Таврия не заводится

Автор rusol, 22 Листопада 2016, 18:14:50

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

Я имел в виду, что карбюраторная машина требует вытягивания подсоса. Это на инжиках мозги увеличивают продачу бенза.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Анатолій

Так я ж про що й кажу: 11 років витягується підсос, до того. в Москвича, 15 років витягувався...
МПСЗ це всього лиш запалювання а все решта - карбюратор як карбюратор.
Завтра думаю перевірити маси, замок запалювання, спробую ще раз відключити МПСЗ і підключити штатну систему запалювання.
Ще стартер: втулки поміняли, може щось в щітках прохлопали.
Гадость така

Володимир

Цитата: Анатолій від 19 Грудня 2016, 21:01:21
Ще стартер: втулки поміняли, може щось в щітках прохлопали.
Гадость така
А що стартер погано крутить?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Анатолій

Володимир, крутив якось нестабільно.
Сьогодні, з дуже толковим механіком, розібрали стартер ще раз - нічого не знайшли.
Він мені порадив перевірити масу на кузов.
Масу без ями не знайшов - тупо пригвинтив шлейф, одним кінцем до кріплення стартера, другим - до кріплення сигналу (там панелі приварена гайка).
Завелася з пів-оберта.
Залишив її на ніч в колеги.
Завтрашній день все покаже

Володимир

Цитата: Анатолій від 20 Грудня 2016, 19:21:11
Володимир, крутив якось нестабільно.
Сьогодні, з дуже толковим механіком, розібрали стартер ще раз - нічого не знайшли.
Він мені порадив перевірити масу на кузов.
Масу без ями не знайшов - тупо пригвинтив шлейф, одним кінцем до кріплення стартера, другим - до кріплення сигналу (там панелі приварена гайка).
Завелася з пів-оберта.
Залишив її на ніч в колеги.
Завтрашній день все покаже
Взагаліто від мінусової клеми АКБ йде два проводи, один товстий до двигуна, а інший тонкий до переднього бруса, там зправа від площадки на якій стоїть АКБ на брусі є шпилька до якої прикручено масу. Якщо проблема іменно в масі, то так робити не можна, бо той тонкий провід може від нагрузки загорітись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Анатолій

Чому не можна?
Десь в районі передньої панелі кабіни має бути шлейф, між двигуном, або коробкою, і кузовом.
Я його не знайшов, бо не було ями.
Тому з"єднав двигун з кузовом через шпильку стартера і болт кріплення сигналу (там приварена гайка)
З"єднав таким самим шлейфом, який ставиться на "мінус" АКБ.
Вчора ефект був разючий.
Сьогодні - побачимо

Sergik32

той шлейф видно зверху, якраз від - АКБ і до мотора, з ями його не видно, точніш видно но не зручно туди лізти
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Чому не можна?
Десь в районі передньої панелі кабіни має бути шлейф, між двигуном, або коробкою, і кузовом.
Я його не знайшов, бо не було ями.
Не знайшов, бо його там нема.
Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Тому з"єднав двигун з кузовом через шпильку стартера і болт кріплення сигналу (там приварена гайка)
З"єднав таким самим шлейфом, який ставиться на "мінус" АКБ.
Вчора ефект був разючий.
Сьогодні - побачимо
А від АКБ на кузов в тебе що йде?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Анатолій

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2016, 12:09:40
Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Чому не можна?
Десь в районі передньої панелі кабіни має бути шлейф, між двигуном, або коробкою, і кузовом.
Я його не знайшов, бо не було ями.
Не знайшов, бо його там нема.
Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Тому з"єднав двигун з кузовом через шпильку стартера і болт кріплення сигналу (там приварена гайка)
З"єднав таким самим шлейфом, який ставиться на "мінус" АКБ.
Вчора ефект був разючий.
Сьогодні - побачимо
А від АКБ на кузов в тебе що йде?
Оце ще тра дослідити.
Якось не було потреби.
"Москвич" знав "назубок", бо що два тижні треба було щось підтягувати-регулювати.
А ця, мала, сама-собі їде (постукав по дереву).
От і розпсячився я за 11 років.
P.S. Якщо й кудись ліз, то щоб, щось доробити-переробити, і ніколи - з-за несправностей

Володимир

Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 12:27:17
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2016, 12:09:40
Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Чому не можна?
Десь в районі передньої панелі кабіни має бути шлейф, між двигуном, або коробкою, і кузовом.
Я його не знайшов, бо не було ями.
Не знайшов, бо його там нема.
Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Тому з"єднав двигун з кузовом через шпильку стартера і болт кріплення сигналу (там приварена гайка)
З"єднав таким самим шлейфом, який ставиться на "мінус" АКБ.
Вчора ефект був разючий.
Сьогодні - побачимо
А від АКБ на кузов в тебе що йде?
Оце ще тра дослідити.
Якось не було потреби.
"Москвич" знав "назубок", бо що два тижні треба було щось підтягувати-регулювати.
А ця, мала, сама-собі їде (постукав по дереву).
От і розпсячився я за 11 років.
P.S. Якщо й кудись ліз, то щоб, щось доробити-переробити, і ніколи - з-за несправностей
Ще не дослідив, а вже повністю описав машину москвич. В Славуті мінусова клема має такий вигляд як на фото. Товстий провід кріпиться десь на шпильці стартера, а тонкий до переднього бруса.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

EvgenS

У меня минусовая крепится толстым проводом до шпильки КПП

Володимир

Цитата: EvgenS від 21 Грудня 2016, 12:43:23
У меня минусовая крепится толстым проводом до шпильки КПП
Можливо і так, точно не сажу, але провід іде в сторону стартера.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Анатолій

Цитата: EvgenS від 21 Грудня 2016, 12:43:23
У меня минусовая крепится толстым проводом до шпильки КПП
і в мене на КПП.
Мова про те, яка маса між агрегатом і кузовом.
Якщо отим дротиком, до болтика М 3, виглядає несерйозно

Анатолій

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2016, 14:00:29
Цитата: EvgenS від 21 Грудня 2016, 12:43:23
У меня минусовая крепится толстым проводом до шпильки КПП
Можливо і так, точно не сажу, але провід іде в сторону стартера.
Знайшов.
Кріпиться до лонжерона під радіатором.
На тоненький болтик, гаєчкою під ключ "8", якщо не помиляюся.
Офіґєнний контакт, як для стартера

EvgenS

Не понял, стартер массу берет через свой корпус от корпуса двигла, соответственно толстый провод с минусовой клемы АКБ это и есть твоя масса на стартер, а второй тоненький идет как масса на  потребители остальные для которых сечения 6-10 мм2 вполне хватит.