Переход на ВАЗ ходовую.

Автор Денис, 14 Квітня 2008, 15:08:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

$lavka


АнтохА

не, он не работал раньше никогда

Юрий

Потому что \"приняли\" она не любит когда принимают без нее вот и уперлась.

Павел

Цитата: _Дима_Антон, у тебя удивительная задняя подвеска )))))))))))))))
Я тебе могу перечислить неимоверно огромное количество комбинаций разных ЕТ и ширины колес при которых у меня терло ))))) и еще парочку с чужого опыта, а у тебя блин ничего не трет :)

Нет, он просто пружины вытянул, вот ничего и не трёт)

АнтохА

Цитата: SlavutomanНет, он просто пружины вытянул, вот ничего и не трёт)

Завтра гляну, мож потерял давно их уже)))

poltavriktoha

Всем доброго времени суток вот возник вопрос какие нужно шпильки ставить впереди что бы поставить литье на 15 и нужны ли проставочные пластины.

Дима

Всмысле какие шпильки? Любые :) и на болтах тоже поставить без проблем, а вот проставочные кольца это уже смотря какой вылет на дисках что б не терли при вывороте или об пружины сзади.

Костя

подскажите пожалуйста что за ГТЦ? *DONT_KNOW*


Кто хочет,тот догонит! удачи))

андрей

сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Костя

Цитата: анриэто от ланоса *BYE*

не похож на Ланос! *NO*

Вот ланос)
Кто хочет,тот догонит! удачи))

Дима

ГТЦ ВАЗ, боченки ограничителя с ланоса

Андрій

Таке питання хочу поставити ваз ходову на рідний заз кулак тобто виходить що з ваз тількидиски і гальма,чи варто це робити чи пропаде вібрація на руль після 120-130км??

Александр

Цитата: ihortarasuk
Цитата: ZibertТаке питання хочу поставити ваз ходову на рідний заз кулак тобто виходить що з ваз тількидиски і гальма,чи варто це робити чи пропаде вібрація на руль після 120-130км??


Вібрація, пропаде.
Чи варто це робити, -ні.

 Декор і  все. Недоліки дорого, дорого, дорого. Жахливі тормоза, вічні проблеми, гемор. А взагалі повна хунта це діло не парся...

Ну поставиш ти тормоза, зловиш перетормоз коліс(якщо поміняєш на дискові спереді і взаді). Чи пропадуть тормоза взагалі, так як стокового вакумника не вистачить качати. Поставиш від вісімки, чи ланоса. Це ще іпала+ перхідники на трубки, прокачка. Але нічого з того путноього не вийде. Я переписався з усіма, хто їх ставив. І скажу чесно. Точної відповіді чи класно так і ніхто не вказав. В того перетормоз, в того не тормозить, проблеми з розвалом, затиранням,опорами, перехідниками. Я мовчу про точіння заз кулака, як на мене це тупак...

Відвалити в середньому 300$ на б/у запчастини, для того щоб пропала вібрація дурня. Зрозумій від макферсона ти комфорту не пулучиш ніколи, як не іпись, встановка тормозної системи, від чужого авто. Ти тормозів не отримаєш. Як пояснити тормоза не повинні клинити колесо і не давати йому крутитись, а навпаки давати крутитись, при цьому зменшувати тормозний шлях по максимому. А для цього потрібні розрахунки. Скільки і куди потрібно дати тормозної рідини, який повинен бути момент, який розруховується як від маси автомобіля, так і від кожного навантаженого колеса окремо.Не кажучи про габарити, базу, кут тормозіння. Положення коліс відносно переду, Тормоза при повороті.
Тому в кожного авто(свій вакумник, гтц прораховані лише під цей тип авто).
Подумай логічно:
- Ти отримаєш надійність запчастин, перейшовши на ваз?
- Ти отримаєш надійні тормоза ?
- Про гаї можна не говорити і так зрозуміло?
- Ти маєш лишні 400$, які ти просреш на гемор?
- Ти будеш точити сам, кулаки чи дасиш комусь іншому?
- Ті переходники, які точать зараз, робив пяний студент? і Більшість деталей підвіски працюють фактично, не в штатному режимі, на ізлом.
- Ти отримаєш комфорт від підвіски, чи навпаки?(комфорт це, ричаги і зменшення маси самої підвіски(кулака, ричагів))

Що ти дійсно отримаш:
- Секс у всіх ракурсах і позах.
- Пустий кошильок
- Галочка \"ідіот\"від окружаючих, тебе продавців, всіх людей хто їздить на іномарках.
- Перетормоз, недотормоз, вічна прокачка.
- При покупці б/у запчастин тормозної системи. Деякі прийдеться купити повторно, по причині браку, виходу з ладу через тиждень експлуатації авто.
- Пошук всіляких прехідників, для трубочок, вакумника, гтц, кулаків. Бо не рідна запчастина, ї її треж туди якось вколхозити.
- Класний розвал.
- Зможеж викинути колпаки і поставити титани якщо, гроші зостались
- Хвастатись, на форумі який ти крутий, і сидіти підбирати резину під ваз бублики, і такі щоб не затирало(звісно якщо не зробиш з авто жирафа)

Я не спорю тюнинг повинен тут мати місце. Але не потрібно путати тюнинг з ідіотизмом. За весь час колхозу підвіски, ніде нема ттх, розрахунків. Переробок перехідників, удосконалень.(виворіт коліс, стабілізаторів, прорахуно тормозних зусиль). Пошук аналогів, від іншого авто зі схожими авто. Тупо від вісімки колхозять. Тепер модно тулити від ланоса.Ще той тупак ібо дорого в 2рази, нічого при цьому нового. І той самий тупак на заз кулаку.

Вам бы романы писать)))))
и это пишит человек который теоретически видел что то но не понял о чем вообще речь)))
человек спросил про заз кулак,при чем тут развал,опоры,затирание и прочие?
цена Ваз запчастей в 3 раза дешевле чем Заз запчастей+ выбор запчастей просто огромен

тормоза становятся в разы лучше,ручник даже на скорсоти 50 км/ч 3 щелчка и колеса в юз идут
диски не так гнуться,возможность поставить литые диски шире резину,от этого появляется устойчивость машины на скорости и пропадает вибрация

на излом ничего не идет,так как на Заз кулаке ничего не меняется в подвеске))))

Зачем говорить то что Выв не знаете + нести чушь полную обо всем и ни о чем

какие переходники для трубочек?Вазовский гтц подходит к нашим трубкам без всяких переходников

Андрей

Таке відчуття наче в людини боязнь щось удосконалювати в своїй машині :D

Андрей

Цитата: ihortarasuk
Цитата: ZibertТаке питання хочу поставити ваз ходову на рідний заз кулак тобто виходить що з ваз тількидиски і гальма,чи варто це робити чи пропаде вібрація на руль після 120-130км??


Вібрація, пропаде.
Чи варто це робити, -ні.

 Декор і  все. Недоліки дорого, дорого, дорого. Жахливі тормоза, вічні проблеми, гемор. А взагалі повна хунта це діло не парся...

Ну поставиш ти тормоза, зловиш перетормоз коліс(якщо поміняєш на дискові спереді і взаді). Чи пропадуть тормоза взагалі, так як стокового вакумника не вистачить качати. Поставиш від вісімки, чи ланоса. Це ще іпала+ перхідники на трубки, прокачка. Але нічого з того путноього не вийде. Я переписався з усіма, хто їх ставив. І скажу чесно. Точної відповіді чи класно так і ніхто не вказав. В того перетормоз, в того не тормозить, проблеми з розвалом, затиранням,опорами, перехідниками. Я мовчу про точіння заз кулака, як на мене це тупак...

Відвалити в середньому 300$ на б/у запчастини, для того щоб пропала вібрація дурня. Зрозумій від макферсона ти комфорту не пулучиш ніколи, як не іпись, встановка тормозної системи, від чужого авто. Ти тормозів не отримаєш. Як пояснити тормоза не повинні клинити колесо і не давати йому крутитись, а навпаки давати крутитись, при цьому зменшувати тормозний шлях по максимому. А для цього потрібні розрахунки. Скільки і куди потрібно дати тормозної рідини, який повинен бути момент, який розруховується як від маси автомобіля, так і від кожного навантаженого колеса окремо.Не кажучи про габарити, базу, кут тормозіння. Положення коліс відносно переду, Тормоза при повороті.
Тому в кожного авто(свій вакумник, гтц прораховані лише під цей тип авто).
Подумай логічно:
- Ти отримаєш надійність запчастин, перейшовши на ваз?
- Ти отримаєш надійні тормоза ?
- Про гаї можна не говорити і так зрозуміло?
- Ти маєш лишні 400$, які ти просреш на гемор?
- Ти будеш точити сам, кулаки чи дасиш комусь іншому?
- Ті переходники, які точать зараз, робив пяний студент? і Більшість деталей підвіски працюють фактично, не в штатному режимі, на ізлом.
- Ти отримаєш комфорт від підвіски, чи навпаки?(комфорт це, ричаги і зменшення маси самої підвіски(кулака, ричагів))

Що ти дійсно отримаш:
- Секс у всіх ракурсах і позах.
- Пустий кошильок
- Галочка \"ідіот\"від окружаючих, тебе продавців, всіх людей хто їздить на іномарках.
- Перетормоз, недотормоз, вічна прокачка.
- При покупці б/у запчастин тормозної системи. Деякі прийдеться купити повторно, по причині браку, виходу з ладу через тиждень експлуатації авто.
- Пошук всіляких прехідників, для трубочок, вакумника, гтц, кулаків. Бо не рідна запчастина, ї її треж туди якось вколхозити.
- Класний розвал.
- Зможеж викинути колпаки і поставити титани якщо, гроші зостались
- Хвастатись, на форумі який ти крутий, і сидіти підбирати резину під ваз бублики, і такі щоб не затирало(звісно якщо не зробиш з авто жирафа)

Я не спорю тюнинг повинен тут мати місце. Але не потрібно путати тюнинг з ідіотизмом. За весь час колхозу підвіски, ніде нема ттх, розрахунків. Переробок перехідників, удосконалень.(виворіт коліс, стабілізаторів, прорахуно тормозних зусиль). Пошук аналогів, від іншого авто зі схожими авто. Тупо від вісімки колхозять. Тепер модно тулити від ланоса.Ще той тупак ібо дорого в 2рази, нічого при цьому нового. І той самий тупак на заз кулаку.

А ви їздили в Києві чи інших обласних містах де інтенсивність руху дуже велика?Якщо ні то ви і не зрозумієте для чого ставлять Ваз ходовку