стабилизатор поперечной устойчивости

Автор JeepKa, 22 Липня 2016, 11:56:26

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

YUKON

Цитата: flatch від 26 Червня 2017, 12:11:44
Ну да, конечно, придумали имбецилы это, лишь бы деньги сбить! Козлы!
Саме так, Ви все вірно сказали!
Цитата: flatch від 26 Червня 2017, 12:11:44
А еще ставят жигулевскую ходовую, ну и зачем? Есть и так трех болтовые диски. А они еще на это корыто деньги выкидывают и ставят 15-тые котлы. И что? От этого она лучше ездит?
Так ставлять ВАЗ ходовку, і ставити треба її тоді коли це треба...і 3 болти ставили не для того щоб "павєсєліться", а для того щоб полегшити конструкцію з подальшою економністю в розході палива, це абсолютно логічно.
Цитата: flatch від 26 Червня 2017, 12:11:44
И зачем вобще обезшумку клеить если при заводе её не ставят? Оно ж и так ведро, лучше не станет!
Шумка це гарна штука, якщо є кошти щоб її встановити але на мій погляд після гарних стійок і гарної резини. Останнє більш корисне ніж просто шумка на ВС11+сток стійки.
Цитата: flatch від 26 Червня 2017, 12:11:44
Я думаю вы поняли о чем я? Если вы любите ездить в стоке то это ваш выбор и ваша машина. А у меня на много проще, у меня нет денег на новую иномарку, но есть Славута, в которую хочу вложить не много денег, и ездить хоть с каким-то но комфортом, а не слушать стуки и шумы ветра у себя под ухом и в поворотах крениться как будто я водитель мотоцикла, а не машины.
Агааа, зрозумів. Ні я за Тюнінг, а не за колгосп нашлеп. Тюнити треба але по уму, а не видирати з контекста тюнінга.
Тюнити треба все в комплексі. 1. Двигун. 2. Ходовку з гальмами. 3.Зовнішній тюнінг. Оце логічний тюнінг. І я цього не придумав. Це придумали люди які роблять цей тюнінг так як треба.
І який прикол з того, що поставив прямоток на вході і виході. Потім їдиш і думаєш - оооо, оре знач їде. А по факту толку 0, ще й не добре для машини зробив, ще й для оточуючих. Аналогічно і в Вашому випадку.
Зверніться до істоків, подумайте, чого ж все-таки не поставили на заводі стаб? Думаєте там нічого не чули про нього? Чули і знають. Але наші авто від снаряженої маси до повної маси ,майже в 2 рази змінюють вагу. Як, підкажіть, як заводу правильно підібрати жорсткість стаба??? Скажете?...думаю ні. А Славута конструювалась ще в 70-ті рокі попереднього століття. Тоді ще й сам РейнджРовер, Ніссан, і Місубіші не знали, що можна робити стаб перемінної жорсткості. І використовуються такі пристрої зараз в більшості випадків в авто бізнес класу та позашляховиках. Славута має відношення до цих класів? Думаю теж ні. Тому і пишу Вам такі, неприємні Вам слова і кажу, маєте гроші купіть краще Мішелін і каябовскі стійки. Вони, Вашу машину краще втримають на шляху ніж отой колхоз, про якій Ви допитуєтесь. Я думаю Ви мене зрозуміли.
Доповню, колись, весь кайф від ЗАЗів був в дешевизні їх обслуговування. Нажаль, зараз і це втратилось.
Цитата: flatch від 26 Червня 2017, 12:11:44
А по сабжу я спросил куда его крепить? Передний стабилизатор установлен на укрепленные рычаги. И кстати никто еще не жаловался что с ними что-то случилось.
Нічого не скажу бо такого "тюнунгу" не робив.

Romka

цілком підтримую, коли я замінив стокову гуму на Тойо, то навіть жінка сказала, що я зробив з машиною - цеж інша машина (значно тихіша, більш стійка, маневніша, більша максималка, краще рулиться, мякіша).

Такщо модернізувати потрібно тільки комплексно, розуміючи як це впливає, та ступіть вкладу, починаючи з базових речей, що дають максимальний вклад в  покращення результату.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

YUKON

Цитата: Romka від 26 Червня 2017, 13:22:14
цілком підтримую, коли я замінив стокову гуму на Тойо, то навіть жінка сказала, що я зробив з машиною - цеж інша машина (значно тихіша, більш стійка, маневніша, більша максималка, краще рулиться, мякіша).
Такщо модернізувати потрібно тільки комплексно, розуміючи як це впливає, та ступіть вкладу, починаючи з базових речей, що дають максимальний вклад в  покращення результату.
Аналогічно, тільки встановлював Йокогаму (все розписано в бортовику). Хоча ця резина незнайм'якіших! Теж саме зараз зробив на Калині (встановив Унірояль). Але стійкості на дорозі вона дала і не мало. Крім того, брав своє авто в Запоріжжі. Прям там ,поставили вкладиші Каяба. А от резину поставив десь на 5 році її перебування в мене в руках. І дуже жалію, що не поставив раніше...бо машина по іншому, більш приємніше, стала себе вести на дорозі! От якби ще каяба була назад...чес слово псіхонув би і поставив. Але нажаль!
Додам, в свій час колезі на Калину порекомендував купити Гудьїр. 4 роки вона йому служила. Комфортно стало в калині їхати. Реально комфртно. Ну не Мерс канєш, але...

flatch

Если вы только щас додумались резину менять и до этого ездили на росаве в лучшем случае и теперь знаете разницу. То не думайте что остальные дурачки ездят на укр покрышках. Резина у меня стоит и так зима Barum, лето Pirelli. И вопрос совсем не о резине тут, и резина никак не улучшит крен авто при повороте. А лишь цепкость с покрытием.
Если вы против какого либо дополнения к машине, и думаете что стоит тюнинг что-то другое это ваше лишь мнение. Я колхозом не занимаюсь, а ищу варианты комфорта за определенную сумму, и если бы у меня были деньги на тюнинг 1. Двигателя 2. Ходовой 3. Тормозной системы и т.д, я бы уже давно купил иномарку. Каждому свое!

YUKON

Цитата: flatch від 26 Червня 2017, 14:34:53
Если вы только щас додумались резину менять и до этого ездили на росаве в лучшем случае и теперь знаете разницу. То не думайте что остальные дурачки ездят на укр покрышках. Резина у меня стоит и так зима Barum, лето Pirelli. И вопрос совсем не о резине тут, и резина никак не улучшит крен авто при повороте. А лишь цепкость с покрытием.
Если вы против какого либо дополнения к машине, и думаете что стоит тюнинг что-то другое это ваше лишь мнение. Я колхозом не занимаюсь, а ищу варианты комфорта за определенную сумму, и если бы у меня были деньги на тюнинг 1. Двигателя 2. Ходовой 3. Тормозной системы и т.д, я бы уже давно купил иномарку. Каждому свое!
Ну трохи не зараз...а в 2009 році при випуску авто 2004-го. А зараз замінив вже на іншому авто (я ж не просто так написав "все описано в бортовику"). Пиреллі то гарна резина. В мене була ще в 90-х роках на Таврії. От доповнити Вашу резину Піреллі стійками Каяба то взагалі бомба. Десь вище я писав...що не проти комфорту...подивіться...я за електросклопідйомникі, за шумку, за гарні сідухі від іно...за литі дискі (наприклад як у Грей-Блека), за ксенон на лінзах і ще багато за шо... але проти стабів, розтяжок, перетяжок і т.д. Без сумніву Ви праві - кожному своє. Але їдеш по дорозі за "застабілізованим" і "розтягнутим" авто з нього гайки з болтами висипаються, які потім летять в тумани, основні фари, лобняки. А потім вдруг, шо "застабілізовано-розтягнутий" - я не я і хата не моя. Одним словом - не треба машинці заважати їздити. 

Sergik32

коллєги, давайте не будемо заважати чоловікові удосконалювати машину, хоче поставити, нехай ставить, може йому сподобається, а може і ні, але цього не узнаєш поки не поставиш, а далі будемо вести полеміку.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Серёга

Я ставил распорку под капотом результат почувствовал сразу как только выехал мне больше нравиться как ведёт себя машинка с распоркой, хотел бы попробовать переднюю нижнюю и заднюю **телевизор** но у нас таких нет.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Серёга

Цитата: Sergik32 від 26 Червня 2017, 17:01:35
на запчастях заз є такі, то замов

Доставка х5 стоимости товара выйдет  нафиг
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

виталий

Цитата: Salek від 26 Червня 2017, 12:44:21
Цитата: flatch від 26 Червня 2017, 09:38:57
Нашел в интернете задний стабилизатор. Но вот вопрос, как его крепить и к чему?
Не занимайся хернёй!!!
У тебя что независимая задняя подвеска!!!
У нас задняя балка работает как стабилизатор.
загляни под ланос, нексию, гетца, фиесту, и т.д.   и поймешь что ты написал бред.  у них в балке стоит стабилизатор ввареный.  у них что независимая подвеска???

YUKON

Ото і я про резину КАМА...і стаб...ну яй богу індуси...в мене в Калині теж стоїть стаб "вставлений" в балку...але тож все з заводу!
За тих кому стаби розпорки дають відчуття "камхворту"...напишіть Вадіку Кемелку...він Вам розповість про наслідки ДТП з розтяжками під капотом. Саня Крітік не дасть мені сбрехати. Не одним форумчанином ,якій побував в ДТП, було скзано, що розпорка то зло в ДТП. За стаб для Славкі...не повторюватимусь!

flatch

Вы что ездите на машине что бы в ДТП попасть? Волка боятся в лес не ходить...Я уже боюсь сказать что вы думаете о поездке на мотоциклах, там вобще при ДТП ничего не спасет

YUKON

Цитата: flatch від 27 Червня 2017, 09:17:16
Вы что ездите на машине что бы в ДТП попасть? Волка боятся в лес не ходить...Я уже боюсь сказать что вы думаете о поездке на мотоциклах, там вобще при ДТП ничего не спасет
Да ставте все що забажаєте...ви зараз як розфілософствуєтесь, чого я боюсь... :)

YUKON

Ні краще 3 а ззаду 2, потім розтяжку, затяжку, перетяжку, а ще головне не забути поставити каркас безпеки. Ото можна буде 300 в повороті давити!

YUKON