Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

Ні, упорні кольца всередині циліндрика, їх ззовні не видно. У мене вони туго ходять, бо коли ставив нові колодки то 2 монтировками ледь звів колодки, такщо розгинати ті кольца не бачу резона
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

це 10500% точно, при умові що передні накладки зношені в хлам і супорта на направляючих стають на перекос
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

да я в курсі, і знаю що таке коли на льоду задок хапає першим. Я просто доповнив відповідь дачників
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32Ні, упорні кольца всередині циліндрика, їх ззовні не видно. У мене вони туго ходять, бо коли ставив нові колодки то 2 монтировками ледь звів колодки, такщо розгинати ті кольца не бачу резона


Якщо в тебе так, тоді повинно схвачувати всі колеса оодночасно. НА снігу битому переввіряв?

У мене при затягування ручника і натисканні тормоза педалі (підготовка перед тестом) схвачуються на битому снігу одночасно і передні і задні , але два - три рази. Потім майже не  тормозять задні. Навіть при 3-х щолчках нестабільно, тобто зазор у ручника и колодок більше ніж повинні зробити кільця.

Саме мене таки мляві кільця.

Як писав Дачник, при плотному ручнику підтягнутому, ще якись \"горбатий\" , так не можна. Піде хіба як тест розуміння що відбувається з тормозами.

 Повинно тормозитись всі колеса одночасно і точка. Це і безпечно і на передні легше. Все остальне трабл, який потребує негайного лікування.


Ще може бути і таке, що кільце вийшли з пазу і не рухається взагалі, тобто к
ільце не підтягує гачек поршенька, бо коли я лазив, не докінця знав матчасть і як їого правильно поставити.



Шайби чи кільця - це позиція 2.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

у мене шо на снігу шо на асфальті, всеодно не тормозять, раз чи два пробував сильно даванути на педаль то по битому снігу трошки схопило одне колесо от і все. ну її нахер ту славуту, все ціле і нове і не робе.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: vitalkaЧто вы зациклились о том, что зад идёт юзом, и это неисправность? Вспомните физику. При резком торможении (при пустой машине без груза) основной вес перемещается на перёд, поэтому машина прижимается передом к дороге, а зад приподнимается. Это вполне нормально с точки зрения физики. Другое дело-эту физику нужно знать наезднику. То есть на пустой машине зад идёт юзом при резком сильном торможении. Значит не нужно давить в педаль до усер..чки. На других машинах стоит колдун-распределитель тормозного усилия в зависимости от загрузки автомобиля. С точки зрения физики, это грамотнее. Но. Это грамотное устройство работает недолго. То есть закисает, ржавеет, разрегулировано, согнуто и т.д. Поэтому, руководствуясь выражению-чем проще, тем надёжнее, делаем вывод, что без колдуна лучше. Нужно лишь учитывать степень загрузки машины, если придётся экстренно тормозить.
 ВКБ. У тебя мало того, что шкив на гене был неправильный, так ещё и разрезные кольца в задних цилиндриках недержат колодки ? Что следующее будеш переделывать?


Ну ты подкумарил. Неужели ті сам не чувствуешь еффективность томозов когда задние не работают по сухому асфальту? Итак можно ездить? Ощущается нифига себе, я так чуть человека не сбил, выбежавшего внезапно. Второй раз повторилось, но тогда я пред этим подвёл колечки ручником.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Та Дима я вже пару раз прокачував, і компресором і так педалькою, результат тойже. Педаль то не жорстка, так собі, вміру м\'яка, булоб повітря то вона б провалювалась
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

В мене зараз по кругу колодки томекс, перебраний ГТЦ і задні попередньозмащені рециновою олією циліндрики фенокс. Тормоза супер, колеса не блокуються навіть з причепом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: ВолодимирВ мене зараз по кругу колодки томекс, перебраний ГТЦ і задні попередньозмащені рециновою олією циліндрики фенокс. Тормоза супер, колеса не блокуються навіть з причепом.


І що ти про це думаєш?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

у мене тоже всі колодки покругу томехи, задні циліндрики стокові, ручник працює, все як в людей а не робе
щойно дивився на сайтізапчасті.заз то там АГАТовський циліндрик по 33грн, а ФЕНОКС по 30грн, виходе шо агат кращий чи просто більший по вазі?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ
Цитата: ВолодимирВ мене зараз по кругу колодки томекс, перебраний ГТЦ і задні попередньозмащені рециновою олією циліндрики фенокс. Тормоза супер, колеса не блокуються навіть з причепом.


І що ти про це думаєш?
1.Щоби був баланс тормозів між осями, колодки мають бути одного виробника.
2.Накладки нових задніх колодок в супереч мурзілці повинні мати діаметр чуть більший ніж діаметр барабану, тоді вони притираються так що тормозять всією площею.
3.Задні циліндрики повинні бути робочими.
4.На завоських колодках задніх тормозів не буде точно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Коли я на снігу тестував, то при мінімальному зазорі між барабаном і колодками, за допомогою ручника поки що, тормозять сі, аж приємно.
На асфальті сьогодня пробував, із 4-ма  - супер тормозе, аж приємно, як вкопаний , а потім замітно, що два передніх тільки, особливо, коли підтормажуешь.
Так що все повинно бути супер, налагодити треба.
Колодки задні зношуються у мене однаково, так як я промазав опорні кулачкі знизу і зверху для самоцентрації.


Оті ексцентрики поз.8 як раз для рукопашного піджимання для нормального тормозіння. І пох. якість колодок, все одно коеф. тертя десь однаковий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну в пассаті наприклад там клиночкиє, вони самі контролюють зазор, а в славути зазор контролюється періодичним хірургічним втручанням в роботу гальм, особливо кумарне те що коли знімаєш барабан то потім підшипника неможна нормально регульнути, бо гайка приплюснута ступична, а купувати нову кожного разу аж не пре. І вашпє дурна конструкція, знімаєш барабан то і підшипники лишній раз пилюкою вимазуються.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Ціна-якість. Гріх жалуватись. Багато щасливих автовласників, могли бути нещасливими.

Зараз налагодив ДВС, і прощаю Славку за всі гріхи.

Прикольно дивитись на автовласника новенької шкоди, коли валить град, а він стоїть біля мене у магазину під козирком і кусає нігті. А мене аж роздирає. Дядя отдав кучу бабосів за свій рапід, і ще й паливо піскочило, і без СТО він імпотент. Вона його властелин, а я вастелин Славки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0