Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

той що зправа той є генератором диму, там розпалюється вогонь і горить поки не буде жар, а далі на той жар кладемо мокру щепу ольхи чи фрукт дерев і вони димлять, там є заслонки для регулювання, а в середню точніш велику основну кладемо-вішаємо хавчик.
ну тут більш наглядно намальовано, тільки вони є лівого виконання і правого, я робив правого.



ну а в цій камері де горить вагонь то потім на жару можна класти мнЄсо на решітку чи на шампурах і пекти, а якщо крийку закрити то вашпє за 10 хвилин і готове. Карочє паравоз зачотний
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

Добре,не буду задавать дурних питаннь,прийду додому і з компа ще раз гляну і почитаю))А так дуже сподобалось!))В батька є похожий пристрій дуже примітивний,тут вже все гарніше виконо і мініатюрніше))
Дорочі на сайті дуууужеее дорого!)Якщо самому зробити думаю вкластися можна в 500грн максимум))))



[url=http:

Sergik32

можна, саме головне метал заготовити, а далі все самому в гаражі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

от якби такі салони робили на заводі, був би спросик на славутка, пра?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Max 55

ну, чтобы спрос был, одного салона думаю не достаточно

Жулик

Цитата: Max 55ну, чтобы спрос был, одного салона думаю не достаточно
+100500
На славуту и так спрос был с ее ценой могли многие позволить данный автомобиль. А сейчас самоя дешевый авто стоит, около 10000уе а не 5000 как славка стояла...

Sergik32

Давно не писав у бортовичку, рішив поділитись враженнями від регулювання клапанів. Це вашпє щось із чимсь, особливо поки до берешся до кришки клапанів на інжекторі. Регулювати то не особо і було що, трошки прослаблені випускні клапана, але підрегульнув до 0,3мм, щуп плотненько пересувається. Впускні майже в нормі. Такщо за 17500км пробігу нічого і не сталося, можна булоб і далі їздити, на заводі гарно все регульнуте було. От питання, чому при першому крузі регулювання все вроді нормально, а от коли пішов на другий круг для перевірки то деякі були пережаті, мусив ще раз перепровіряти. Третій раз вже не крутив. А може і варто булоб, не знаю.
Заодно думаю передивитись РХХ, зняв і на головці(штоці) є масло-сажовий наліт, шток має люфтик але не в осьовому напрямку, ведехою промию і вистачить. Думав зняти ДПДЗ і промити, але там вроді буває заморочка з виставлянням його, так? Ну ще сьогодні в планах заміна масла-фільтра і перевірка компресії.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

Да,смотря как поставишь и прикрутишь дпдз,так и будут обороты работать)Правда,я свой откалибравал и все гуд,возможно и не нужно будет,как попадешь))



[url=http:

Sergik32

так от я думав зняти і трошки там протерти чи чим пшикнути, кажуть якимсь карбклінер чи як воно, ну походу що картерні гази трошки засмічують дросельку, бо на РХХ то грязнуватий концевик, але вдруг не поставлю на тежсаме місце і тоді все, гаплик, а зараз поки робить гарно, проблем немає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

Тогда и не лезь туда))Карбшокером лучше брызгать и рхх и седло!Кстати РХХ с металическим наконечником или пластмасовый?



[url=http:

Олександр

РХХ ж калібрується після встановлення

Andrew1.2Li

Ну как бы по другому и нет что калибровать)))



[url=http:

Sergik32

РХХ з пластиковим, чорним, накінцевиком. А РХХ як калібрується, тож там кроковий моторчик, він сам стане куда тра, то ДПДЗ треба якось виставляти бо то серйозна запчасть. Хотів узяти щено карбклінер АБРО фірма, але пожаліф 50грн, там на раз чиснути і стало жалко.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

Хех ну да,я имел ввиду дпдз(даже чет не обратил внимание что он написал рхх,с телехвона сижу)))
А вообще советую поставь БК,на инже классная штука и смотреть ошибки(так же сбрасывать) и отколибровать дпдз можно и много другого!!!
Серега,зря не купил карб чистилку,на наши инжевые на всю жизнь хватит,штука бомбезная,сам дросель ним класно чистить когда засоряется!Меньше обороты плавают и т.д.
з.ы у меня тоже с пластиковым,говорят с металическим лучче(особенно кто на газу ездит)



[url=http:

Sergik32

так от і я зараз сижу і жалію що не взяв чистілку. А як чистити, просто зняти РХХ і задути туди трубочкою в ті отвори, ну в сторону ДПДЗ, щоб не виймати його, чи як?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0