Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Сьогодні в мене траур, помер мій відеореєстратор, спочатку думав що помер тільки блок живлення, а потім виявилось що коротить сам реєстратор і через це грорів блок живлення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

співчуваю, не раз стикався з помиранням дешевих реестраторів.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Соболєзную.
Я купив ось такий. Юзаю тільки тиждень, не вспів кабель під резинку заховати.

http://avtozvuk.ua/info/35855
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Romkaспівчуваю, не раз стикався з помиранням дешевих реестраторів.
Та він і не такий вже дешевий в порівнянні з дешевими.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Александр

прикольно,у меня на карточку 32 гига 5 часов видео пишит(((правда Full HD

Володимир

Цитата: -=BANDIT=-прикольно,у меня на карточку 32 гига 5 часов видео пишит(((правда Full HD
Це ж формат без зжимання, там кожний кадр як окрема фотка, я в себе в Full HD навіть не писав, томущо реєстратор постійно трясе, і коли швидка зміна картинок, то не встигає якісно обробляти відео.

Вчора вирішив розібратися з своїм реєстратором, то вичислив що закоротив один з DC-DC перетворювачів, точно ідентифікувати не вдалось по тому що написано на корпусі, зараз шукаю в неті аналоги. Схоже що такі перетворювачі це проблема майже всіх відеореєстраторів що виходять з ладу, коли шукав інформацію в неті, то їх ідентифікацією цікавляться тільки власники реєстраторів, і за їх відгуками заміна оживляє реєстратор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, а яка на твою думку може бути причина?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБВолодя, а яка на твою думку може бути причина?
Можливо потужність використаних деталей вибрана по мініму, і від перегрузки вони вмирають.

--------------------

Схоже я зрайшов причину чого помер мій реєстратор. В блокові живлення використано мікросхему МС34063А, а якщо вірити документації на неї, то робочий діапазаон температур в неї 0-70 градусів, тобто не приначена для роботи за низьких температур. Для діапазону -40-80 градусів повинна застововуватись мікросхема з індексом \"В\". Можливо і така сама ситуація з DC-DC перетворювачами і в самому приборі, але так як точно ідентифікувати тип за маркування не можливо, то це залишиться загадкою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Оживив свого реєстратора, замінив два DC-DC перетворювача і він запрацював, сьогодні ще дороблю блок живлення до нього і заміняю провід живлення на більш еласничний, бо рідни настільки дубовий що його акуратно вложити щоби він ніде не заважав не реально.





Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Закрались в мене підозри на рухунок правильності розвалу/розходження, сьогодні вирішив в домашніх умовах поміряти. Розвал виявився в нормі, а от з розходженням таки косяки, замість положених мінус 8-25 хв., я наміряв плюс 20 хв., короче кажучи колеса йшли вперед на плуг. Цілу зиму матюкався на те що Росава WQ-101 погано їде по снігу, і тільки тепер згадав що я осінню міняв гайку на одній з тяг, так як з заводу була одна з тріщиною, видно погано порахував витки різьби коли відкручував.

Розходження зараз в мене вийшло мінус 16 хв, можливо варто було поставити трохи більше, але вхе хай буде так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

В мене третый сезон WQ-101 на всіх чотирьох. Прекрасно по місту і трасі. Знос невеликий - 0,5-1мм. Ціна-якість. Та й вітчизняна.

А як виміряв розвал зходження?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55

Цитата: ВолодимирЗакрались в мене підозри на рухунок правильності розвалу/розходження, сьогодні вирішив в домашніх умовах поміряти. Розвал виявився в нормі, а от з розходженням таки косяки, замість положених мінус 8-25 хв., я наміряв плюс 20 хв., короче кажучи колеса йшли вперед на плуг. Цілу зиму матюкався на те що Росава WQ-101 погано їде по снігу, і тільки тепер згадав що я осінню міняв гайку на одній з тяг, так як з заводу була одна з тріщиною, видно погано порахував витки різьби коли відкручував.

Розходження зараз в мене вийшло мінус 16 хв, можливо варто було поставити трохи більше, але вхе хай буде так.
что за приборы использовал при измерении?

Володимир

Цитата: UstinovА мені сподобалася ця шина - непогано по снігу катався. А ось зараз по грязюці 3-5 см. вигрібати на ній не дуже весело :)
Та мені також зразу подобалась доки розходження не спортив.
Цитата: Max 55что за приборы использовал при измерении?
Зробив собі металічну скобу (типу букви Ш), яку прикладаю до фланця в місці проточки, там де шпильни знаходяться. Щоби поміряти розвал, то скоба прикладається вертикально до колеса, а потім до скоби прикладається рівень (васервага), і по положенню бульбашки дивимось розвал. Звичайно щоби виміри були точними, підлога в гаражі повинна бути без уклонів.


Щоби поміряти розходження, то до скоби прикріпив лазерну указку і настроїв її так щоби промінь був паралельний кінцям скоби. Скоба з указкою прикладається до колеса горизонтально і промінем світиться на довгу лінійку, спочатку з переду авто міряємо відстань між промінями, потім з заду і вичисляється різниця відстаней, а там вже з допомогою математики вираховуються кути по різниці відстаней і відстанні між лінійками.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А можешь для наглядності схему від руки, як промені і куди проєктував. Скільки лазерів ну все таке.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.