Інж-Карб, що частіше ламається?

Автор Володимир, 25 Серпня 2013, 17:58:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Max 55

можно и форсунки промыть в домашних условиях, весьма эфффективно довольно таки, при не сильно грязных

но опять таки, если нормальный бенз то форсунки практически не забиваются

Kritik

в карбе плюс только то что его можна прочистить и настроить самомуа якшо в майстра то повний комплекс 150 грн +/-

Цитувати виділенеа вот форсунки прочистить самому без стенда врядли получится и на это дело около 200 грн вынь и полож
а форсунки 200 грн, 50 грн різниці)

але я і карб мив сам і форсунки мив сам)
такшо хто буде мити форсунки в майстра, той і карб буде чистити в майстра....

такшо ІМХО в ціні то саме...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Александр

форсунки в зависимости от бенза нада чистить раз в 30- 60 а то и больше тыс. пробега. Карб за 30 тыс. пробега придется чистить как минимум два а то и три и четыре раза

Number One

Цитата: VladimirNNNumber One Ярый карбофан.
Да, я такой *YES*  *YES*  *YES*

Инж тоже ничо, но тока не надо говорить шо он не ломается! :)  Мы то здесь свои люди, так шо не нада! :P
Если у вас карб ломается, то
Цитувати виділенеПрокладка решает  \\m/
Не? *CRAZY*

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

АнтохА

инж ломается в тыщу раз реже карба, и не торохтит в горку ниче под капотом, а зимой чувствуешь что есть счастье после карба
карбгавно

Taraseevich

Не спорьте, Карб прошлый век,почему то ниодин производитель не делает махинки с карбами и уже давно,если б карб был лучше,иноземцы б делали ...
Карбы нахваливают те у кого они :) ,на первой 130 000 прошёл инжектор даже не мыл ниразу...

Если говорить про 20ти летние машины,то там уже по барабану шо Карбо шо
инжек ..Все равно уже корыто..

Саша

Цитата: sniperна днях две славки 1.2 карб и обе с перегретым топливным насосом. воду с собой не взял значит убил минут 10-20 на остывание.
я о подобных проблемах не знаю.
таких проблем не було, потрібно вчасно це передбачати, +якість з/ч, +огріхи в установці, +якість палива(е95 на літо не годиться, як на одній із азс заявили, що спиртбенз, є літнім видом палива, що вказано у папірі, що до нього додається)!
2. Противникам карба скажу, не забувайте один із основних законів механіки: чим простіше механізм, тим менше він ламається!!
Багато є таких, що при серйозому виїпоні інжа серед поля, за допомогою викрутки та плоскогубців усували дефект та їхали далі?? Чи галстук, та евакуатор рулять??!
Інша справа карб, причин по яких виіпнувся він,  на пальцях порахуєш, або возвратна пружина дрос.заслінок лопнула (заміна, або за відсутності, рятує наявний презерватив в аптечці, точніше взятий із нього ободок, складений у 4-ро, і надітий замість пружини, вистачає, щоб доїхати до найближчого магазину чи сто, та придбати пружину, ато ще одну про запас, 2-3грн, не великі гроші), або діафрагма ускор.насоса прохуділа (заміна 10хв), або клапан х.х.вийшов з ладу(лікується відкусуванням носика на штокові), ну а при потр бруду в карб, лікується промивкою із балончика Сlееn(еr) cаrb, по часу 10-15хв.
В підсумку зіп по карбу займе мало місця, та по бюджету 250-300грн(мах), із урахуванням бензонасоса, балончика із промивкою, шматка паливної трубки, пари хомутиків, діафрагм, пружини. А підрахуйте вартість зіпа по інжу із переліком всіх датчиків, +бензонасос, тощо.
З. Тим хто рве майку на собі, що інж взимку супер, заспокою, що норм відрегул.карб двигун із запуском в морози питань не має!!
Особисто я заводив своє авто у любий мороз, що був, без підігріву, буксирів, прикурювань!!
4. Використовую інж паливні фільтра для карба.
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4

Camel Trophy

Цитата: Alexxx_19822. Противникам карба скажу, не забувайте один із основних законів механіки: чим простіше механізм, тим менше він ламається!!
Багато є таких, що при серйозому виїпоні інжа серед поля, за допомогою викрутки та плоскогубців усували дефект та їхали далі?? Чи галстук, та евакуатор рулять??!
Інша справа карб, причин по яких виіпнувся він,  на пальцях порахуєш, або возвратна пружина дрос.заслінок лопнула (заміна, або за відсутності, рятує наявний презерватив в аптечці, точніше взятий із нього ободок, складений у 4-ро, і надітий замість пружини, вистачає, щоб доїхати до найближчого магазину чи сто, та придбати пружину, ато ще одну про запас, 2-3грн, не великі гроші), або діафрагма ускор.насоса прохуділа (заміна 10хв), або клапан х.х.вийшов з ладу(лікується відкусуванням носика на штокові), ну а при потр бруду в карб, лікується промивкою із балончика Сlееn(еr) cаrb, по часу 10-15хв.
В підсумку зіп по карбу займе мало місця, та по бюджету 250-300грн(мах), із урахуванням бензонасоса, балончика із промивкою, шматка паливної трубки, пари хомутиків, діафрагм, пружини. А підрахуйте вартість зіпа по інжу із переліком всіх датчиків, +бензонасос, тощо.


ты посмотри че ты пишешь   :|  У меня складывается мнение что ты неВадеквате писал


Противникам карба скажу, не забувайте один із основних законів механіки: чим простіше механізм, тим менше він ламається!!

а вот ЭТОТ ПАДЛОСЛОЖНЙЫ ИНЖЕКТОР



Багато є таких, що при серйозому виїпоні інжа серед поля, за допомогою викрутки та плоскогубців усували дефект та їхали далі?? Чи галстук, та евакуатор рулять??!


ИНЖЕКТОР состоит!(датчики)
ДАД(датчик абсолютного давления)- без него авто едет!!!!!!!
Датчик фаз- без него авто едет
Датчик детонации- без него авто едет
ДПДЗ(датчик положения дросельной заслонки)- без него тоже едет
Лямбдазонд-(датчик кислорода)- и без него авто едет
Датчик скорости- без него авто едет
Датчик температуры- без него авто едет
и наконец
ДАТЧИК ПОЛОЖЕНИЯ КОЛЕНВАЛА БЕЗ НЕГО АВТО НЕПОЕДЕТ===== В КАРБЮРАТОРЕ ЭТО ДАТЧИК ХОЛА КАК Я ПОНИМАЮ

 Сравните вероятность выхода из строя датчика хола и датчика положения коленвала
??????? сколько раз на форуме преславутый датчик холла ипал людям моск, и ск и сколько раз жаловались  на ДПКВ
Модуль зажигания- без него не поедет инж========= карб не поедет без комутатора, кОтушки
УМРЕТ МОСК- ДА ДА ДА ЭТО СТРАШНО! но я еще не у одного человека нафоруме не слыхал чтоб он просто так умер без помощи кривых рук


Зип по инжу не нужен СОВЕРШЕННО НЕ НУЖЕН
Лично в моем случае после появления инжа  ВСЕ ВЫЛОЖИЛОСЬ ИЗ БАГАЖНИКА ВКЛЮЧАЯ КЛЮЧИ И ОТВКЕРТКИ!!!!
оНО НЕ НУЖНо




КАК МОЖНО НАПИСАТЬ ТАКУЮ ПУРГУ КАПЕЦ, АФТАР ПОЧИТАЙ ОДУМАЙСЯ

Володимир

Цитата: sniperна инже может датчик навернутся точно так же как на карбе датчик холла или коммутатор. кто сможет на месте отремонтировать? :[
Єдиний датчик на інжі без якого не працює двигун, це датчик колінвалу, його несправність діагностується на протязі 30 секунд без компа чи БК не виходячи з салону, на заміну потрібно максимум 5 хвилин часу. На відміну від датчика хола виходить з ладу дуже рідко, так як складається з магнітного стержня на якому намотана котушка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а як продіагностувати за 30 сек :[
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Camel Trophy

Цитата: Sergik32а як продіагностувати за 30 сек :[
без датчика положения коленвала- нет искры, и нет впрыска те форсунки не клацают, из выхлопа бензом не штырит

Сигнал на тахометр идёт с ЭБУ на основании сигнала с ДПКВ- думаю тах не будет ничего показывать!

Sergik32

ну в мене він не показує і так, панель стандартна.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Taraseevich


Sergik32

з ним спокійніше, а от інжик класний пока працюває
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Taraseevich

спокийнише клгда машинка свежая,новая,а когда ей перевалило за 15-20 лет,то совсем неспокойно,и не важно карб или инжектор...
сколько лет уже невыпускают карбы ??