Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Max 55Володя так парой нужно менять все!
а то ты правую шаровую и левый рулевой наконечник только!
Ну зараз деталі всі стандартизовані, тому не бачу проблеми.
Цитата: Max 55насчет заводских шаровых - видать тебе попался кооператив, который не больше 30 штук ходит и то, это максимум
Ну не знаю чи кооператив, але упаковка заводська, в якій заводський вкладиш зі штампом ОТК і заводською голограмою. На рахунок пробігу не згоден, завоська шарова яку я замінив, то ще минулого року при пробігові 28 тисяч я її знімав і молотком підгинав ковпачок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, бачив мої фотки наконечника заводського ліваого вскритого болгаркою? 2007 р.в., думаю 2008 р.в. не змінилась якість.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Number One

Особисто проти виробника ЛСА поки що нічого не маю. Зчеплення, радіатор, пильник шруса, шарові ходять відмінно.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Володимир

#288
31000 км.

Замінив чохли на сидіннях.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

lizard


Володимир

Цитата: lizardціна питання ?
360 грн, плюс витрати на пересилку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Володимире, а як щодо якості ????
Дуже подобаються. Хоу такі ставить, а от яка якість - не знаю.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: zavaВолодимире, а як щодо якості ????
Дуже подобаються. Хоу такі ставить, а от яка якість - не знаю.
Якість пошиття на висоті, матеріал товстий, але м\"який з поролоновою підкладкою. Пошиті спеціально на славуту, то проблем з розмірами не було, стали як рідні. Єдиний мінус, світлі вставки посередині.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Зробив розвал сходження способом який описав в цій темі http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=403978#p403978

Хотів зробити на станції, але в Тернопіль попав пізно і не встиг, тому довелось зайнятись камасутрою, так як розвал у нас не роблять, а їхати в обласний центр чи сусіднє місто часу нема. Результатом задоволений, руль тепер чітко посередині, з заводу був зміщений на 2-3 зуба, крутиться замітно легше, на трасі на швидкості дорогу тримає відмінно, в сторону не тікає як було до цього.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

32350 км.

З моменту останнього повідомлення ще осінню було знято торпеду і з допомогою пістолета знизу все добре запінено, з обох боків повітрепроводу для обдуву лобового засунуто утеплювач для труб, щоби все повітря попадало на скло, а не розсіювалось під торпедою. Мав добрі наміри все пофоткати, але справа йшла до ночі, погода надоврі була не льотна щоби бігти за фотоапаратом, тому з фотками не вийшло.

Було виготовлено і успішно встановлено фільтр до сабвуфера за схемою що на малюнку, звук став приємнішим.


Два тижні тому замітив що фаркоп в мене трохи гуляє, коли заліз під багажник, то виявив що труба що кріпить фаркоп до лонжеронів по середині переломалась, довелось пів дня потратити щоби зняти заварити і поставити на місце.

Вчора мав можливість потестувати Росаву WQ-101 з правильним розвалом коліс. По снігу під горку з півтонним причіпом без розгону виїхав без проблем, правда на 1-ій передачі довелось оберти двигуна опустити до 1500 щоби колеса не буксували. Другий раз то вже нагрузив причіп по повній програмі і діти встигли дорогу санками розкатати, то доїхав трохи далі за половину гори, мусів розгружати трохи причіп бо інакше рушити з місця було не реально, пісок не допомагав. Благо до дому залишалось не більше 100 метрів, і груз був таким що можна було перенести руками.

Ніби все, як каже наш адмік Kritik, катаємось далі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

А я читаю 303 пост і дивлюсь на карба і шукаю в ньому фільтр до саба, аж очі в різні сторони, не знайшов. А чого лопнула труба фаркопа, був перегруз?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32А я читаю 303 пост і дивлюсь на карба і шукаю в ньому фільтр до саба, аж очі в різні сторони, не знайшов. А чого лопнула труба фаркопа, був перегруз?
Та то я сидів не засвоїм компом, там якась клавіатура з кучею кнопок і я випадково якусь нажав, я був впевненим що відредагував повідомлення, а виявляється додав друге.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#297
33000 км.

\"Нежданчик\". Тиждень тому почала блимати лампочка низького рівня тормозної рідини на панелі, всюди облазив нічого не знайшов, можливо тому що машина була вся мокра після поїздки в дощ. Подумав що колодки трохи зносились і долив рідини, через тиждень вже зному заблимала лампочка, то на сухо вдалось знайти місце протікання. Криворукі зборщики зробили накладання тормозної магістралі на трос ручника. Оригінальної таврійської трубки в наших магазинах не знайшов, то взяв від якогось жигулятора з такими ж штуцерами.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Данке шон, що показав стрьомне місце, треба буде залізти і обсарєть що там кудою йде
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: KOTПовезло, что вовремя нашел.
Не аби як, що саме ціво що тормозила без проблем, тільки вже при останній поїздці після простою машини кілька годин засвітилась лампочка, то я вже до дому коли їхав тормозами майже не користувався.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion