Бензонасос (ЭБН)

Автор Андрей, 26 Травня 2008, 12:13:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 8 Гостей дивляться цю тему.

Max 55

Цитата: Zibertпричину вирішив!всетаки був трохи розслоєний шланг який працював як клапан!Цей насос працює набагато тихіше ніж завод!Коли сидиш в машині його роботи не чутно навіть на задніх сидіннях!
наверно шланг поставил простой в оплетке тряпичной?
такие шланги нельзя ставить они не расчитаны на давление в 2..3 Атм

Андрій

Цитата: Max 55
Цитата: Zibertпричину вирішив!всетаки був трохи розслоєний шланг який працював як клапан!Цей насос працює набагато тихіше ніж завод!Коли сидиш в машині його роботи не чутно навіть на задніх сидіннях!
наверно шланг поставил простой в оплетке тряпичной?
такие шланги нельзя ставить они не расчитаны на давление в 2..3 Атм
Ні шланг той самий просто підрізав його зразу було нормально після поїздки.. з сіткою в баку все нормально!

ВКБ

Не датчик палива а регулятор тиску палива, якщо біля форсуночної рампи. А може регулятор тиску палива? Перевантаження. Чи в каністру теж виє? А прокладка м.яка встановлена на бензонасосі. У мене взагалі на паралоні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55

Цитата: Zibert
Цитата: Max 55
Цитата: Zibertпричину вирішив!всетаки був трохи розслоєний шланг який працював як клапан!Цей насос працює набагато тихіше ніж завод!Коли сидиш в машині його роботи не чутно навіть на задніх сидіннях!
наверно шланг поставил простой в оплетке тряпичной?
такие шланги нельзя ставить они не расчитаны на давление в 2..3 Атм
Ні шланг той самий просто підрізав його зразу було нормально після поїздки.. з сіткою в баку все нормально!
надо мерить давление в топливной магистрали, по итогам будет виднее
2,2...2,4 Атм должно быть на ХХ

Андрій

Цитата: ВКБНе датчик палива а регулятор тиску палива, якщо біля форсуночної рампи. А може регулятор тиску палива? Перевантаження. Чи в каністру теж виє? А прокладка м.яка встановлена на бензонасосі. У мене взагалі на паралоні.
в каністру не виє,але після того як розбераю і складаю то і на машині зразу не виє а потім починає,треба їхати на сто міряти бо немає чим

Андрій

Цитата: Max 55
Цитата: Zibert
Цитата: Max 55наверно шланг поставил простой в оплетке тряпичной?
такие шланги нельзя ставить они не расчитаны на давление в 2..3 Атм
Ні шланг той самий просто підрізав його зразу було нормально після поїздки.. з сіткою в баку все нормально!
надо мерить давление в топливной магистрали, по итогам будет виднее
2,2...2,4 Атм должно быть на ХХ
Підкажіть як міряти тиск в топливній магістралі і чим??

Sergik32

там на рампі є штуцер, от до нЕго примайструвай манометра
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Александр

Якщо немає перехідника під той штуцер, то можна просто викрутити з нього золотника, надіти на штуцер шланг і зажати хомутиком, я так робив. Ну і до шланга вже манометр.



На фото не славута, але принцип той самий
Глаза боятся, а руки из жопы.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Цитата: Александр НадводнюкЯкщо немає перехідника під той штуцер, то можна просто викрутити з нього золотника, надіти на штуцер шланг і зажати хомутиком, я так робив. Ну і до шланга вже манометр.



На фото не славута, але принцип той самий
і заводити машину потім і дивитися??Я так розумію можна до насоса з манометром підєднати??

Александр

Так, заводити і дивитися. Нормально - після увімкнення запалення тиск біля 3, після заводки падає приблизно до 2.4-2.5 атм. (це тиск у рампі, насос же буде завжди дути все, що може, для вирівнювання тиску на рампі регулятор стоїть)
Глаза боятся, а руки из жопы.

Андрій

Цитата: Александр НадводнюкТак, заводити і дивитися. Нормально - після увімкнення запалення тиск біля 3, після заводки падає приблизно до 2.4-2.5 атм. (це тиск у рампі, насос же буде завжди дути все, що може, для вирівнювання тиску на рампі регулятор стоїть)
коли ввімкнув запалення то  було 3,коли завів 2.5 то це нормально все працює??

Володимир

Цитата: Zibert
Цитата: Александр НадводнюкТак, заводити і дивитися. Нормально - після увімкнення запалення тиск біля 3, після заводки падає приблизно до 2.4-2.5 атм. (це тиск у рампі, насос же буде завжди дути все, що може, для вирівнювання тиску на рампі регулятор стоїть)
коли ввімкнув запалення то  було 3,коли завів 2.5 то це нормально все працює??
Так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Цитата: Володимир
Цитата: Zibert
Цитата: Александр НадводнюкТак, заводити і дивитися. Нормально - після увімкнення запалення тиск біля 3, після заводки падає приблизно до 2.4-2.5 атм. (це тиск у рампі, насос же буде завжди дути все, що може, для вирівнювання тиску на рампі регулятор стоїть)
коли ввімкнув запалення то  було 3,коли завів 2.5 то це нормально все працює??
Так.
то виходить причина тільки в насосі?

ВКБ

Max 55, вроде по книжечке 3кг/см.кв. пишут. Или это при новом насосе? Ну не важно, главное что-бы при прогазовке стабильно и не больше 3-х.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.