Замена подшипников задней и передней ступиц

Автор Александр, 21 Травня 2010, 17:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

поки прочитав то в очах схождєніє в + стало, де букви діваються.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Було діло восени. Закал каобємна. При ТВЧ так само зігнеться і трісне не так сильно, але розійдеться, просто ціна термічки набагато дешевше ТВЧ ніж по обємній.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Меатал на ізломі чистенький. Все робилось по факторному досліду. Метал розравався ск зразок по ГОСТ на розривній машині, термічка по довіднику. Все зійшлось і все прогнозовано. Україгнській сталі зач'т. Тобто це була руйнація. Це добрий дослід. А до цього була вісь не шліфована на галителі, і була ще одна без галтелі - сумно було (фото поки не знайшов і вісі десь подівались, протокол конфіденційний). 40% коеф. запасу було втрачено. Особливо важливо що калити треба з галтеллю з доброю шорсткісттю. Інакше флокен мікроскопічний прогрусує при остиванні і рицедиві - поганої шорсткості. Якщо процес терміски і виборки рецидиву пройшов вдало. то при підрізці таки безпечно. але не так, як би без підрізки.
Слухай, я з тобою ту ділюсь досвідом, який стоїть бабло, на який люди час витратили, розкузую тут, марную час, комусь пригодиться якщо мозок включить до науки а не до авторитету непідтвердженому, а ти мене нахер посилаеш. Тільки я з підтвердженями тут пишу......... Ну от є тут логіка? Я б ще багато чого б розповів, але бачу марна трата часу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Костя, не кіпішуй, все ти правильно виклав, не зря існують гальтельні переходи і радіуси на підшипниках. Основне це матеріал, він не завжди якісний. У нас на роботі робили ролики накатні з 9ХС то я сам в шоці був коли токар відрізав заготовки з прутка по 10мм і матеріал мав різну структуру, один раз ріже як в гівно різець лізе, а через пару тройку відрізів ріцець аж відломало, поставив інший і знов те саме, потім знов нормально. закалка об'ємна тоже показала різну твердість, хоч і заготовки були з тогож самого прутка.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Вибач, заперечу. Мета нормальний ващ в 99,5% 0,5% брак можливий. Треба було заказувать протоу з літерою "Т", термооброблений до отжигу НВ 160....210. При 9ХС бкз підготовки з Т він має п.ятнисту твердість. Який пруток гарячекатаний, калібровани? Як калібрований - волочинням, скільки проходів........ Сержик, давай не будемо. Металургі чистоплотні - повір.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Костя, я не туйво, просто говорю тобі реальні факти, це було і це раально. Потім купили німецький аналог 9ХС то це пєстня. Ладно то вже в минулому.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 07 Квітня 2016, 10:56:31
Костя, я не туйво, просто говорю тобі реальні факти, це було і це раально. Потім купили німецький аналог 9ХС то це пєстня. Ладно то вже в минулому.
Сержик, я теж не туйво, але купили ви з літераю "Т", так само дешевше і наш з "Т" був би песня. Снабженіе лежаче по цим питанням. А ти про меатаол. Ту про голову треба казать.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ти правий, я туди не лізу і в снабжоніє не втручався, а зараз ще тимпаче, бо хазяїн не бере дороге, йому похінах, головне штуки, а якість то завтра, а може і після завтра
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексей

Хто вибивав і ставив нові обойми в задній ступиці сам без преса, якщосамому забивати обойми то доки її забивати, і велику і маленьку?

Sergik32

а там що не видно де старий стоїть, там повинні бути виступи, так просто від фонаря він не устанавлюється
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Робиться все без пресу і без фанатизму на рахунок гепати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

головне не "гепати" на перекос і "із-за вуха", а аккккккуратно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

я тоже підшипники пресую за допомогою пари гвинт-гайка + упорний підшипник, навіть в мацациклі міняю підшипники 204-ті тоже оправками і гвинтом з підшипником упорним, люблю коли аоно гарно і шовковисто входить, без перекоса і задирів
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Алексей від 08 Квітня 2016, 09:21:03
Хто вибивав і ставив нові обойми в задній ступиці сам без преса, якщосамому забивати обойми то доки її забивати, і велику і маленьку?
Доки лізе, доти потрібно забивати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion