Бензонасос (ЭБН)

Автор Андрей, 26 Травня 2008, 12:13:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Буде кавітцувати 100 пудов, так як магістраль всосу довга і ще як дросель попереду буксує бензин. Краще після ЕБН. Йому нічого не буде, бо там і 100мкм частки без проблем прокачуються, тобто срач.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

олег

Цитата: ВКББуде кавітцувати 100 пудов, так як магістраль всосу довга і ще як дросель попереду буксує бензин. Краще після ЕБН. Йому нічого не буде, бо там і 100мкм частки без проблем прокачуються, тобто срач.
На тройкке, подчёркиваю, ставил фильтр до насоса и после  , перед карбюратором и ничё , ездила машина годами, а тут ни чёго не выдумываю, як есть так и катаюсь.

$lavka

Ставил 2 - до и после насоса на Запорожце , Таврии и Славуте инж - всё норм .

олег

Цитата: SLAVKAСтавил 2 - до и после насоса на Запорожце , Таврии и Славуте инж - всё норм .
А пишут форумчане, что перед насосом нельзя ставить, труднее качать и тп.Всё познаётся в сравнении.

$lavka

А пишут в основном те , кто не делал вообще или чтото не получилось .

Валерий

кто подскажет почему рвет шланг подачи топлива после эбн , фильтр перед насосом, в каком направлении копать? первый раз грешил на старый шланг а тут и новый рвануло надо устранить эту проблему

Цитата: SLAVKAА пишут в основном те , кто не делал вообще или чтото не получилось .
поменял местами и все нормально работает

Оверпостинг исправлен. Пользуйтесь кнопкой \"ИЗМЕНИТЬ\".
Number One
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Max 55

Цитата: Валерийкто подскажет почему рвет  подачи топлива после эбн , фильтр перед насосом, в каком направлении копать? первый раз грешил на старый шланг а тут и новый рвануло надо устранить эту проблему
вам нужно поставить хороший шланг высокого давления, с двойной прослойкой, обычный карбюраторный с внешней оплеткой не годится

Валерий

в том то и дело что рвет высокого давления, а где этот регулятор живет и как его проверить?
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

A4_

Давление в рампе проверь. Может обратка забилась, но скорее всего -фильтр забит вусмерть.

Валерий

Цитата: A4_Давление в рампе проверь. Может обратка забилась, но скорее всего -фильтр забит вусмерть.
фильтр у меня перед насосом, кто может на пальцах объяснить какой шланг или патрубок проверить. сам этом не очень секу
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Sergik32

Фільтр перед ЕБН не ставлять, вже десь Володимир писав про цю проблему, насос всмоктує багато і у фільтрику починає аж кипіти із-за вакууму в баку. А фільтр після ЕБН ставлять щоб в магістраль не йшов мусор і тим самим із-за свого великого об\'єму він ще служить як компенсаційний бак. Шланг між насосом і фільтром дійсно роздуває сильно, я після заміни ЕБН на БОШовський і сам боюсь за того шланга, насос качає сильніше стокового і шланг стає як груша, треба напевно буде кислородного поставити, він троши моцніший.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Хіба насос з тиском 5кг/см*кв рве рукав з витривалістю в 25кг? Що це за насос такий або шланга. Де рве, в якому місці, там оплётка є з капрону посередині резини? На стоковому є.
Може хомутами перетискуєте і перерізаєте?

Регулятор на рампі. Перевірити заміром тиску на ХХ, перед запуском ДВС, на прогазовці до 3тіс обертів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Валерий

Цитата: Sergik32Фільтр перед ЕБН не ставлять, вже десь Володимир писав про цю проблему, насос всмоктує багато і у фільтрику починає аж кипіти із-за вакууму в баку. А фільтр після ЕБН ставлять щоб в магістраль не йшов мусор і тим самим із-за свого великого об\'єму він ще служить як компенсаційний бак. Шланг між насосом і фільтром дійсно роздуває сильно, я після заміни ЕБН на БОШовський і сам боюсь за того шланга, насос качає сильніше стокового і шланг стає як груша, треба напевно буде кислородного поставити, він троши моцніший.
уменя рвет между насосом и магистралью , трубкой а так все нормально работает, мое мнение разницы где стоит фильтр нету,юзал итак и так,если фильтр перед насосом не забиваеться сеточка насоса ему легче,у меня или обратка забита или клапан клинит но не знаю где он

Цитата: ВКБХіба насос з тиском 5кг/см*кв рве рукав з витривалістю в 25кг? Що це за насос такий або шланга. Де рве, в якому місці, там оплётка є з капрону посередині резини? На стоковому є.(родной порвало а потом и новый рвануло высокого давления не постоянно но два раза прорыв был)
Може хомутами перетискуєте і перерізаєте? (нет дальше хомутов)

Регулятор на рампі. Перевірити заміром тиску на ХХ, перед запуском ДВС, на прогазовці до 3тіс обертів.

Ещё один овер. УП.
Number One
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Sergik32

ну я коли міняв насоса, бо в БОШовському немає внутрі сіточки, то я на приймальну трубку з сіточкою додатково надів ще сітку точніш фільтр з приймальної трубки якоїсь іномарки, вона біла з матерії і полімера, заколгоспив якось і хомутом обжав, ледь потім увстромив в отвір бака, бо з поплавком важко було впизнути те не впихуєме. карочє фільтра перед насосом вже немає резона ставити.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Валерий

Цитата: Sergik32ну я коли міняв насоса, бо в БОШовському немає внутрі сіточки, то я на приймальну трубку з сіточкою додатково надів ще сітку точніш фільтр з приймальної трубки якоїсь іномарки, вона біла з матерії і полімера, заколгоспив якось і хомутом обжав, ледь потім увстромив в отвір бака, бо з поплавком важко було впизнути те не впихуєме. карочє фільтра перед насосом вже немає резона ставити.
бош есть бош себе хочу поставить никак денег не соберу все заберает ремонт дома
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы