Свічки

Автор Kritik, 25 Травня 2008, 23:50:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Жулик

Цитата: Sergik32 від 07 Липня 2017, 09:36:30
да тут тема топка, тут як кому повезе. он чувак купив хароші свічки і дорогі і по 100грн одна, а як вкинув у барокамеру то 2 з них пробивали при тиску 8бар, то про шо тут можна глаголити.
Я і про ТТ таке чітав  :-D

Sergik32

у мене зараз ТТ стоять, аж 4 штуки, вроді і роблять, а всеодно з прогрівочних троїть, ну і матьйогозаногу, прогазував і поїхав.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Ну то троїть вона з-за впускного колектору, а свічкі тут непричому!

Sergik32

свічки тут не причому, то все із-за впускного колектору, і прокладки між сідалом і штурвалом
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Ото все ваш жижектор...на карбі завів...підтраює...зменьшив підсос...перестала троїти і грієш тоді на мін обертах...а там все пісєц якій вумний блок кєрування регулює. А ото ти прогазував..він оберти скинув і перестає троїти...все законно!

Sergik32

а мені того підсоса і не вистачає, аж тягнеться рука там шось смикнути і паралельно прогазувати. От жеж зараза, оті умовні рефлекси.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: YUKON від 07 Липня 2017, 11:12:26
Ото все ваш жижектор...на карбі завів...підтраює...зменьшив підсос...перестала троїти і грієш тоді на мін обертах...а там все пісєц якій вумний блок кєрування регулює. А ото ти прогазував..він оберти скинув і перестає троїти...все законно!
да цука пишет пропуски зажигания в 3 целиндре, хотя машина работает норм, и все ты уже в выхлопную заглядуешь все роскручуешь, ночами не спишь. А мастера тебе говорят так ездить нельзя бо катушкам ЕБУшкам, датчикам будет опа.

А на карбе даже бы и не знал шо там такие пропуски, и все там агонь  :-D на слух норм ну то и норм  :rofl:

YUKON

Цитата: Жулик від 07 Липня 2017, 11:28:10
Цитата: YUKON від 07 Липня 2017, 11:12:26
Ото все ваш жижектор...на карбі завів...підтраює...зменьшив підсос...перестала троїти і грієш тоді на мін обертах...а там все пісєц якій вумний блок кєрування регулює. А ото ти прогазував..він оберти скинув і перестає троїти...все законно!
да цука пишет пропуски зажигания в 3 целиндре, хотя машина работает норм, и все ты уже в выхлопную заглядуешь все роскручуешь, ночами не спишь. А мастера тебе говорят так ездить нельзя бо катушкам ЕБУшкам, датчикам будет опа.

А на карбе даже бы и не знал шо там такие пропуски, и все там агонь  :-D на слух норм ну то и норм  :rofl:
Карб то агонь, англійці ще в 80-х з 7-го тазіка робили до 100 за 9 сек і все на 2-х карбах.

Жулик

та да иногда дым и даже агонь с камер ити может  :rofl: если ГРМ не умеешь по меткам ставить  :-D

artem_krul

Підкажіть ще таке, якщо я візьму Denso з зазором 0,8 то його треба збільшувати до 1,0 чи до 0,9, чи можна просто поставити і кататись?

Жулик



А это кому пишут?

YUKON

Цитата: artem_krul від 07 Липня 2017, 12:19:10
Підкажіть ще таке, якщо я візьму Denso з зазором 0,8 то його треба збільшувати до 1,0 чи до 0,9, чи можна просто поставити і кататись?
Перевірка зазору в свічках є одним із видів тех обслуговування. Так що збільшити чи зменьшити зазор в свічках, ваш обов'язок. Ви його перевіряєте і виставляєте у відповідності до інструкції по експлуатації Вашого авто. Тут нічого страшного немає!  Скачайте інструкцію в тирнеті...прочитайте її, і виставіть зазор, як там встановлено!

Жулик

Я уверен что тут весь клуб ездит с зазором от 0,7 до 1,1 и у всех все норм )))

Сергей

Цитата: Жулик від 07 Липня 2017, 12:29:00
Я уверен что тут весь клуб ездит с зазором от 0,7 до 1,1 и у всех все норм )))
Таки да!  :ok:

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

artem_krul

Те, що пише під капотом, це для карбюратора. Майстер на СТО впевнено говорить, що треба зазор 0,8 на інжектор. На форумах пишуть, що 1.0. Мені потрібно, щоб була тяга і розхід бензину, щоб був нормальний. Якась проблема получилась через прості свічки. Але розумію одне, що вибираючи Денсо чи НЖК, потрібно добре дивитись, щоб не підробка, і НЖК я зрозумів, що в нас лише "Французи". Бажання ставити А17 ДВРМ чомусь немає. От і вагаюсь між Денсо і НЖК. Ще мені здається, якщо це не буде підробка, то і з зазором 0.8 Денсо і НЖК з зазором 0,9 будуть працювати добре. Яка Ваша думка?