Бензонасос (ЭБН)

Автор Андрей, 26 Травня 2008, 12:13:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32А скажітьно хлопці ще таке, це тільки в моїй славуті закидає пиль-воду-пісок-мусор на бак, іменно в той приямок де ставиться весь вузол трубка-поплавок, чи це в усих туди наносить бруд
В мен ні, тільки коли купив машину, то бак був дійсно грязний в середині, я перед насосом ставив карбовий фільтр, то за 4 тисячі його забило повністю яж вирвало фільтруючий елемент, заводський фільтр після насосу через 10 також був добре забитий. Зараз всі наступні фільтри вже чисті, навіть думаю збільшити переодичність заміни до 20 тисяч.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

олег

Цитата: vitalkao52e  Больше можно и не ездить. Тихая работа насоса с приоткрытой крышкой говорит о том, что проблема была из за разряжения в баке. Разбирайся с работой адсорбера.


На нём тоже написано, что бош из германии. А по моему опыту, синий корпус означает худшее качество, по сравнению с некрашенным корпусом.
Сегодня проверю работу адсорбера, по методу \"бати\" . Правда Володимире, не доверяет тому методу.

Володимир

Цитата: vitalkaВолодя, Сержик мав на увазi бруд на поверхнi бака, а не в серединi.
Ну якщо зверху, то там в мене також куча пилюки.
Цитата: vitalkaПо друге. Карбюраторний фiльтр не слiд ставити. Бо вiн замалий по розмiру (за об\'ему).
Якщо насос стоковий то вистарчає, в мене тільки перший так забився доки бак мився, а наступні то вже не забивались.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

олег

Ну а шо спецы скажут по проверке работоспособности адсорбера ??? Можно это сделать стоя, или только в движении ??

Володимир

Цитата: o52eНу а шо спецы скажут по проверке работоспособности адсорбера ??? Можно это сделать стоя, или только в движении ??
Зніми з адсорбера патрубок що іде до баку, і перевір чи він продувається з певним зусиллям, можливо в тебе просто забився перепускний клапан між баком і адсорбером. Хоча може бути варіант що поміняні місцями патрубки на адсорбері.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Клапан на ХХ от 1000 об будет щёлкать, рукой чувствуется и слышно. Клапан под жопой тоже бы проверить.

А атк дунуть плюнцть через шлангу и бак открыть.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

олег

Цитата: Володимир
Цитата: o52eНу а шо спецы скажут по проверке работоспособности адсорбера ??? Можно это сделать стоя, или только в движении ??
Зніми з адсорбера патрубок що іде до баку, і перевір чи він продувається з певним зусиллям, можливо в тебе просто забився перепускний клапан між баком і адсорбером. Хоча може бути варіант що поміняні місцями патрубки на адсорбері.
Продуть ртом получится ? и за какой клапан( под жопой) пишит ВКБ?  Перепускной клапан чистися или  нет ?

Володимир

Цитата: o52e
Цитата: Володимир
Цитата: o52eНу а шо спецы скажут по проверке работоспособности адсорбера ??? Можно это сделать стоя, или только в движении ??
Зніми з адсорбера патрубок що іде до баку, і перевір чи він продувається з певним зусиллям, можливо в тебе просто забився перепускний клапан між баком і адсорбером. Хоча може бути варіант що поміняні місцями патрубки на адсорбері.
Продуть ртом получится ? и за какой клапан( под жопой) пишит ВКБ?  Перепускной клапан чистися или  нет ?
Дивись на малюнку позиція 5, клапан не чиститься, ротом думаю продується але з певним зусиллям.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

олег

Бачу, спасибо, попробуую. По схеме на фото это шланг под номером 4 , нижний??

Sergik32

от тоже питання, а дійсно, скільки там робочий тиск. Бо з рампи в бак лишній бенз обраткою рулить десь при 1,2-2атм
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

ну самотьоком він туди тоже не тече
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ


Трабл із позицією 5 можливий, або по його магістралі, де завгідно.

Клапан 5, хід повітря в сторону бака, а не одсорбера, не вакуум, а розряждження.
12 в сторону \"від бака\", щоб не роздуло.

Як раз через клапан продувки електронний, коли той клацає (чи навпаки вимкнений), іде розрядження бака від вакуума. Адсорбер продувається, то клапан закривається, щоб не робити вакуум у баку. Від того він і двохходовий.
Тобто від бака закритиій, у бак відкритий. І є найтральне положення при непрацюючому ДВС, пари йдуть у абсорбер.

Тискі малі, 0,15-0,3 атм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

олег

Получается что бы продуть систему через шланг 4 , от адсорбера до бака, то воздух должен пройти: двухходовой клапан, тройник , сепаратор,бак.Це ж надо дуже надуться, а если где то забито, то можно и в штаны наложить от натуги. Серьёзно, надо по очереди, на соединениях проверятть- от адсорбера, до бака ???

ВКБ

Маленьким автокомпрессором от абсорбера в бак, при открытой крышке бкка. Лично не делал, это теоретически, я бы так сделал.


И гавное что-бы через клапан 5 не тянуло из- бака, иначе будет вакумирование. Это похоже, назвать можно неисправность клапана.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

олег

Цитата: ВКБМаленьким автокомпрессором от абсорбера в бак, при открытой крышке бкка. Лично не делал, это теоретически, я бы так сделал.


И гавное что-бы через клапан 5 не тянуло из- бака, иначе будет вакумирование. Это похоже, назвать можно неисправность клапана.
Буду дуть \" тайфуном\" тем что колёса качаю., авось и продую.