Ремень ГРМ и его замена

Автор сашко, 26 Жовтня 2009, 22:12:28

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Dimarik

Цитата: Sergik32 від 30 Червня 2015, 08:54:12
то є так, 25 тис пробігу на моторі і 35тис в багажнику.

вот і маєм 60 тик. ;D

Володимир

Цитата: Sergik32 від 30 Червня 2015, 08:54:12
Ремінь не порвався. Ролик був зажатий, помпа в нормі, распредвал нормально крутиться. Ремінбь був Дайко 23,5 тис по лічильнуку пробіг
Якщо перескакнув. значить надірвались нитки і він вже не той. Але не порваний. Замінив , бо то вде предсмерні конвульсії.
Мусів або запускати двигун з штовхача (можливо заглух коли переключав передачі), або десь при запуску пішов хлопок чи віддача.

В яку сторону перескочив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vol4ok7

#332
Цитата: Володимир від 30 Червня 2015, 14:12:05
Цитата: Sergik32 від 30 Червня 2015, 08:54:12
Ремінь не порвався. Ролик був зажатий, помпа в нормі, распредвал нормально крутиться. Ремінбь був Дайко 23,5 тис по лічильнуку пробіг
Якщо перескакнув. значить надірвались нитки і він вже не той. Але не порваний. Замінив , бо то вде предсмерні конвульсії.
Мусів або запускати двигун з штовхача (можливо заглух коли переключав передачі), або десь при запуску пішов хлопок чи віддача.

В яку сторону перескочив.
Вова если ремень гавно,то твои причины вполне сойдут за правду!Но если ремень нормальный ,то не перескочет!Сужу по своему опыту заводской откатал 80 тыщ и порвался(но не перескакивал не разу,а я завожу с передачи очень часто так как с горки глушу ,для экономии ,а потом завожу с передачи)Правильно я это делаю или не правильно ,обсуждать не надо,я так делаю,и ремень не перескакивал,и отслужил нормально...Второй стоит БРТ Пока проехавши 35 тысяч все нормально,купил в запас опять БРТ..
Первый раз менял в дороге по мурзилке..В принципе все получилось ,но не без геморроя,тем более температура около ноля...Но правда у меня в машине всегда инструмента очень много...

Buzyan

Свой первый ремень сменил при 60 тык. Ролик был так зажат до усируси что опасался при откручивании чтоб не порвать болты. Кто и зачем их так затянул? Ставил БРТ и БРТ про запас.
0503881138 0633061992

ВКБ

#334
Якщо навіть з толкача, то все одно коленвал крутить вперед.  Реально можна було б на 4 мм ширший ремінь ставити, натяжний поширше.

Придивився на ремінь, наче є місця порізів. Чи то щось під нього попало чищо, але як - невідомо. Просто незавелась. Сам дивую. можу пояснити тільки надривом ниток. Зуби на шківах і на ремні цілі. Теж БРТ поставиви і в запас. Дешево і працює.


Зпроста можна було б і ципок поставити, убрати викрушки з поршнів і зробити під ГБО ступінь тиску дизельну. Розхід по городу газу був би 4л при тій самій потужності.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

у мого коллєги на сенсі такаж фігня сталася, 3 ремні вже поміняли, а причини не можуть знайти, помпу міняли, крутиться гарно, не прихвачує, разпред тоже в нормі, натяжний в нормі, а от постоїть пару днів машина, заводити пробує і він проскакує, то вже я його навчив виставляти по мітках то сам виставляє, але це не є нормально щоб так перескакувало.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: vol4ok7 від 30 Червня 2015, 19:26:03
Цитата: Володимир від 30 Червня 2015, 14:12:05
Цитата: Sergik32 від 30 Червня 2015, 08:54:12
Ремінь не порвався. Ролик був зажатий, помпа в нормі, распредвал нормально крутиться. Ремінбь був Дайко 23,5 тис по лічильнуку пробіг
Якщо перескакнув. значить надірвались нитки і він вже не той. Але не порваний. Замінив , бо то вде предсмерні конвульсії.
Мусів або запускати двигун з штовхача (можливо заглух коли переключав передачі), або десь при запуску пішов хлопок чи віддача.

В яку сторону перескочив.
Вова если ремень гавно,то твои причины вполне сойдут за правду!Но если ремень нормальный ,то не перескочет!Сужу по своему опыту заводской откатал 80 тыщ и порвался(но не перескакивал не разу,а я завожу с передачи очень часто так как с горки глушу ,для экономии ,а потом завожу с передачи)Правильно я это делаю или не правильно ,обсуждать не надо,я так делаю,и ремень не перескакивал,и отслужил нормально...Второй стоит БРТ Пока проехавши 35 тысяч все нормально,купил в запас опять БРТ..
Первый раз менял в дороге по мурзилке..В принципе все получилось ,но не без геморроя,тем более температура около ноля...Но правда у меня в машине всегда инструмента очень много...
В мене на карбовій таврії ремінь після 10 тис. пробігу почав перескакувати коли забило в крабі жиклел на ЕМК і двигун періодично тухнув під час переключання передач.

Коли свідомо запускаєш двигун з товкача, то зазвичай педаль щеплення відпускається плавно, а якщо під час переключення передач і ти не вкурсі що заглух, то там різко.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Распред завжди при старті сухий. Це причина можлива причина. Але ж все таки ремінь подустав. Може все ж таки трохи перетягнув, бо стружка у вигляді сажі була і до перескоку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

#338
Цитата: Sergik32 від 30 Червня 2015, 23:20:55
у мого коллєги на сенсі такаж фігня сталася, 3 ремні вже поміняли, а причини не можуть знайти, помпу міняли, крутиться гарно, не прихвачує, разпред тоже в нормі, натяжний в нормі, а от постоїть пару днів машина, заводити пробує і він проскакує, то вже я його навчив виставляти по мітках то сам виставляє, але це не є нормально щоб так перескакувало.
Коллега на каком масле ездит?
Есть такая фишка,редкая..Но касается грузовых в большей части-при утечке тосола в масло образуются сахара и склеивают плунжерные пары в топливных насоса.Говорят,что этим грешат масла от Лукойла,но мне сие не проверилось.Хотя антифриз течёт в поддон-блок пожратый кавитацией
Что рвет ремень ГРМ-распредвал залипает,или клапана,что скорее всего.Когда-то в За рулём статья була о Славнефти питерской,там типо многие поплатились-утром не только не завелись,а и клапана погнулись.В бензине было много смол,они склеили клапан со втулкой за ночь,хотя днём авто летал просто
Так что дело не только в ремнях
У мну родной отходил 65000.був снят живым,БРТ снят живым на 120.опять БРТ..

Костя,распредвал и др трущиеся детали не могут быть сухими при старте.Если Вы не ездите на маслах марки типо АС-8 и др.Современные масла обладают свойством сохранения плёнки на поверхностях.Иначе потому быстро бы гаплык прийшов.Болезнь распредвала була у первых Вазов,тогда и появилось масло "жигулёвское"
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

#339
Алекс, ви мене заспокоїли. Мастило Венол 10В40. Тосол не тече.

Саме цікаво, що розподільчий вал крутиться тупо по алюмвнвю, тобьто масляний клін між алюмінієм і полірованою шийкою розподільчого валку, ніяких підшипників. Ну робить та й робить.

Замітив пошкодження трохи на ремені. Можливо чи камінчик потрапив чи палочка, не впевнений. Проворот 100% в момент заводу, бо коли підїхав десь хвилину диркав на ХХ до казусу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Ну на рахунок масла то не скажу яке там залите, може і залипає від масла, варіант тоже такий допускається.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Buzyan

#341
Цитата: Sergik32 від 01 Липня 2015, 10:36:28
Ну на рахунок масла то не скажу яке там залите, може і залипає від масла, варіант тоже такий допускається.
Мож какой ремонтной присадки в масло добавлено? А ваще если скинуть ремень какое усилие нужно чтоб его провернуть значительно ли больше по сравнению с беспроблемной машинкой?
0503881138 0633061992

Александр

Появился звук в районе ГРМ похожий на цаканье на холодном двигателе. Чуть сместил ремень во внутрь звук пропал. Слышно по утрам, на прогретой машине всё нормально. Ездил к спецам по ремню замечаний нет. Ремень прошёл 10000. Может кто сталкивался, подскажите в чём дело.

YUKON

Цитата: Александр від 31 Травня 2016, 10:23:14
Появился звук в районе ГРМ похожий на цаканье на холодном двигателе. Чуть сместил ремень во внутрь звук пропал. Слышно по утрам, на прогретой машине всё нормально. Ездил к спецам по ремню замечаний нет. Ремень прошёл 10000. Может кто сталкивался, подскажите в чём дело.
Зніми ремінь, окремо крутни натяжний ролік! Далі сам зрозумієш!

lizard

як варіант зібрати до купи 3 речі: спеців, холодний двигун та  стетоскоп.