Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Andrew1.2Li

Та не трогай ты дпдз,если норм работает!А для профилактики сними рхх промой его чистилкой и туда в седло рхх пшикни и можно немного протиреть чистой тряпочкой)Дросельную заслонку почистить-сними большой патрубок,что к ресиверу идет и туда во внутрь попшикай немного на заведенной машине(мое мнение так больше эфект,больше срани вылетает),только давай газку а то будет глохнуть!)Вообщем технология чистки обычного карба))



[url=http:

Sergik32

Мучо грасіас сенйор, ДПДЗ працює то нехай працює, а от чистюльку тра взяти і пшикану туди. А форсунки та срань не заб\'є, тож усе то в паливну суміш полетить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

Во первых ты ж прогазуешь,оно все вылетит и испарится(высохло 5мин. и собрал усё) и если я не ошибаюсь форсунки чистят такой же жидкостью,ну или похожей,так что всё гуд!)Я прочистил и доволен шо слон))При заводе машины обороты не падают до 300-500 об.,как раньше было!



[url=http:

Sergik32

Вчора знов сидів над мотором. Зібрав усю конструкцію кріплення декора на моторі, ой і занудна штука. Потім прогрів движок до моменту ввімкнення карлсона і став міряти компресію. Компресометр з гумовим шлангом і на кінці штуцер під різні гнізда, але була ще трубка-подовжувач для зручності вкручування. Предоха ЕБН вимкнув, низьковольтні провода з трамблера витянув. Вкрутив компресометр з подовжувачем в 1 циліндр - крутнув- офігЄл, ітого 7атм, далі 2-3-4 і всі по 7,1атм. Думав шо прийшов кОпєц і не замєтно, мотор всього 17517км пробігу. Подзвонив батьку, бо то його компресометр і питаю шо за нах, ти на роботі як їм міряєш, каже міряв газелькам-жигам-зілам-газонам то по 9-10-11атм показував. Я вашпє растроївся. Звоню брату, той приїхав пасатом Б3 і кажу міряй, той мірнув і в нього 6атм, но там пробіг 300 з хреном тисяч. Коротше у нього з подовжувачем не зручно міряти і я його зняв, закрутив просто штуцера в гніздо і тут я знов офігєл 10-11атм. Пішов я знов собі міряти без подовжувача, не зручно вкручувати, але якось прилаштувався, і от результат по 11-11,1-11,1-11,1атм. Ну вроді нічого страшного, ще можна їздити. Отака сучка в ботах та самодєлкана трубка-подовжувач, питається чого така похибка, там тої трубки то всього 200мм, а різниця в 4атм. Ну а далі заміна масла-фільтра і покищо все робить. Сьогодні хочу ЕБН поміняти на БОСХ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Вчора знов сидів над мотором. Зібрав усю конструкцію кріплення декора на моторі, ой і занудна штука. Потім прогрів движок до моменту ввімкнення карлсона і став міряти компресію. Компресометр з гумовим шлангом і на кінці штуцер під різні гнізда, але була ще трубка-подовжувач для зручності вкручування. Предоха ЕБН вимкнув, низьковольтні провода з трамблера витянув. Вкрутив компресометр з подовжувачем в 1 циліндр - крутнув- офігЄл, ітого 7атм, далі 2-3-4 і всі по 7,1атм. Думав шо прийшов кОпєц і не замєтно, мотор всього 17517км пробігу. Подзвонив батьку, бо то його компресометр і питаю шо за нах, ти на роботі як їм міряєш, каже міряв газелькам-жигам-зілам-газонам то по 9-10-11атм показував. Я вашпє растроївся. Звоню брату, той приїхав пасатом Б3 і кажу міряй, той мірнув і в нього 6атм, но там пробіг 300 з хреном тисяч. Коротше у нього з подовжувачем не зручно міряти і я його зняв, закрутив просто штуцера в гніздо і тут я знов офігєл 10-11атм. Пішов я знов собі міряти без подовжувача, не зручно вкручувати, але якось прилаштувався, і от результат по 11-11,1-11,1-11,1атм. Ну вроді нічого страшного, ще можна їздити. Отака сучка в ботах та самодєлкана трубка-подовжувач, питається чого така похибка, там тої трубки то всього 200мм, а різниця в 4атм. Ну а далі заміна масла-фільтра і покищо все робить. Сьогодні хочу ЕБН поміняти на БОСХ
Справа в тому що в компресометрі перепускний клапан знаходиться у самому наконечнику що вставляється у свічку, а так подовжувачем ти додав об\"єму, тому і тиск впав, тому що впала ступінь стиску.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

може і так, але в штуцері тому що вкручується то нема клапана, він уже в самому манометрі, там конструкція штуцер-шланг-манометр. Може так воно і є, магістраль довга, плюс до всього шланг тоже роздувається від тиску от і похибка при показах
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

А что разве не на холодную нужно мерять компресию?



[url=http:

Sergik32

ні, на холодну вона буде вища, а мурзілка пише що міряти тра на прогрітому до робочої температури двигуну.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32може і так, але в штуцері тому що вкручується то нема клапана, він уже в самому манометрі, там конструкція штуцер-шланг-манометр. Може так воно і є, магістраль довга, плюс до всього шланг тоже роздувається від тиску от і похибка при показах
То значить той манометр також дає похибку, хіба що діаметр шланга 1 мм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Ну з компресією вже вирішено, по 11атмосхвер в баняках є, такщо ще поки буде їздити. Сальники підтікають то це їх не видно, і тряпка є для того, міняти поки не буду, затрахала ця машина в доску. Вчора поміняв ЕБН, зняв стокового жужика і поставив ВОСХ. Одна фігня що коли купляв на ЕКЗИСТі то там жеж не перевіриш які виводи, чи гвинтові чи клеми ножові, ну у мене з клемами ножовими, але то єрунда, отвори просвердлив у них 3мм і на гвинт-гайку прикрутив. От тільки зпочатку лоханувся, на старому насосі та клема що під гвинт М5 була \"-\", а та що під М4 то \"+\", а в цьому навпаки, ширша \"+\" вужча \"-\", а я ж то інженер, дивлюсь потім, коли вже установив і підключик. Ключа повернув, жужить тихіше а машина не заводиться, ну я думав може пробка повітряна де утворилась, а херушки, жужав-жужав, і пішов перекурить зі злості, після 2 затяжки стрельнуло глянути на полярність старого насоса, і тут я поняв шо балбєс і поговорка правильно каже, сім разів відріж і один раз відмір, решта шість будуть такимиж. Поліз в яму, поміняв клеми і афігєл, тихо жужить, з бензином вашпє тишина. Одне мене засмучує, патрубок між насосом і фольтром, він коротенький, але видно як надувається, ну не в шарик, але замітно як міняє свій діаметр. Трохи стрьомно, от сиджу і подумую, десь кусок знайти шланга високого тиску.
Скажу пару слів по роботі, стала краще заводитись машина, в тому плані що коли ніч постоїть, раніше поки насос закачає то пару секунд чекаю, а потім кручу стартером, і мотор пару обертів робить пока заведеться. Сьогодні зранку включив і він практично з 3/4 оберта завівся, і в машині тихо ззаді, аж страшно якось, старий жужав то хоч чутно було що живий насос. Да, ще один грабля, поки замутив фільтра в бак на приймальну трубку то думав що катушки з\'їдуть, купив якісь на ринку з лади 2110, він вроді і нічого, вже і перехідну втулку знайшов шоб на трубку надіти і на втулку вже сам фільтр(втулка фторопластова з ремкомплекта тяг КПП москвічовських), але не тут то було. Запхати фільтра і поплавок в один отвір в бак, просто жесть, не можна впихнути, мусив знов надіти стару сітку, але на верх сітки, надів ще один, зробив його мішочком і надів, зажав хомутом і хай стоїть. Може сплющить бака від такого вакууму, ну буду їздити то побачу.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Такий підходить ідеально.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Andrew1.2Li

Сколько стоит насос?чьё производство?



[url=http:

Sergik32

Цитата: ВолодимирТакий підходить ідеально.

так от такого я не знайшов, взяв з 2110, а там не туйво, заширокий, шукав різні, а не продають чогось таких як на фото.

Насос ВОСХ, брав на ЕКЗИСТІ, ну пише шо Жерманія, хоча Х його З, може і китай, але робить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цей також не влазить, то я його згинав щоби просунути.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

В мене також після заміни насоса ( АТ ) працював, що й чутно не було, а зараз набагато голосніше став робити ( фільтри в баку, в насосі і після нососу чисті ). Буває навіть таке що при їзді починає голосно працювати, газну до 4000 тис - перестає, потім може повторитися гул, а може й ні. На що звернути увагу навіть не знаю.
 Я так і не зрозумів - окремо сіточок в паливоприймач ( \"рідних\") в продажі нема ??? Ато моя вже в двох місцях запаяна. Хочу замінить, а в продажі нічого такого не бачив.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3