Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: vitalkaА раньше на сколько щелчков ручник поднимался?

Примерно всегда было 3-5 целчка, если меня спрашиваешь. Щас 3, стоит, если горка покруче - до 4 затягиваю, У меня выше 4-го 3 зуба сломаны на трищётке, торсом сломал, когда лазил под микас, а ручник тогда на яме в тот день ругулировал, тогда был на 6-м.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Number OneПеревірив гальма на снігу - результат плачевний.
При педалі в підлогу - юзом передні, знехоча заднє ліве. Праве котиться.
Ручником тормозять обидва задні колеса.
По теплу буду знову прокачувати, може поможе...
Ці гальма мені вже весь моцк виїли, 3 роки в мене машина, з гальмами їпуся з першого дня.
Перед прокачкою тозмозів постав машину на уклон мордою вниз, і прокачуй тормоза в послідовності описаній в мурзулці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Наконец-то сам разобрал матчастть для себя. Поделюсь соображениями и наблюдениями ещё раз.
Большая ошибка ставить задние тормозные цилиндрики от других авто, копейки и др. Обязательно для Славуты поршеньки с внутренними стопорными фрикционными кольцами (поз. 2 рисунок), для противодействия пружины колодок.
Возможно небольшое подвисание на предмет проскальзывания , но подуплить тормоза с затянутым ручником на стоячей авто и всё работает суперово, если собраны цилиндры правильно. Там на шайбе есть фаска, правильно поставить нужной стороной и что-бы из замка кольцо внутри не выпало.
Так и называется - автоматическая подстройка зазора колодок. Там даже в цилиндриках есть торцевый зазор между шайбой и пеньком поршенька (мурзилка).
Поршенёк с стопорным кольцом должен проталкиваться только вперёд на барабан и должен удерживать пружину сжатия колодок верхнюю. Т.е удерживает из-за большего диаметра и распирания о стенки  цилиндрика, по трению. При этом износа пости нет, так как шайба толстая и палированная по наруже. Если проскальзывает назад - неодновременно тормозят колёса, увеличивается зазор больше положенного. Надо или подуплить педаль иои раздать немного призборке. Возможно пересверлить отверстие в одной колодке ближе и ослабить пружину (только не возле рычага ручника.)


У копейки роль внутренних шайб играет эксцентрики поз8, только вручную подводимые. У Славуты и первой таврии реально прогресс.





Делаю вывод, что у Славуты автоподстройка зазора круче, просто надо пошаманить. У Ваз 2114 и др. так пока и не понял как у них. У Ланоса и Сенса целый огород конструкции по поводу автовыбора зазора.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а в тормозних циліндриках самі поршеньки, ті що з пазом, вони крутяться і регулюються чи просто крутяться, без різьби, бо я щось тоді крутив, але не пам\'ятаю чи є там різьба для регулювання вильоту чи немає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32а в тормозних циліндриках самі поршеньки, ті що з пазом, вони крутяться і регулюються чи просто крутяться, без різьби, бо я щось тоді крутив, але не пам\'ятаю чи є там різьба для регулювання вильоту чи немає.

Просто упорчики насажені.

Я Якось несвідомо помню збирав циліндрики і шайби, думав якою стороною більшою фаскою ставити. А так працює нормально. Тепер прирозборці приділю увагу більше, і не факт, що в нових привильно зібрано. Обовьязково треба перебрати, і будуть тормозити на ура!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

може і так. вчора пробував на слизькій дорозі і сильно вкатаному снігу, посадив за руль брата і той наярював, от коли просто нажме на тормоз, передок на юз, зад котиться, а коли сильно вдавить то тоді задок так трошки йде на юз, але якщо посадити на задок пару чєлов чи грузанути багажник то навряд чи будуть гальмувати задні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Спробуй так: Зупинитись, затягнути ручник (до максимуму), нажати три рази на гальма сильно, відпустити ручник і спробувати з боку так само понаблюдати. Відпишись.
Кажу чесно, у мене роздуплились, гальмують юзом з невеликим запізненням 0,2-0,5с
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну я так пробував, можна навіть і ручник не затягувати, бо коли пару разів нажати на пєндаль то колодки розходяться гарно, то тоді беруть, но  це коли машина пуста, але з запізненням, воно то хорошо, але не завжди, точніш майже ніколи в реаліях ніхто не х...ярить по педалі зі всієї дурі, це вже хіба крайняк який, в основному легко жметься.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Так у мене при легкому нажимі зараз майже на 30% краще томозе і хід педалі уменшився, при умові, що я нічого крім цього не робів. На віхідних експериментував. Затягнути треба, що-б порція рідини прокачалась, як-що не затінуть, шайба може не зміститись, так як і поршень не доходе, передня колодка надто близько стоїть перед диском, ніж задня. Спробуй з ручником кажу. Я не топчу як скажений, а задні юзом.

 Якщо не вийде, тоді переборка циліндрів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Кость, я так пробував, ехвект на ліцо, так працює. Колодки задні в мене стоять майже без зазора з барабаном. Одну я то трошки підпиляв, бо не влазила, а підпиляв знизу де стає в упор, ну так вийшло бо вже нєрви здавали, да і чогось вони не були однакові, ну сам корпус, накладки вроді рівно приклеєні, от я зі злості \"удосконалив\". Ну скоріш всього що буду розібрати нові циліндрики, чисто для удостовірення чи все по мурзілці зібрано і тоді поставлю, а старі переберу і законсервую, нехай полежать.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Після цього точно буде працювати, і не важно, підпилював чи ні, вини самозцентруються, промаж тільки літолом місці опори. Просто поршні розійдуться більше.
Послідкуй, щоб кільця стальні влазили плотненько-плотненько (я помню у мене плотно зайшли) і фасочкою більшою на вулицю, щоб при заштовхуванні в роботі вже, був більший опір пружинам стиснення із сторони меншої фаски. Мрокачка відповідно. І , по можливості пом.якше пружину.
Якщо куплений комплект новий, сфоткай плиз розібрані і для себе і сюди, запам.ятай як там фаска в яку сторону, бо япро фаску я просто по пам.яті вспоминаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну дібрє, побачу що так да як., бо я ще не розбирав такі сіліндіри, якщо після зборки залишаться деталі значить буде працювати все.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

kipa192

Отремонтировал ГТЦ . И озадачился вопросом , а какие резиночки в суппорте переднего колеса . Что то негде не встречал что там потекло.Пробег 8 тис . Просветите пожалуйста.