HELP HELP HELP!!! Коротить проводку Мікас 10,3. від наїзду на калюжі.

Автор ВКБ, 20 Січня 2015, 11:46:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Только что проехал с сразу снятым датчиком детонации как рекомендовал gda_1974. За 12 км не глючило не разу. Машина идёт плавно как летом - нет притензий к ДВС никапли. Но постояла 30мин., и при езде назад глюкнула примерно 1-2минуты и перестала. Но сегодня не +5 а -2 на улице Проводка..наверное булу вспаривать оплётку наружную (не жилы).


Когда показывает богатую 0,85-0,7 к выставленному до этого 1.01-0,99, то микас тут же срезает топливо. Отсюда супербедная, пропуски троение тогда, когда дросель открыт и не нужно срезать, а так как вход в могзг показывает перелив (которого по факту нет) то режет милисекунды на форсунках и беднит при показаниях супербагатая.


Самое интересное, что  датчик детонации снят, а показания дрейфуют то 0,1В до 0,14В. Его же нет? Это когда не глючит.
Ещё не засёк опорную напругу при глюках и дрейф показания АЦП датчика детонации.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Без ДФ намного веселей. Глючит только 1-2 мин. и больше при езде за одном заводе ДСВ проблем нет.

У меня при отсутствии датчика детонации (откл разъём) не горит чек. Это нормально?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Владимир

Смотри в прошивке комплектацию и маску ошибок

ВКБ

В БК Володимира виставиви коеф лямбди і опорну напругу в один екран. Замітив, що в мене дрейф цієї опорної напруги повільно від 0 до 1,5В і обратно і в цей момент іде глюк ДВС, відповідно падає коеф. лямбди до 0,75 і троїння відповідно, пропадання тяги. Проїхався сьогодня під дощем по калюжам і замість хвилини одержав глюк постійно майже. Коли не дрейфує в таких межах опорна напруга (0,485 при заглушеному), глюк пропадає.
Дрейфує як при заглушеній так і при заведеній.
Навіть не знаю з чого починати.

Помилки по відсутності Датчику детонації відсутня. Питання... Доречі теж дрейфує ДД від 0,1 до 0,3 при заглушеній чи відсутньоу. ДД не винен виходить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_

А что это за опорная напруга?

Заводишь авто, открываешь капот, справа на крыле блок реле, проволочкой замыкаешь два крайних предохранителя между собой. Наблюдаешь за показаниями напряжения по бк. Катаешься и смотришь глюки. Результаты в студию.

ВКБ

Опорна напруга 0,485В. присутня до початку роботи лямбди. Я так розумію на неє накладається або віднімається напруга від лямбди і служить для підсилення сигналу для стійкого считування ацп контроллера. Так як від лямбди іде різний по знаку напруга, то і опорна то зменшується то збільшується , але під впливом лямбди. ВІд 0,35 до 0,7В.
А в мене зараз при вмиканні запалення без пуску ДВС дрейфує повільно від 0 до 1,5В і обратно і при заведеної глюкає ДВС поки не прогріється і все стабілізується.

ПРи прогріві лямбди глюк пропадає і опорна напруга лямбди перестає плавати, глюк пропадає. З запобіжниками з правої сторони подивлюсь, є підозра, що немає напруги розігріву. Але чого без лямбади теж глючить і плаває опорна напруга.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_


ВКБ

Цитата: A4_Выкинь лямбду. Отключи программно.


Я вврю що програмно можна вирішити питання. Для початку підкину підмінний Мікас 10,3 дасть добр чоловік, а потім якщо проводка, то виріжу і прокладу нову окремим жгутом. Бо лямбда нова, і не в ній річ.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.


ВКБ

Цитата: Max 55Новая, не значит рабочая

Мах 55, так я её, ламюду, отключаю, а глюк и дрейф и без неё . Т.е. не она наверное. А когда разогреюсь - всё внорме.

А на разогрев лямбды есть какой-то предох. или реле?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

gda_1974, хочу попробовать мозг вкинуть другой, скоро дадут, что получится. Если будет глючить, то не только кину новый, но и отрежу старый или выкину клему из колодки. Вот как раз эти манипуляции должны помочь, согласен. Возможно вечером, только провод ещё не подготовил и пока не понял как его пристыковать что-бы не покарёчить колодку.

Так понимаю 18-й



Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ
Цитата: Max 55Новая, не значит рабочая

Мах 55, так я её, ламюду, отключаю, а глюк и дрейф и без неё . Т.е. не она наверное. А когда разогреюсь - всё внорме.

А на разогрев лямбды есть какой-то предох. или реле?
Проводку перевір тестером на холодну, якщо лямбда включена, то опорна буде 0,45, якщо програмно виключена, то буде трохи більше 0,8, в робочому стані міняється в діапазоні 0-1в, більше бути не може.

Можливо десь протерлась ізоляція, і доки машина холодна, то присутня волога і коротить на живлення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володимир, саме цікаво, що в робочому стані, коли не глюче опорна змінюється від 0 до 1В дійсно, але коли авдразу заглушу чи тільки запалення включаю - хер зна шо. Від 0В до 1,5В дрейф. Раніше звертав увагу коли не було проблем, при ввімкнені запалення строго 0,45В  коеф.1 приблизно і коли авто глушиш теж так само. Навіть коли тормозіння ДВС авто іде і напруга теж був 0,45 коеф. 1.
А в тебе при тормозінні ДВС напруга опорна 0,45В? Коеф лямбди 1?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБВолодимир, саме цікаво, що в робочому стані, коли не глюче опорна змінюється від 0 до 1В дійсно,
Це нормальна робота ДК.
Цитата: ВКБале коли авдразу заглушу чи тільки запалення включаю - хер зна шо. Від 0В до 1,5В дрейф.
Тобто навіть якщо машина працює добре, вимкнув запалювання, дочекався клацання головного релле, то зразу після пуску маєш дрейф?
Цитата: ВКБРаніше звертав увагу коли не було проблем, при ввімкнені запалення строго 0,45В  коеф.1 приблизно і коли авто глушиш теж так само. Навіть коли тормозіння ДВС авто іде і напруга теж був 0,45 коеф. 1.
А в тебе при тормозінні ДВС напруга опорна 0,45В? Коеф лямбди 1?
В мене на ХХ і ПХХ напруга 0,87, чи щось типу того, так як на ХХ я лямбду відключив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: ВолодимирТобто навіть якщо машина працює добре, вимкнув запалювання, дочекався клацання головного релле, то зразу після пуску маєш дрейф?

Так. Така послідовність:
1. завів, глючить ДВС після задіяння мікасом лямбди, коеф лямбди 0,75, при прогазовці попускає на 5 сек.
2. перестало глючити через 5-10 хв. та їду нормально як завжди, коеф. лямбди біля 1, напруга в діапазоні 0-1В
заглушив, увімкнув запалення - дрейфує в діапазоні 0-1,5В з проміжком до мін-макс - 2-3хв.
3. Заводю, глючить як по п.1
4. п.2
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.