Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

я раніше коли різко треба було зупинитися то ручником грався, прикольно, навіть подобається, деколи і зараз так роблю. На юз задок не повинен іти, це стопіццот пудово правильно, але літом юза і не буде, а літом іменно і треба щоб гарно і паралельно зупинялася, а не клювала. От що саме обідно, що коли перебрав задок то через пару тройку км все стало працювати прекрасно, а зараз уже знов не то, невже ж з під пильника висохла касторка і прихватило поршеньки, я не вірю що так могло статися
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32я раніше коли різко треба було зупинитися то ручником грався, прикольно, навіть подобається, деколи і зараз так роблю. На юз задок не повинен іти, це стопіццот пудово правильно, але літом юза і не буде, а літом іменно і треба щоб гарно і паралельно зупинялася, а не клювала. От що саме обідно, що коли перебрав задок то через пару тройку км все стало працювати прекрасно, а зараз уже знов не то, невже ж з під пильника висохла касторка і прихватило поршеньки, я не вірю що так могло статися
Не повинна, я свої набагато швидше перебирав, то і досі не відчуваю зусилля на педалі тормозу коли тисну на неї.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: vitalka
Цитата: ВКБА у вантажівок мабуть навпаки, задні хватають першими?
Уточнение. У самой машины-тягача тормоза срабатывают одновременно. А у прицепа, точнее наоборот, при нажатии на педаль прицеп первый начнёт притормаживать. А головка после него.

У нас, конструкция заднего тормозного щита такая, что колодки неэффективно работают. Об этом говорит их неравномерный износ.
Немного изменив кинематику узла, легко добиться более полного прилегания накладок к барабану.
Потрібно підбирати колодки щоби радіус накладки був більшим за радіус робочої поверхні барабана, а не навпаки, так при притирці колодка тормозить повною площею. Якщо навпаки, то притирається тільки частина колодки, доки дійде до повної площі, то вже пора міняти колодки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Треба заміряти старі стокови корпуси колодок, що там за дыаметр , через хорду тра рахувати. У кого є корпуса з накладкою цілою поміряйте. Долучайтесь до виявлення нерадивих виробників.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я прикладав ТОМЕХи і стокові, то різниця ніякої, ну візуально по радіусах то однакові, на мікроскоп не віддавав.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБТреба заміряти старі стокови корпуси колодок, що там за дыаметр , через хорду тра рахувати. У кого є корпуса з накладкою цілою поміряйте. Долучайтесь до виявлення нерадивих виробників.
Мої томекси ті що зараз відмінно тормозять мали перед установкою більший діаметр ніж колодки притерті до барабана, фотки можна подивитись тут http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=334269#p334269
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а я свої чуть більші не зміг ніяк упихнути, навіть монтерівками і вашпє нічим, от і тирнув трошки пятку
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32а я свої чуть більші не зміг ніяк упихнути, навіть монтерівками і вашпє нічим, от і тирнув трошки пятку
Можливо тому воно в тебе і перестало тормозити, притирання пішло не з двох країв до середини, а з одного го кінця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я знімав то потертість 90% поверхні, значить труть нормально
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32ну я знімав то потертість 90% поверхні, значить труть нормально
Тоді фіг його знає, якась барабашка в системі сидить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да от і я сам в шоці. я тоді показував фотки, овальність барабана трошки є, от поначалу коли тормозив то відчувалося посмикування, тоєсть задок брав, а зараз цього невідчувається, але овальність не ушла, бо видно знос на барабані, він так і залишився із-за овальності.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32да от і я сам в шоці. я тоді показував фотки, овальність барабана трошки є, от поначалу коли тормозив то відчувалося посмикування, тоєсть задок брав, а зараз цього невідчувається, але овальність не ушла, бо видно знос на барабані, він так і залишився із-за овальності.
А передні колеса в тебе блокуються обидва, бо в мене була така проблема що не працював один контур ГТЦ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

передок без питань, нажав і 2 на юз
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32передок без питань, нажав і 2 на юз
Ну тоді не знаю, хіба що відкрутити трубки з ГТЦ та задніх циліндриків і продути, потім прокачка тормозів поновому.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Sergik32 невже не йдуть юзом на снігу задні при сильному тормозінні? Тобто при різко сидьно? Якщо дато всьо нормально. При не сильному тормозінні не повинно блокуватись, інакше занос. Авто носом клює і при чисто задніми і при чисто передніми і чисто всіма. То смирись, так треба по фізиці щоб не було заносу при слизоті. А на сухому асфальті працює тільки режим слизоти. Однорежимні гальма економкласу на гірші дорожні умови.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.