Малюємо схему ДХО на базі штатних фар в півнакала

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 17:09:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Напрягав мозок і думаю, та навіщо там регулятор, в 1/з накалу саме воно буде, ніхто його крутити не буде. Тільки хочеться контрольний світлодіод і вимикач живлення.
На + послати габарити чи ближній, а на другий + штатний дальній для моргання.
Мінуса як на форумі писали, ручник і датчик тиску мастила.
3мА живлення думаю не біда, можна через зпалювання живлення пустити.




ЗІ. Благодарочка saruto1968 поставлена.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Цитата: ВКБНапрягав мозок і думаю, та навіщо там регулятор, в 1/з накалу саме воно буде, ніхто його крутити не буде. Тільки хочеться контрольний світлодіод і вимикач живлення.
На + послати габарити чи ближній, а на другий + штатний дальній для моргання.
Мінуса як на форумі писали, ручник і датчик тиску мастила.
3мА живлення думаю не біда, можна через зпалювання живлення пустити.




ЗІ. Благодарочка saruto1968 поставлена.
45А/год розділяємо на 3 ма=15000год=625діб-це час розряду акума.Будь яка сигналка жере 12-15 мА,навіть нормальні майфуни при знятій панельці-2...4мА.Так що все нормально.Плюс схеми в повному використанні ресурсу лампи Н-4 бо дуже часто,особливо жителі міст,викидають лампи із здохшою спіраллю ближнього і практично новою дальнього.Крім того в деяких моделях лексусів і тойот прадо старіших років випуску дхо реалізоване саме так,тільки без ШИМа а на гасящому резисторі (ЗДОРОВЕЗНОМУ).В деяких сучасних марках Шкод вже є ШИМ.Окремо про недолік-дуже сильні імпульсні перешкоди в електромережі авто,доходить до того що вдеяких іномарках блудят мозги.Врешті решт можна схему підключити через релє від замка запалювання

ВКБ

Зробив я ШИМ на базі схеми в 1/3 накала дальнього (не сам бо нема часу, людина спаяла).




схема робоча 100% . Поки не ставив, скоро покажу.




Ось підопитний екземпляр для Славути. Нема поки коробочки і куди його поставити?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

зверху справа біля лівої фари є місце
Чекаємо доповіді проо встановлення та фото
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Комплектація обійшлася 70грн. За роботу  не взяли, бо це була хоббі-розминка для хлопця.

Радіатор ледь теплий, майже не гріється. 10А по ключу а робочий ток кажись 4А.

Думаю про схему з реле можна забути.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ВКБ де це ти пропадаєш. Ну про девайс з фарами чекаємо результат
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Мене виключили за політдімагогію, об.ясняв славутоводу чому гниє і стріляє ото там на сході.

Іще у мене не працює поштовий робот, якось довго виколупувати повідомлення по цікавим темам.

Єдине, що цей девайс трохи жужить в галогенці, чому ото, там всього 4В, 4А і 100ГЦ (33.3% (1/3) від повної потуги)?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ястно. А нашого АндрейЗП тоже навсігда чішо з славутоводів виключили, якось не звично без нього.
А шож там жужить, там і трансхварматара то немає, невже кондюки
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32ястно. А нашого АндрейЗП тоже навсігда чішо з славутоводів виключили, якось не звично без нього.
А шож там жужить, там і трансхварматара то немає, невже кондюки

Лампочка жужить шо страно. Не схема.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

При 50 ГЦ живут лаппочки, чё ж  при 100 гц не жить, тем более в напряжение в 1/3 меньше.

Холодно, ничё не хо делать.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

попробуй на вході схеми поставити дросель подібний до того,які стоять в автогамтітолах,на кільці з фериту.

Олександр 1968

така штука поставлена мною на ніссан X-Trail працює вже другий рік-безперервно

Romka

жужжать меньше будет, если параллельно лампе поставить кондер ок 4700 мкф
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Дівайсик дуже чутливий до міандру. Хоче буз нульових провалів, ну воно і понятно. Наприклад, не працює при 50 ГЦ від блока заряда АКБ 12В. Там пилоподібна міандра.



Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.