Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Жулик

Нащет зеленого не знаю но синий тот что по 16грн за 1л разъедает все, кушает и не давится   :(,

Себе красный феликс концентрат залил, очень надеюсь что он не кушает так все особенно радиаторы.
Но пока ежу на нем всего год, так что сказать ниче не могу  :-\

Володимир

#301
Цитата: Жулик від 21 Серпня 2015, 08:20:32можна еще резину помягче и потолще подложить, но я нече не подлаживал.
Как по мне тот бачек как радиатор его может от старости разъедать тосол, он не такой дорого даже если его менять рас в 3 года...
Старість нідочого, всі бачки тріскають в одному місці, на ребрі жорсткості як на фото, причина проста, між бачком і кузовом є простір, під тиском бачок роздувається, і пластмаса на ребрі жорсткості іде на розрив.



Для порівняння плоске дно нового.


Дивлячись на цю фотку можна прийти до висноску що початково в таврії було задумане ішне кріплення бачка, тобто він мав повністю стягуватись по ребру жорсткості, але видно потім вирішити зекономіти і обмежились уголком на стакані.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

буду купити новий і усилю його
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

изолентой синей  :D :D :D, как по мне то все равно пластик постареет и потрескается через 3-5лет на ребрах.

Так шо хоть усилюй хоть не усилюй  ;)

У меня кстати не на ребре тресну а сверху где вообще ровный был  :P

Sergik32

Сьогодні трошки повозився зі своєю машиною. Пішов в гараж, далеко правда, метрів 40 від квартири, і поміняв високовольтні провода, старі світилися. Взяв на запчастізаз від заз сєкас 1,3, зараза трошки довші від стокових славутовських, матом зігнуті щоб у карлсон не попали, стали нормально, трохи люлюки довгуваті в воздухан впирають. Свічки А17 поміняв на НЖК, хоча старі були чисті гарні, але вже поміняв то поміняв, 21 тишшу наїздили. Ну і заодно поміряв компресію, цей раз правильно, при вижатому зчепленні і нажатій пєндалі газа, результати вроді ще нормальні по 12,5 в баняках, в 2-му то навіть трошки більше, просто ціна поділки в манометрі не точна, там і БАРи і КС/СМ2, Ну після зборки і заміни машина завелась, але потім ще раз попробував то схватить і глохне, а завів то трошки навіть і троїти почала, але через пару сек перестала, зараз вродіби робить нормально. Одне мене щось не тішить, глянув на форчунки то вони трошки мокруваті(в росі) тільки у 3-му циліндрі суха, там щось міняється чи то не страшно?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Ребята, дайте совЕт. Після заміни високовольтних проводів і свічок на нові, я стикнувся з такою проблемою, сьогодні зранку завелася нормально, потім заглушив і коли знов хотів завести то довго маслав стартером, і так пару раз. На старих проводах і свічках то заводилась з 1/2 оберта. Що може бути, ну + в заміні є, перестала дьоргатися коли їду на холостих. Ну і ще така штука, запотівші форсунки, іменно та частина яка входить в головку, це страшно чи треба розбирати і міняти колечка?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Ты ото шось як накрутиш фіг тобі шо порадиш.
Пробуй мінять ВВ провода на старі і заводить зранку, як не то провода став нові свічки став старі, як не то форси дивись.
І шо значить запотілі?
Чим?
Як ти це побачив? Чього ти туди лазив? Колечкі не порвав?


Sergik32

ну форси видно якщо зверху глянути, тільки в 3-му циліндрі суха, а остальні мокруваті, я до них не лазив, просто заглянув і бачу що вони не сухі як положено їм бути. Провода я поміняв бо старі вже світилися в темноті, особливо край люльки, а в сиру погоду вашпє гарно світилися.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Max 55

Если как только заглушил инжекторный двигатель и сразу заводить, то это не правильно, нужно дождаться пока РХХ дойдет до пусковых шагов!

Sergik32

Вчора пішов в гараж і поміняв свою інжехторну диряву випускну систему на карбюраторну нову і босаловську(чисто панти той босал), скажу чесно заміною задоволений, все підійшло і тепер резонатор не торчить, все гарно підняте. Але на цьому і закінчуються всі +. Вібрація солідна, ябруко в новому резонаторі, хоч це і босал, але не тримає, січе звук і ніфіга не устранив, каталізатор гарно тримав, і виглядає як новий, я думав там кераміка всередині а там якась гофро пластина, може вольфрамова. Треба вварювати гофру. Стара система на резинках висіла без напрягу і легко від руки шаталася, вібрації не було, нова система жорстка, бубнить. Резонатор старий був з шайбою і гарно глушив, новий - гівняний. Ну і пару фоток
















Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

чого розхід менше, кат чистенький він не душив мотора
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

ну побачу, зараз то був 210грн/100км, а без ката очікую 209грн/100км
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

A hren ego znaet, я по трасі мало їжжу, а по місту то троха кушає я рахуяв якось, то на 10л проїжаю буває 100 буває 130 буває 95.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

Серёга,тоесть ты просто купил карбовый резонатор,выкинул катализатор,вварил гайку под лямбда и усё?проставок никаких не нужно?длинна от штанов до глушителя чётко совпадает?



[url=http:

Sergik32

Так тічно, викинув все інжове і поставив все карбове, ну і гайку вварив в резонатора, ну класніше булоб в штани її вварити тоді не треба кожен раз переварювати, але не схотів знімати штани, там шпильки люблять відриватися. Буду вварювати гофру бо труба від резонатора до глушака при вібрації має хід 5-7мм вверх-вниз. при обертах немає, а от на холостих то аж кузов гуде
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0