Масло для КПП

Автор Alex Miha, 06 Січня 2009, 18:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в КПП

Aral
1 (1.1%)
Bizol
1 (1.1%)
BP
3 (3.2%)
Castrol
14 (14.9%)
Elf
7 (7.4%)
Fuchs
0 (0%)
Liqui Moly
6 (6.4%)
Mobil
7 (7.4%)
Motul
2 (2.1%)
Neste
1 (1.1%)
Ravenol
0 (0%)
Shell
2 (2.1%)
Total
0 (0%)
Venol
7 (7.4%)
XADO
16 (17%)
ZIC
9 (9.6%)
ТАД
18 (19.1%)

Всього голосів: 94

YUKON

Цитата: Жулик від 13 Жовтня 2015, 09:37:16
вапче я считаю нужно сделать голосовалку кто что наливает.
На других форумах так, заходишь а там смотришь половина люда наливают тад 17 о значит и сам такое налью, или 45% ездит на ельфе, тут уже мона выбрать...
Погоджуюсь! Тік все одно, товаріщі піонери будуть задавати питання, тому як їм просто впадло шось читати!

Жулик

то голосовалку не тре читать, гланув в процентном соотношении  и все ясно  ;)
http://aveo.com.ua/smf/index.php?topic=83.msg2172592#msg2172592
осьо ба як?
Я пазырил и налил ГМ и 5W-30

YUKON

Цитата: Жулик від 13 Жовтня 2015, 09:43:03
то голосовалку не тре читать, гланув в процентном соотношении  и все ясно  ;)
http://aveo.com.ua/smf/index.php?topic=83.msg2172592#msg2172592
осьо ба як?
Я пазырил и налил ГМ
Я те прошу, я вже даж переживаю не лий ГМно ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Жулик

чювак якшо 300чел налыло ГМО и ездыть на нем и наливае все гуд, то не ипи мне моск аке?

YUKON

Цитата: Жулик від 13 Жовтня 2015, 09:46:42
чювак якшо 300чел налыло ГМО и ездыть на нем и наливае все гуд, то не ипи мне моск аке?
Чюваак, АКЕ! Но 300 чел АЛЕНЕЙ!
Масла тіп,ГМ,Тойота,Жопєль,КІА і все в тому плані цє нічого іного, як хрєнь і розводняк! Автозаводи ніколи не випускають собсне масло, а роблять закази у моднії хвірмі тіпа Екссон-Мобіл, льопають туди етикетки ГМ і продають 300 Аленям! Для порівняння - це тіп як Фуршетовське пиво, яке робиться на Оболоні, і таке інше! Фірштейн ЧЮВААК?

YUKON


Жулик

Цитата: YUKON від 13 Жовтня 2015, 09:51:50
Масла тіп,ГМ,Тойта,Жопєль,КІА і все в тому плані цє начого іного як хрєнь і розводняк! Автозаводи ніколи не випускають собсне масло, а роблять закази у модниї хвірм тіпа Екссон-Мобіл, льопають туди етикетки ГМ і продають 300 Аленям! Для порівняння - це тіп як Фуршетовське пиво, яке робиться на Оболоні, і таке інше! Фірштейн ЧЮВААК?
Чувак и шо?
Воно коштує нормальну ціну!
І на нем нормально їздить машина, нахера куплять матюль?

Цитувати виділене
В разное время производителем/поставщиком оригинального масла GM был Castrol, Wolf, Elf, Delco. По последней, более менее достоверной, информации с2001 г. по 2006г. в серых канистрах GM 5w30 находилось масло Elf. Концерн GM сам масло не производит и регулярно объявляет тендер, для производителей масел, предъявляя к качеству масла высокие требования. Масла, удовлетворяющие этим требованиям, имеют на своей этикетки допуск General Motors, начинающиеся с кодировки "GM-LL" (например "GM-LL-A-025" для бензиновых или "GM-LL-B-025" для дизельных двигателей).

и нахера покупать Elf который я и так собирался купить дороже?

Это как покупать как ты говоришь пиво оболонь дороже или купить под заказ тот же оболонь дешевле  :D


YUKON

Чюваак, я тебя пийняв, Чююювввааак! 300 все одно АЛЕНЕЙ!

Kritik

Додав голосування, якшо якісь бренди забув, пишіть, додам.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kritik

Цитата: YUKON від 13 Жовтня 2015, 09:48:00
Цитата: Жулик від 13 Жовтня 2015, 09:46:42
чювак якшо 300чел налыло ГМО и ездыть на нем и наливае все гуд, то не ипи мне моск аке?
Чюваак, АКЕ! Но 300 чел АЛЕНЕЙ!
Масла тіп,ГМ,Тойота,Жопєль,КІА і все в тому плані цє нічого іного, як хрєнь і розводняк! Автозаводи ніколи не випускають собсне масло, а роблять закази у моднії хвірмі тіпа Екссон-Мобіл, льопають туди етикетки ГМ і продають 300 Аленям! Для порівняння - це тіп як Фуршетовське пиво, яке робиться на Оболоні, і таке інше! Фірштейн ЧЮВААК?

100%
оригінальні масла від VW BMW і т.д... це тупо розвод
ці бренди ніколи в житті не займались видобуванням нафти, переробкою і т.д....
для обох названиз брендів масло робить Кастрол. Тому беремо оргінальний Кастрол, не підробку, з допусками під свій двигун і катаємось без проблем

краще різницю в ціні між оригіналом і реальним брендом потратити на частішу заміну масла, толку буде в 100500 раз більше
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

ВКБ

#1181
У мене чуйка , що успіх любого мастила хоть і відпрацьовки міститься у відсутності абразиву, потрібної в.язкості. А те що воно з якимись там присадками то фсе полушулерство. Чисте, жирне, в.язке. Всьо! І ЛЮБЕ. Тад просто доволі густий для зими і навіть для літа. Я заливав відпрацьовку з ДВС - бомба зимою. І ніякі синхрони не зїло. Пяту майже не чути. Ну трохи соплить по картеру бо втратило в.язкість. Чисте 10В40 залити - буде чудово, воно працює в гіршх умовах ніж трансмісійне. Таяк як любе моторне по властивостях краще за трансмісійне. Таке відчуття, що трансмісійне гірше по причині відсутності змивочних присадок, антипінних і технології виробництва - нижньосортне і все. І то питання. Єдине, що у відпрацьовці від ДВС є елементи абразиву сажі від сгоряння та мікрочастки зносу ДВС, вони працюють як абразив. Але я не кажу лити невідстояну і нефільтровану відпрацьовку. Чисту но темну. В КПП заливається мастило для зменшення шуму і для зберігання синхронів. А лити можна що завгодно жирне. ПРисадки бережуть від окислення та розкладання мастила. Давайте згадаємо підшипники закритого типу, там ситуація аналогічна, і ніякого там з присадками не треба. Тупо щоб жир мастильний чистий був потрібної в.язкості. Так само по перекату працює і шестерні КПП, тобто сама евольвента.
Суть зачеплення не є у терті, зубці перекатуються один по одному майже без удара у косозубці. Нагрів є у наявності мінімального проковзування і у пружніх (неелестичних) деформаціях віднавантаження. Мастило змащує і відводить тепло від шестерен, але лише 10% від загальної енергії. 95% КПП гріється від ДВС по картеру. Швинкий нагрів КПП буде спричинений шумом - неякістюю КПП. Якісна КПП і номінально навантажена майже не гріється. АПідшипники теж нагріваються не від тертя, а від деформації протидії кочіння.
Згоряння 5-ї зумовлено не відсутніттю мастила а від перевантаження по сигмі контакту. Авто не розігналось а ДВС потужний і давить. При розігнаній авто 5-та навантажена середньо (по моменту). А от шум - замало рідкого мастила.
Розводять нас виробники як лохів, так і виробники мастил самих розробників КПП. Вони теж люди і намагаються йти в ногу з виробниками мастил, не рекомендувати лити те, що буде підсаплювати і дорожче, жерти манжети.
Няіке мастило не зіжре синхрони, а от відсутність жиру під ними внаслідок надгустого чи надрідкого - це так.
у амортизаторів взагалі мастило схоже на ВД40, наче керосин з маслом.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kritik

Цитата: Salek від 14 Жовтня 2015, 13:09:55
Цитата: Kritik від 14 Жовтня 2015, 11:29:53
Тому беремо оргінальний Кастрол, не підробку
И чтоб отличить несём на экспертизу ;D

або беремо в офіційного диллера / купляємо за кордоном і т.д... було б бажання)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Buzyan

Цитата: Kritik від 14 Жовтня 2015, 11:29:53
Цитата: YUKON від 13 Жовтня 2015, 09:48:00
Цитата: Жулик від 13 Жовтня 2015, 09:46:42
чювак якшо 300чел налыло ГМО и ездыть на нем и наливае все гуд, то не ипи мне моск аке?
Чюваак, АКЕ! Но 300 чел АЛЕНЕЙ!
Масла тіп,ГМ,Тойота,Жопєль,КІА і все в тому плані цє нічого іного, як хрєнь і розводняк! Автозаводи ніколи не випускають собсне масло, а роблять закази у моднії хвірмі тіпа Екссон-Мобіл, льопають туди етикетки ГМ і продають 300 Аленям! Для порівняння - це тіп як Фуршетовське пиво, яке робиться на Оболоні, і таке інше! Фірштейн ЧЮВААК?

100%
оригінальні масла від VW BMW і т.д... це тупо розвод
ці бренди ніколи в житті не займались видобуванням нафти, переробкою і т.д....
для обох названиз брендів масло робить Кастрол. Тому беремо оргінальний Кастрол, не підробку, з допусками під свій двигун і катаємось без проблем

краще різницю в ціні між оригіналом і реальним брендом потратити на частішу заміну масла, толку буде в 100500 раз більше
VW было дело лили Аддинол на конвеере. Заливать масло на конвеере это маркетинг. Масло продажа на условиях опта соответственно скидка должна быть. Потом типа гарантийка привязать клиента на бренд. Ну не льють Аддинол на конвеере его и так продають и от этого масло хуже не стало. Кстрол только на конвеере хорошо продають.
0503881138 0633061992

Buzyan

Цитата: ВКБ від 14 Жовтня 2015, 13:35:54
У мене чуйка , що успіх любого мастила хоть і відпрацьовки міститься у відсутності абразиву, потрібної в.язкості. А те що воно з якимись там присадками то фсе полушулерство. Чисте, жирне, в.язке. Всьо! І ЛЮБЕ. Тад просто доволі густий для зими і навіть для літа. Я заливав відпрацьовку з ДВС - бомба зимою. І ніякі синхрони не зїло. Пяту майже не чути. Ну трохи соплить по картеру бо втратило в.язкість. Чисте 10В40 залити - буде чудово, воно працює в гіршх умовах ніж трансмісійне. Таяк як любе моторне по властивостях краще за трансмісійне. Таке відчуття, що трансмісійне гірше по причині відсутності змивочних присадок, антипінних і технології виробництва - нижньосортне і все. І то питання. Єдине, що у відпрацьовці від ДВС є елементи абразиву сажі від сгоряння та мікрочастки зносу ДВС, вони працюють як абразив. Але я не кажу лити невідстояну і нефільтровану відпрацьовку. Чисту но темну. В КПП заливається мастило для зменшення шуму і для зберігання синхронів. А лити можна що завгодно жирне. ПРисадки бережуть від окислення та розкладання мастила. Давайте згадаємо підшипники закритого типу, там ситуація аналогічна, і ніякого там з присадками не треба. Тупо щоб жир мастильний чистий був потрібної в.язкості. Так само по перекату працює і шестерні КПП, тобто сама евольвента.
Суть зачеплення не є у терті, зубці перекатуються один по одному майже без удара у косозубці. Нагрів є у наявності мінімального проковзування і у пружніх (неелестичних) деформаціях віднавантаження. Мастило змащує і відводить тепло від шестерен, але лише 10% від загальної енергії. 95% КПП гріється від ДВС по картеру. Швинкий нагрів КПП буде спричинений шумом - неякістюю КПП. Якісна КПП і номінально навантажена майже не гріється. АПідшипники теж нагріваються не від тертя, а від деформації протидії кочіння.
Згоряння 5-ї зумовлено не відсутніттю мастила а від перевантаження по сигмі контакту. Авто не розігналось а ДВС потужний і давить. При розігнаній авто 5-та навантажена середньо (по моменту). А от шум - замало рідкого мастила.
Розводять нас виробники як лохів, так і виробники мастил самих розробників КПП. Вони теж люди і намагаються йти в ногу з виробниками мастил, не рекомендувати лити те, що буде підсаплювати і дорожче, жерти манжети.
Няіке мастило не зіжре синхрони, а от відсутність жиру під ними внаслідок надгустого чи надрідкого - це так.
у амортизаторів взагалі мастило схоже на ВД40, наче керосин з маслом.
Так поездите на моторке потом все станет вам понятно почему есть трансмисионые масло. Если б все так просто было то никто не заморачивался.
0503881138 0633061992