БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алекс

Дошли руки до БК-21,пару лет провалялся-в лом було проводами подключаться,а разьем под ОВD -ll
Нашёл переходник.Суть вопроса-инструкция пишет что подключать БК надо при отключенной АКБ,это понятно.А при работах связанных с отключением АКБ,сваркой ит д-отключать питание прибора.
Парадокс,однако....не ставить же тумблер,да и подключение по уму вроде.Подскажите как быть...иной раз отключаю массу
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Чи реально вивести кут запалення як коеф, щоб фіксувався як у паливоподачі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЧи реально вивести кут запалення як коеф, щоб фіксувався як у паливоподачі?
Як тільки на заходиш в керування, так він зразу і фіксується доки не вийдеш з менюшки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: ВКБЧи реально вивести кут запалення як коеф, щоб фіксувався як у паливоподачі?
Як тільки на заходиш в керування, так він зразу і фіксується доки не вийдеш з менюшки.

Це ясно, а так щоб базовий коеф для кута і мікас його враховував завжди...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ
Цитата: Володимир
Цитата: ВКБЧи реально вивести кут запалення як коеф, щоб фіксувався як у паливоподачі?
Як тільки на заходиш в керування, так він зразу і фіксується доки не вийдеш з менюшки.

Це ясно, а так щоб базовий коеф для кута і мікас його враховував завжди...
Тільки перепрошивкою можна поміняти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Це технічно не можливо чи мікас не виносить змінну?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЦе технічно не можливо чи мікас не виносить змінну?
Нема такої змінною, є графіки, і є адаптація по датчику детонації.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тобто підкинувши напругу до датчика детонації, кут зменшимо, а збільшити ніяк, тільки прошити?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБТобто підкинувши напругу до датчика детонації, кут зменшимо, а збільшити ніяк, тільки прошити?
По логіці так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Жаль, бо для газу треба збільшити.
 А коли вимкнений ДВС, напруга з датчика нулю рівна? Там є якась опорна.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЖаль, бо для газу треба збільшити.
 А коли вимкнений ДВС, напруга з датчика нулю рівна? Там є якась опорна.

Цитувати виділенеПринцип действия датчика основан на пьезоэффекте. Датчик крепится на блок цилиндров двигателя, при возникновении детонации происходит вибрация двигателя, приводящая к сжатию пьезоэлектрической пластины датчика, в результате чего на её концах возникает разность потенциалов.

http://www.luksavtoservis.ru/dd.html
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

В БК Україна на колодку діагностики червоний це що? Синій це що? Відключив, боюся спалити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБВ БК Україна на колодку діагностики червоний це що? Синій це що? Відключив, боюся спалити.
Жовта термоусадка клайн, червона живлення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитрий

Подскажите пожалуйста в чем может быть дело, перестал работать БК, при подаче питания на него экран не загорается, а при включении зажигания загорается верхняя строка квадратиками


Володимир

Цитата: dmitriy-sПодскажите пожалуйста в чем может быть дело, перестал работать БК, при подаче питания на него экран не загорается, а при включении зажигания загорается верхняя строка квадратиками

Якщо при цьому не вмикається підсвідка монітору, то не стартує контролер, потрібно дивитись плату, можливо десь в районі підключення кварцевого резонатора відлетіла пайка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion