Переход на ВАЗ ходовую.

Автор Денис, 14 Квітня 2008, 15:08:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

haydaenko

Большое спасибо!
А какой вылет у диска должен быть чтобы не затирал об арку или пружину на резине 155/70 р13?
И не перетормаживал ли зад на сток ГТЦ?

Юра

Сток ГТЦ не перетормаживает, его нехватает. Диски от 08-09.
Ланос ГТЦ ето вещь.
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

Валерий

Цитата: haydaenko від 17 Лютого 2016, 15:45:03
Большое спасибо!
А какой вылет у диска должен быть чтобы не затирал об арку или пружину на резине 155/70 р13?
И не перетормаживал ли зад на сток ГТЦ?
там становится станлартный диск.толи 35 толи 40.у меня не перетормаживало. Утменя зад был переделан на стандартной основе тормозной диск был сточен на подобиивазовского  в нем прсверлены отверстия  и на шпильках  прикручевался вазовский диск. Правда переходники надо ставить .чтобы не затирало колесо все  есть  в теме  брал отсюда. Респект создателям
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

haydaenko

Цитата: Юра від 17 Лютого 2016, 21:23:14
Сток ГТЦ не перетормаживает, его нехватает. Диски от 08-09.
Ланос ГТЦ ето вещь.
Я так и планирую поставить ланос ГТЦ, у него насколько я знаю есть регуляторы тормозных усилий на зад..Просто пока хочу поставить торм. диски колеса и покататься на сток гтц.
Новый ланос ГТЦ дорогой сабака, а б\у у норм состоянии еще найти нужно.

Валерий

Цитата: haydaenko від 17 Лютого 2016, 21:57:39
Цитата: Юра від 17 Лютого 2016, 21:23:14
Сток ГТЦ не перетормаживает, его нехватает. Диски от 08-09.
Ланос ГТЦ ето вещь.
Я так и планирую поставить ланос ГТЦ, у него насколько я знаю есть регуляторы тормозных усилий на зад..Просто пока хочу поставить торм. диски колеса и покататься на сток гтц.
Новый ланос ГТЦ дорогой сабака, а б\у у норм состоянии еще найти нужно.
покатайся пока на родном. Там только шток вакума нужно чуть удлинить .открутить. я у себя так делал.а то педаль слабая была. Гтц малого объема
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

haydaenko

Всем спасибо!
Кстати, может кому интересно, в Киеве одна контора переделывает на ланос тормоза "под ключ", но цена 8000грн :o

Юра

Вроде дороговато если Бэушка запчасти, мне предлагали за 10тис ВАЗ перед вентиля + зад дисковые с новых запчастей с работой.
По поводу ГТЦ, для начала нормально и на стоке покататься, потом и поменять, там по установке пару часов времени.
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

ВКБ

Не розумію, навіщо втручатись в конструкцію підвіски. Вона доволі міцна для авто. Спроектована на 3 шпильки, які тримають краще навіть краще за 4 вазівські внаслідок радіуса розносу. Шина стає ширша для її ваги, супротив кочіння більше. Діаметр більше і динаміка гірша, момент більше. Момент інерції більше у вазівських. Цікаво уявити матіз чи чері КУКУ на вазівській ходовці.
Затягувати шпильки і не затягувати ногами. Шпильки ставити тільки катані з зтупенем міцністтю з 8,8. Неперегягувати довгими важілями за допомогою ніг. Ставити ковпаки люксові і катайся собі. Тормоза в нормі, коли перевантажений особливо задок тормозити естренно для найбільшої ефективності педаллю з одночасно затягувати ручником, стає як вкопана.
І взагалі, не потрібно балансувати славутські колеса, вони не набивають навіть при 120. Ніколи не балансую, так як оснастка неякісна для тавробубликів, вісь трьох отворів з радіальним битям великим повідношенню до вісі шини та тиску.
Славутське колесо патентоване і особливе і не варто його міняти. Здається краще поставити ГБО чи купити якісь шини нормальні, тощо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Валерий

Цитата: ВКБ від 20 Лютого 2016, 19:05:52
Не розумію, навіщо втручатись в конструкцію підвіски. Вона доволі міцна для авто. Спроектована на 3 шпильки, які тримають краще навіть краще за 4 вазівські внаслідок радіуса розносу. Шина стає ширша для її ваги, супротив кочіння більше. Діаметр більше і динаміка гірша, момент більше. Момент інерції більше у вазівських. Цікаво уявити матіз чи чері КУКУ на вазівській ходовці.
Затягувати шпильки і не затягувати ногами. СтотШпильки ставити тільки катані з зтупенем міцністтю з 8,8. Неперегягувати довгими важілями за допомогою ніг. Ставити ковпаки люксові і катайся собі. Тормоза в нормі, коли перевантажений особливо задок тормозити естренно для найбільшої ефективності педаллю з одночасно затягувати ручником, стає як вкопана.
І взагалі, не потрібно балансувати славутські колеса, вони не набивають навіть при 120. Ніколи не балансую, так як оснастка неякісна для тавробубликів, вісь трьох отворів з радіальним битям великим повідношенню до вісі шини та тиску.
Славутське колесо патентоване і особливе і не варто його міняти. Здається краще поставити ГБО чи купити якісь шини нормальні, тощо.
сто раз писали. Тормозит лутше. Рулится лутше. Убирается биение.вопрос на любителя. Не нравитсо не делай плюс диски дешевле
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

ВКБ

Может и нравится, но Не делаю.
Вазоводам получается, что бы оторваться подальше от Славуты надо ставить Кашкай подвеску или Прадо, Витара подвеску.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Юра

ВАЗоводов вполне устраивает 14" или 15" вентилируемые перед, а перед 13" они переставляют назад. Менять то что нормально работает наверное нету смысла, а если заз с завода г-но сделал, то вот и приходится менять. Или Вы считаете тавро ходовую конструктивно верным решением?
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

ВКБ

Цитата: Юра від 22 Лютого 2016, 09:19:19
ВАЗоводов вполне устраивает 14" или 15" вентилируемые перед, а перед 13" они переставляют назад. Менять то что нормально работает наверное нету смысла, а если заз с завода г-но сделал, то вот и приходится менять. Или Вы считаете тавро ходовую конструктивно верным решением?

По перше з такою ходовкою ви поза законом, так як це переобладнання конструкції не узгоджене з виробником.
Под друге, ЗАЗ ходовка унікальна і патентована, свою надійність підтверджено роками. Якщо у когось є биття чи колеса відпадають, то це причина особистої недбалості і неграмотності.
По третє, гальма у ЗАЗ відповідають її вазі. Не треба вимагати гальмувати з 100 за 20 метрів стат як вкопаний. Гальмувати треба завчасно, розраховуючи дорожну обстановку.
В четверте, три шпильки рознесені сприймають навантаження менше ніж 4 з малим радіусом, тим більше, що бублик сидить не тільки на отворах а й на внутрішньому отворі.
В п.яте ширина шин та діаметр гармонізовано з вагою та потужністтю пропорційно вазі.
В шосте тормозний диск передній зйомний окремо від ступиці. Тормозний кулак і супорт прості як бубен. кріпость стійки не гірша за інші авто. Інерційність колеса невелика так як фланець дюральовий і легкий передній, задній з тонкостінного чавуна.
Недавно бачив якись хюндей приблизно 2,2-2,6 л. десь 2010 р.в. з розїхавшимся рульовим на тій ямі, на якій я не раз попажаю ввечорі.
В сьомеатискувати до усирачки шпильки - маразм. Різь повинна бути чиста як на шпильці так і на гайкі, промазана графіткою трохи, затиск як по підручнику, можна і рукою придрокатись. Не треба скакати на важелі і думати якщо сильніше затягнеш то краще буде.
Там мілка різь і якщо навіть не сильно закрутити, не розкрутиться. головне не забути закрутити.
Дуже багато випадків облому шпильок і відруву колеса по причині - наживив-забув-поїхав-обматюкав ЗАЗ.
В останнє, обожнюю іномарки сучаснію, але вони не святі. А ЗАЗ ходовка щоб не підводила, треба ставитись відповідно і надівати гарні ковпаки і не їздити як чудо і зіяти ступецею.
Визнаю, без ковпаків ЗАЗ ходовка - жах на вигляд. Я їздю з ковпаками.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Приєднаюсь.
При доглянутій робочій гальмівній системі Славута з 3 пасажирами з 100 км\год зупиняється через 40 метрів (особисто перевірено), що відповіда затвердженим стандартам. Більшість авто гальмують в діапазоні 38 - 40.
Колеса балансую, але щоб не били в руль прикручую гайки в ручну по черзі провертаючи вивішене колесо, так воно вірно центрується. Потім затягую ключем. Можна вважати недоліком. Ще рульова рейка має бути не розбита та правильно затягнута.
Недолік слабка кромка, яка загинається при влітанні в ямки, але...частіше при невідповідному тиску в колесах. Багато дорогих імпортних шин потребують тиску в колесі 2.2 - 2.4 атм. А при 2 атм пробій йде до диску.
Стійкість та гарна маневреність проявляється на гарних шинах, на белшині - не чекайте. Не вважаю недоліком.
Вид без ковпаків - нікудишній. Можливо й недолік, але ваз залізяки виглядають не сильно краще.
Проте, всі недоліки ІМХО не коштують затрат на ваз ходовку.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Спорити не буду, що при ширшій базі вхід у повороти кращий.
Сторонники переробки на Ваз ходовку теж повинні знати і протилежну думку. Це я на рахунок засмічення теми не по темі технічних нюансів.
У старій книжці ЗАЗ Таврія рекомендовано 0,8...2АТМ, у нових про Славуту - 2....2,2 Атм. При їзді на 2,2 атм у мене не було жодного пробою диску при влітанні в ями гострі, зараз приспустив на 1,8атм - спіймав удар по диску і викривило. Але таки комфортніше їздити на 1,8...2. не так гуркотить кузов.

Щодо ВАЗ ходовки, чисто технічно небезпеки переробки немає ніякої, трохи не по законам правда, але ніхто на це зараз не звертає уваги. По навантаженням моє відчуття , вона лише на 10% є прочнішою, не більше.
Тут чисто бажання кожного хто встановлює ВАЗ.
Але паскудити ЗАЗ ходовку не варто.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2016, 10:28:33
Спорити не буду, що при ширшій базі вхід у повороти кращий.
Сторонники переробки на Ваз ходовку теж повинні знати і протилежну думку. Це я на рахунок засмічення теми не по темі технічних нюансів.
У старій книжці ЗАЗ Таврія рекомендовано 0,8...2АТМ, у нових про Славуту - 2....2,2 Атм. При їзді на 2,2 атм у мене не було жодного пробою диску при влітанні в ями гострі, зараз приспустив на 1,8атм - спіймав удар по диску і викривило. Але таки комфортніше їздити на 1,8...2. не так гуркотить кузов.
Це скоріше через зимову гуму, в мене зараз на зимовій тишина і комфорт, але на весні все закінчиться.
Цитата: ВКБ від 25 Лютого 2016, 10:28:33
Щодо ВАЗ ходовки, чисто технічно небезпеки переробки немає ніякої, трохи не по законам правда, але ніхто на це зараз не звертає уваги. По навантаженням моє відчуття , вона лише на 10% є прочнішою, не більше.
Тут чисто бажання кожного хто встановлює ВАЗ.
Але паскудити ЗАЗ ходовку не варто.
Я не буду хвалити ЗАЗ підвіску, але пропоную глянути на картинки нижче і порівняти їх.

Даю підказку, куля шарової, центр згину штуса, пружина, центр верхньої опори в оригіналі знаходяться на одній осі симетрії/обертання, що на ЗАЗ що на ВАЗ, якщо ВАЗ кулак поставити на ЗАЗ амортизатор, таке не получиться. Далі робіть висновки самі.

ЗАЗ


ВАЗ
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion