний масло не постумає, так як гголовна (диференціал) не крутиться. Шестерні стоять плотно і маслу нікуди зайти під ігольчасті, при наймі густому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: edbars
Цитата: Володимирпісля другої заміни масла вже на правильне
А конкретней, правильное это какое?
Коли їздив тільки на маслі ТАД, то правильним було те яке в банці калатається майже як тормозна рідина, з дзвінкими звуками, густий ТАД ледве плюхається. Коли мене на форумі переконали що краще лити імпортне, то в магазині на славуту мені запропонували Венол 80в-90 жл-4, покалатав в банці ніби рідке, взяв попробувати, дійсно підійшло. Але ще хочу попробувати тої самої марки але 75в-90, так як з прогрівом коробки відчувається зниження шуму.
Цитата: охранник
Цитата: edbarsУ меня первая включаться почти при остановки авто, залито ликви моли,  первая по моему и не должна включаться при 40, масло здесь не причем. ИМХО
Совершенно верно,первая скорость для плавного трогания с места. Включаться должна практически при полной остановке. Попробуйте её 1скорость включить при 80 км\\ч для плавного вхождения в поворот.
Існує думка, що наш двигун викокооборотний, оберти 2000 на другій передачі починаються зі швидкості 25-30 кмг, як їздити на швидкостях менших?

Також як не втратити динаміку на загруженій машині під круту горку, майже зупинятись до нуля і по новому рушати і нагружати машину, чи вчасно переключитись на першу і спокійно їхати і не слухати як тобі ззаду сигналять?

Коли мені треба включити першу передачу, бо попереду крутий підьём з поворотом, я вижимаю щеплення, переводю важіль у першу передачу і дотискую без забивання (утримую з зусиллям без фанатизму), стає відчутно , як синхронізатор розкручує первинний вал з диском щеплення до швидкості вторинного валу, потім вони синхронізуються і муфта входить в щеплення, тобто перша через 3 секунди вмикнулась. ПРобував я і на 40 км/год - вмикається нефіг дєлать тільки треба 5 секунд. Спробуйте. Секрет вмикання на іномарках полягає дійсно в мастилі 75W-90 (рідкий ТАД) і спеціальної форми канавок викидання мастила у синхронах та чіткої форми прилягання і жорсткіх пружинках ступиці сухарів.
Розглянувши свої синхрони я не побачив 100% прилягання (по потертому) внутрішнього конусу у латуні. Жалкую що абразивною пастою не притер до повного пятна, от тоді б діло було.

Хочу мінералькою моторною ТАД 17 довести до 75W90, бо в продажу не бачу. Змінювати на подібне з різними цінами і назвами не маэ сенсу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Number One

Как показала практика, повышенный уровень масла всё таки снижает шум пятой передачи, сейчас у меня залито на 200гр. больше, чем положено, пятая воет так же, как и четвёртая.   :D  :D  :D   В смысле, не воет! :D
А первая-вторая как выли, так и продолжают.
А включению первой (второй) на скоростях, больших чем 5 (15)км/ч, помогает перегазовка. Только так и спасаюсь.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Володимир

Цитата: Number OneКак показала практика, повышенный уровень масла всё таки снижает шум пятой передачи, сейчас у меня залито на 200гр. больше, чем положено, пятая воет так же, как и четвёртая.   :D  :D  :D   В смысле, не воет! :D
А первая-вторая как выли, так и продолжают.
А включению первой (второй) на скоростях, больших чем 5 (15)км/ч, помогает перегазовка. Только так и спасаюсь.
Краще було залити 2,5 літра рідкого масла, як показує досвід на рідкому маслі окрім пропадання косяків з 1, 2, 5-ю передачами, коробка працює чомусь тихіше на низьких передачах ніж на густому маслі. Я на своїй коробці вже міняв масло три рази доки добився результату, тому знаю про що говорю. Ну і будьте готові що густе масло лишнє вижене через сапун.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Володя, а рідке це яке?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Володя, а рідке це яке?
Береш банку і калатаєш в руках, якщо масло густе, то воно в банці ледве плюхається і має глухий звук, а рідке в банці добре калатаєтся з дзвінким звуком. Ну і напевне має бути ЖЛ-4, а не ЖЛ-4/5, чи ЖЛ-5.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я вроді і брав ЖЛ-4 75W90
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32ну я вроді і брав ЖЛ-4 75W90
Тоді мало би бути добре.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

так воно і є добре, просто читаю що є гул в коробці на 5 передачі і думаю, а чого ж у мене тихо робе, коли їду без нагрузки 70-80 то вашпє не чутно ту 5 передачу, одне но, я масла залив туди десь 2,4 літра, 100гр не додав.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32так воно і є добре, просто читаю що є гул в коробці на 5 передачі і думаю, а чого ж у мене тихо робе, коли їду без нагрузки 70-80 то вашпє не чутно ту 5 передачу, одне но, я масла залив туди десь 2,4 літра, 100гр не додав.
Гул є тільки на густому маслі, так само як і завивання низьких передач.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion