Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32згоден, пружини я трошки підігнув для кращої пружності, колодки не болтаються, змазки графітової напхав у пальці, там вони гарно соваються, але деколи по нерівностям чую як щось побрязкує, але це коли відкрите вікно і якщо з краю дороги якийсь високий забор чи ще якась хрінь, тоді чутно бо звукова хвиля відбивається, а так то вроді все тихо.
Я думаю що ти чуєш задні колодки а не передні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

нєа, задок тихенько і без брязкоту, пружина в памперсі і розпорка не брязкотить, там все як положено
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Віталька, ну в тебе глаз-алмаз.... В книзі як раз і нема моменту затяжки задньої ступиці. Я просто спецом дослідив на новому підшипнику цей факт. Затягував спочатку меншим моментом, люфт появлявся при 20км, потім сильнішим, потім ще сильніши. Брах розрахунок гвинта та осьового зусилля, нові гайки, 5 шт перепортив, але пригодятся в інших місцях. Все одно, порядок цифер тра знати. От я і безоплатно сповіщаю, 3кг*м (30Н*м) момент затяжки задніх підшипників дял бездоганного натягу. Не багато не мало. Ні люфта, ні руйнування. Все відповідно до науки. Але я свій глаз, тобто на відчуття перевіряв по динамометричному ключу. то приблизно так і до цього робив. Але це від настрою залежить. Найпростіший динамометричний ключ, кантр і гак за край ручки ключа. Тільки реба знати його плече.

Сірожа, то бряскотить пильник сталевий переднього підшипника о ступицю. Ти мабуть його з запресовки зірвав. Або захист переднього колеса внутрішній.

Люфтик в 0,03мм відчутний на пальцеві при 12мм діаметра, то це нормально. Маж графіткою, натягай пильники добре. Хай їздить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Да там більше ніж 0,03мм, пильники одіті, пальці промазані, захисти усі прикручені, а як я міг зірвати пильник сталевий переднього підшипника, я його не чіпав взагалі, а сам захист бляшанку то мови немає, все закручено і затягнуто, я деколи люблю різьбу зірвати, но не дотягнути це не до мене, рідко і майже ніколи такого не буває. Якщо зірвав то полюбасу зроблю щоб не болталось, ну до сварки електродом не доходило, але різьбове з\'єднання всеодно відновлю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32Да там більше ніж 0,03мм, пильники одіті, пальці промазані, захисти усі прикручені, а як я міг зірвати пильник сталевий переднього підшипника, я його не чіпав взагалі, а сам захист бляшанку то мови немає, все закручено і затягнуто, я деколи люблю різьбу зірвати, но не дотягнути це не до мене, рідко і майже ніколи такого не буває. Якщо зірвав то полюбасу зроблю щоб не болталось, ну до сварки електродом не доходило, але різьбове з\'єднання всеодно відновлю


Тоді не воно.... А підшипник передньої не люфтить помітно? Смикав  на непіддомкраченій колесо на себе від себе, наче як яблуню трусиш?

У мене прокручувався правий , я його фольгою з під пива підклинив. Ну не портити ж підшипник із-за цієї дрібнички. Новий пильник жде смерті підшипника, щоб стати замість пожованого.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32нєа, задок тихенько і без брязкоту, пружина в памперсі і розпорка не брязкотить, там все як положено
В передній підвісці маса деталей така що воно не може брязкати, хіба що глухий стук.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

глухий стук є в стойках, більше в правій передній і трошки в правій задній, напевно правою стороною більше їжджу, але це коли аморти холодні, потім пропадає,  а от брязкіт то йде з передка, ну хіба шо може колодки трошки побрязкують, бо супорта навряд, ну і пружини пластинчаті тоже плотно сидять, чесно, сам не знаю що то таке. Зараз накрився гвинт в домкраті, стоковий є, але він скатіна не зручний і передок люблю піднімати під ричаг, пороги для мене дуже жалко царапати. здам бутилки і куплю гідравлічного, самого маленького, от їм удобно працювати, тоді підніму і побразкаю по колесі, шо ж там таке брязчить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32глухий стук є в стойках, більше в правій передній і трошки в правій задній, напевно правою стороною більше їжджу, але це коли аморти холодні, потім пропадає,  а от брязкіт то йде з передка, ну хіба шо може колодки трошки побрязкують, бо супорта навряд, ну і пружини пластинчаті тоже плотно сидять, чесно, сам не знаю що то таке. Зараз накрився гвинт в домкраті, стоковий є, але він скатіна не зручний і передок люблю піднімати під ричаг, пороги для мене дуже жалко царапати. здам бутилки і куплю гідравлічного, самого маленького, от їм удобно працювати, тоді підніму і побразкаю по колесі, шо ж там таке брязчить.
Відкривши вікно по відбиттю звуку від стінки ти не визначиш звідки брязкає. В мене на таврії був випадок коли при нажиманні на тормоз з переднього правого колеса доносився сильний гул, як виявилось пізніше, причина була в задній колодці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Сьогодні поїхав на роботу машином, і от що трапилось, нажав на гальма і 4 юзом, але деколи праве заднє то котиться, пробував 3 рази і поки йдуть на юз. Невже це подарунок на новий рік такий мені славутка зробила.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Сьогодні поїхав на роботу машином, і от що трапилось, нажав на гальма і 4 юзом, але деколи праве заднє то котиться, пробував 3 рази і поки йдуть на юз. Невже це подарунок на новий рік такий мені славутка зробила.
Попробуй час від часу при русі заднім ходом різко тормозити щоби колодки центрувались.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

це чисто для прохвілактики?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Валерий

Цитата: Sergik32Сьогодні поїхав на роботу машином, і от що трапилось, нажав на гальма і 4 юзом, але деколи праве заднє то котиться, пробував 3 рази і поки йдуть на юз. Невже це подарунок на новий рік такий мені славутка зробила.
Она испугалась что ты на ней ездить не будеш *SCRATCH*
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Sergik32

може й так, вчора пару раз пробував по льоду, то спочатку передок на юз потім задні, але задок більш колиться ніж юзить, поки нормально все, сьогодні дощ і противно на вулиці, то з гаража не виїжджав, шкода мочити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сірожа, і всіх з новим роком!
От якщо посередньо гальмувать і передок юз задок підторможує коли котиться не означає що не гальмує) тозносу нема, якщо в пол і всі юзом- занос і небеспечно. Вчора по льду єксперементувпв на 50км. Так що все продумано консруктором. Твої страхи були марнимию
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.