Большой расход топлива

Автор kiksak, 13 Жовтня 2010, 19:26:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Гнити глушник буде однозначно, бо вода аж хлюпає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

нєа, раніше як заведу то з глушника капало, там прогнила дирочка і я її поставив на латку і заклепками прибив, то на 95-92 бензі зранку пока прогріється накапувало калюжу, зараз капля-дві максимум
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: 6980148У вас інжектор? Якщо інж, може я фантазую, але провали з пропорцією суміші чисткою не зарадиш.
В який момент провали, можливо в переході від ХХ до робочого, то додай основоної паливоподачі, далі мікас по ДК відкорегує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Давав, для ДК=1,05 - аж 200 получилочь. Відчув перерозхід і тягне не дуже.  При 160 - ДК показує 1,15. От я і думаю тепер, мабуть в сліпу получається, ДК чи не в зоні чи......
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Питання хто знає: як реагує Мікас 7,6 і 10,3 і за яким приблизно алгоритмом, коли на малій шкидкості і повишеній передачі (ДВС важко) при різкому натисканні педаль в пол. Тобто, як дозується пальне. Те що датчики є швидкості, тиску, кут заслонки, кисню, коленвалу - зрозуміло, але в де-яких системах не повний набір датчиків.??!! В карбюраторі понятно, немає потоку (оберти малі) відповідно подачі пального, тобто згідно всмоктування повітря до пропорції ідеальної 1:14,7. А як Мікас дозує, за яким алгоритмом???. Те, що час відкриття форсунки  зрозуміло. Цікавить залежніть подачі палива (не заливає  чи заливає)і якщо датчики не функціонують,  наприклад тільки коленвалу працює, що буде? Пишуть, що тільки без нього не може працювати.
Прошу участі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Питання хто знає: як реагує Мікас 7,6 і 10,3 і за яким приблизно алгоритмом, коли на малій шкидкості і повишеній передачі (ДВС важко) при різкому натисканні педаль в пол. Тобто, як дозується пальне. Те що датчики є швидкості, тиску, кут заслонки, кисню, коленвалу - зрозуміло, але в де-яких системах не повний набір датчиків.??!! В карбюраторі понятно, немає потоку (оберти малі) відповідно подачі пального, тобто згідно всмоктування повітря до пропорції ідеальної 1:14,7. А як Мікас дозує, за яким алгоритмом???. Те, що час відкриття форсунки  зрозуміло. Цікавить залежніть подачі палива (не заливає  чи заливає)і якщо датчики не функціонують,  наприклад тільки коленвалу працює, що буде? Пишуть, що тільки без нього не може працювати.
Прошу участі.
В мікасі є 3D таблиця по якій відбувається паливоподача в залежності від обертів двигуна та тиску в рессивері, по ній і розраховується паливоподача. А якщо швидкість натискання педалі більша певної межі, то до цієї паливоподачі додається ще додаткове паливо, так званий прискорювальний насос. Короче кажучи, все по графікам, і графіки є на всі випадки життя.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Питання:
Чому, коли роблю паливоподачу, по ДК - 0,7, чому лямбда не зрізає до 1-ці. Де ж його роботу видно. Ну індикує, а скорочення паливоподачі де?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Питання:
Чому, коли роблю паливоподачу, по ДК - 0,7, чому лямбда не зрізає до 1-ці. Де ж його роботу видно. Ну індикує, а скорочення паливоподачі де?
Що означає \"роблю паливоподачу, по ДК - 0,7\"?

На холостому ході лямбда в паливоподачу не вмішується, тобто коефіцієнт KLZ змінюється, але на паливоподачу він не впливає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ну деже воно там зрізає на робочому паливоподачу. Наблюдав.

А взагалі нормально по перевіреному маршруту по розходу виявилось тільки 75/210 (зараз так стоъть). З відповідно ДК=1 на ХХ і робочому. Динаміка супер, розхід менший, ніж 74/174. Чого - не знаю. Бензин спиртовий Е95S.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Экспериментував - шось ця лямбда ніфіга зайве не зрізає. показує навіть 0,7.!!?? Може вона тільки для індикації , діагностики і підстройки?



Може поділитись досвідом різниці бензину А92 АНП и і Спиртовим E95S.

 По БК розхід по тому самому маршруту можна сказати однаковий (може трохи більший на спиртовому, але хитко).
1. Запах вихлопу  у спитовому не порывняти.
2. Динаміка трохи туповата, але теж саме що 1 або 1,1 чайна ложка цукру а чай.

3 По БК і датчику кисню речі прикольні:

На спиртовому Е95S паливаподача ХХ щоб не смикалась - 74 (ДК 1+-0,03), на А92- 55 (ДК 1+-0,03).
На  спиртовому Е95S паливаподача  робочому щоб їхала - 174 (ДК 1,06+-0,03), на А92- 155 (ДК 106+-0,03).

Нічого не пойму. Мабуть краще спиртовий. на 100грн - 10,8л, на 1,2 літра більше, ніж А92.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148На спиртовому Е95S паливаподача ХХ щоб не смикалась - 74 (ДК 1+-0,03), на А92- 55 (ДК 1+-0,03).
На  спиртовому Е95S паливаподача  робочому щоб їхала - 174 (ДК 1,06+-0,03), на А92- 155 (ДК 106+-0,03).
Нічого не пойму. Мабуть краще спиртовий. на 100грн - 10,8л, на 1,2 літра більше, ніж А92.
Ну тиж сам написав що за однакового коефіцієнту лябмда регулювання на спирту паливоподача в тебе більше.

ДК працює тільки в режимі робочого ходу, якщо тиснеш на газ і двигун переходить в потужний режим, КЛЗ=1, тому там динаміка буде така як виставиш паливоподачу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Це понятно , але чого датчик не зменшує паливоподачу, коли я її накрутю до уси...ки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Це понятно , але чого датчик не зменшує паливоподачу, коли я її накрутю до уси...ки.
Як визначив, на ХХ ДК дійсно в роботу не вмішується, тільки інформативно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тобто, якщо систему налагодити по паливоподачі., а ДК прибрати і підципити муляж - то буде собі їздити?

Так це алгоритм кривий у Мікаса, що не зрізає, чи так водо скрізь. Сумніваюсь. Спробуйте Ви теж паливоподачею покрутіть, напишіть свої враження.


Там в параметрах Мікасу є десь наче діапазон регулювання ДК. Може там щось не те?

Пушуть СМІ, що скоро спиртовий буде скрізь і тільки він.


Так і не поняв, він чистіший, їздить, але більше треба, іщоб динаміку відновити, треба плеснути. Мабуть дійсно лльють в поганенький бензин та й ще не 96% спирт а 85-90%. Ще пишуть, що якщо в такий бензин плеснути води, до завляки спирту вода розчинеться в бензині. От клондайк для махлювання.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: 6980148Це понятно , але чого датчик не зменшує паливоподачу, коли я її накрутю до уси...ки.
Як визначив, на ХХ ДК дійсно в роботу не вмішується, тільки інформативно.


Так в підручнику про Славуту написано що регулює. І в інших книжках. Чітко написано - регулює. Щось тут не так. Щось тут не так. Щось тут не так.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.