Флудилка 2016

Автор crank555, 01 Січня 2016, 00:09:50

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Алекс

Цитата: Жулик від 05 Січня 2016, 09:12:16
Цитата: Sergik32 від 05 Січня 2016, 08:30:44
славутка вашпє бімба, я її люблю, вона їде і мене везе, що ще треба, холодно, ну то є одежа тепла, брязкає, то є майфун, сквозить, є шапка. Я машином задоволений.
бляха я падсталом все правду +100500
Как-то вскоре после покупки ЗИЛа поехал я зимой далеко-далеко..морозец -15,не то что не жарко,зябко в кибинете  :help: Ну у мну ж автомка була,типо Запорожец :yahoo:,включаю..Она слева,у двери ,дует шо писец-на выходе 120 ° вблизи.Так и ехал 3000 км как собак,левая нога задрал повыше штоп не сжарилась,а из печки холодный дует на правый нога,закрыть совсем нельзя-потеют стеклы..Выжил в тот раз  ;)
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Устинов Сергей

Цитата: Sergik32 від 05 Січня 2016, 08:30:44
холодно, ну то є одежа тепла
Я чогось не зрозумів, чого в славуті холодно? Як по трасі їду (найнижче, здається, у -12 чи -15 іздив) то включаю карлсона на 1 і десь зовсім трохи кран пічки відкриваю - в машині 20-22 градуси. Часто навіть вимикаю карлсона - тепло й гарно. Так, обдув на скло гівняний, проте як прогріється, відтає - жарко! Після нагріву ніколи до середини навіть кран не відкривав.

Жулик

то у тебе одна така машина  :-D

Sergik32

ну по трасі то жарить гарно, обдув нормальний то і гріє, а ще якщо поставити картонку перед радіатором то взагалі гарно жарить, от в місті то да, може закипіти з картонкою, а от обдув гірший, приходиться включати вентилятора
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сергей

Цитата: Жулик від 05 Січня 2016, 10:33:17
то у тебе одна така машина  :-D
Не-не, то все правда... Когда система охлаждения в норме и печка не забита и машинка ехай и ехай по трассе, то должно быть тёпленько при умеренном морозе  ;)

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

YUKON

Цитата: Сергей від 05 Січня 2016, 10:50:10
Цитата: Жулик від 05 Січня 2016, 10:33:17
то у тебе одна така машина  :-D
Не-не, то все правда... Когда система охлаждения в норме и печка не забита и машинка ехай и ехай по трассе, то должно быть тёпленько при умеренном морозе  ;)
Шо значить тепленько? Підошви плавляться у -15

Сергей

Цитата: YUKON від 06 Січня 2016, 08:13:16

Шо значить тепленько? Підошви плавляться у -15
Ага, как в сауне  :-D

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Жулик

сто пудов тико пидошвы и греет  :facepalm: :wallbash:

sniper

не знаю, у меня норм греет и дует почти хватает. а если крутануть двигатель сразу таким дует что реально тапки плавятся
славута 1.3 Li

YUKON

Цитата: Жулик від 06 Січня 2016, 08:23:53
сто пудов тико пидошвы и греет  :facepalm: :wallbash:
А підошви нагріваються ніжкам тепло! Жульке, давай не гані на Свалотку, ти ж тоже на ній іздив! Повожай свій вибір теж! Я зі свого боку скажу, шо хто гоне на свою папередню машину в того й наступна моцк любе!
І якшо взяти пропорційну вартість купівлі і експлуатаціі Славки то саврємєнним афтамабілям "нервно курити в куточку" до неі!

Жулик

Та норм там грее пека не масквич же  :-D шо опосля 80км дуе холодом  :-D.
В мене в славке все було гуд до -15 дальше трохи стикло обмерзало по трассе, а от у малого печка на тавроне це ппц, но то все папиредники, ее тре знимать все там герметизурвать а не дирки и бере не известно откуд и дуе тудаже  :(

Володимир

Цитата: Жулик від 06 Січня 2016, 10:50:42
Та норм там грее пека не масквич же  :-D шо опосля 80км дуе холодом  :-D.
В мене в славке все було гуд до -15 дальше трохи стикло обмерзало по трассе, а от у малого печка на тавроне це ппц, но то все папиредники, ее тре знимать все там герметизурвать а не дирки и бере не известно откуд и дуе тудаже  :(
В пічці велике значення напевне має радіатор, в старій таврії стояв ДААЗ, то після герметизації всіх дирок по трасі без моторчика з шайбою над термостатом підошви плавились. А в славуті стоїть якийсь радіатор без розпізнавальних знаків, то ніц йому не помагає, ні шайба над рідним термостатом, ні ланосячий термостат, інколи буває що прорве, але інколи і осінню за плюсових температур при повністю відкритому крані не спотієш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

в мене на славци грило грило радик поменяв фиговей стало, у малого в таврони тоже осьо тикы новый поставили тоже спеки немае  -_-

Sergik32

радик гріє гарно, але при сильному морозі холодить сильно, значить слабий радик і основний радіатор тоже сильно холодиться.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Вывод?
Тре минять машину  :rofl: шутка шутка ...