Літня резина

Автор Твердохлебов Юрий Геннадиевич, 31 Липня 2008, 12:08:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Valeriy

Цитата: YUKON від 09 Серпня 2017, 17:16:10
Питання скільки зносу має стара резина, тобто ск. мм глибина протектору старої резини????
Одна - где-то 5-6 мм, две почти новые - думаю 6-7 мм.

YUKON

#1861
Докупляй 1 скат, резину з глибшим протектором ставиш зліва. Нову резину став спереду з тією що меньш зношена. Остальне на задню вісь. Або 2 отих майже нових на передок остальне на задню вісь, при цьому нову на ліву сторону, стару (5-6 мм.) на праву сторону. Авто в керованості не повинно втратити.
Я собі ставив на передок так. Руля не тягнуло. Глибина нової була 7.5мм., а старої 6,8мм. Взагалі ніяк не відчулося на керованості. Хоча в ідеалі тре ставити однакової глибини протектора т.я може відчутись при їзді при сирій погоді. Увод руля в сторону колеса з меньшим протектором. Тобто ефект аквапланування, оскільки вода з глибшого протектора вийде бистріше ніж меньшого по глибині. Фірштєйн?

Valeriy

Цитата: YUKON від 09 Серпня 2017, 17:26:49
Докупляй 1 скат, резину з глибшим протектором ставиш зліва. Нову резину став спереду з тією що меньш зношена. Остальне на задню вісь. Або 2 отих майже нових на передок остальне на задню вісь, при цьому нову на ліву сторону, стару (5-6 мм.) на праву сторону. Авто в керованості не повинно втратити.
Я собі ставив на передок так. Руля не тягнуло. Глибина нової була 7.5мм., а старої 6,8мм. Взагалі ніяк не відчулося на керованості. Хоча в ідеалі тре ставити однакової глибини протектора т.я може відчутись при їзді при сирій погоді. Увод руля в сторону колеса з меньшим протектором. Тобто ефект аквапланування, оскільки вода з глибшого протектора вийде бистріше ніж меньшого по глибині. Фірштєйн?
Просто у меня так получилось что: две почти новые резины - 2015 г.в., та что 5-6 мм - 2011 г.в. Так что думаю что лучше наверное выберу второй вариант. Два одинаковых на передок, а те на заднюю ось.

Aryan

Нову гуму треба ставити назад, в противному при екстренному гальмуванні задок зноситиме, але чомусь це мало хто розуміє!

Valeriy

Цитата: Aryan від 09 Серпня 2017, 20:09:27
Нову гуму треба ставити назад, в противному при екстренному гальмуванні задок зноситиме, але чомусь це мало хто розуміє!
Вообще-то передок тянет у переднеприводной, а задок просто катается как на прицепе. Но тем не менее как спереди так и сзади должна быть хорошая резина

Aryan

Будьте уважні, ніхто не заперечує за тягу, але я писав за гальмування! Почитайте в неті!

Valeriy

Цитата: Aryan від 09 Серпня 2017, 21:09:08
Будьте уважні, ніхто не заперечує за тягу, але я писав за гальмування! Почитайте в неті!
Ааааа, сори.

YUKON

Цитата: Aryan від 09 Серпня 2017, 20:09:27
Нову гуму треба ставити назад, в противному при екстренному гальмуванні задок зноситиме, але чомусь це мало хто розуміє!
Да всі розуміють, от якби ще гройсман зрозумів що робиться в людей. На Лайт авто, ну вже зовсім гіпер лайт підбір резини.

Valeriy

Цитата: YUKON від 09 Серпня 2017, 17:16:10
Питання скільки зносу має стара резина, тобто ск. мм глибина протектору старої резини????
только-что перемерял глубину протекторов на всех колесах: на тех что почти новые по 6 мм и на старой где-то 6 - 6 с хвостиком

YUKON

Ну нова буде 7-7,2, кинь її назад наліво і фсьо буде норм.

Valeriy

Цитата: YUKON від 10 Серпня 2017, 07:16:57
Ну нова буде 7-7,2, кинь її назад наліво і фсьо буде норм.
А если например это будет зимняя резина? Как тогда? Или без разницы?

YUKON

Чому тре кінути резину наліво, а не направо? Як правило при укладці доріг робиться правий нахил дорожнього полотна, щоб сходила вода. Звертав увагу, що після доща калюж більше справа ніж по-центру. От тобі вся логіка.

Valeriy

Цитата: YUKON від 10 Серпня 2017, 07:45:49
Чому тре кінути резину наліво, а не направо? Як правило при укладці доріг робиться правий нахил дорожнього полотна, щоб сходила вода. Звертав увагу, що після доща калюж більше справа ніж по-центру. От тобі вся логіка.
Значит не имеет значения...летняя или зимняя...на заднюю ось на лево новую. Понял

YUKON

Цитата: Valeriy від 10 Серпня 2017, 07:50:47
Цитата: YUKON від 10 Серпня 2017, 07:45:49
Чому тре кінути резину наліво, а не направо? Як правило при укладці доріг робиться правий нахил дорожнього полотна, щоб сходила вода. Звертав увагу, що після доща калюж більше справа ніж по-центру. От тобі вся логіка.
Значит не имеет значения...летняя или зимняя...на заднюю ось на лево новую. Понял
Валер, вибач, я не все дописав...їхав на автобусі пропало покриття...продовжу...коли уклон дороги вправо і поставити новішу (з глибшим протектором) резину направо ти постійно будиш баранкою рівняти авто, а от коли зліва новішу поставиш...авто тоді саме рівняється...тобто рівняється на сторону де вона встановлена. Ітого простими словами авто тягне більше в ту сторону де встановлена резина з глибшим протектором.

Valeriy

Цитата: YUKON від 10 Серпня 2017, 14:56:30
Цитата: Valeriy від 10 Серпня 2017, 07:50:47
Цитата: YUKON від 10 Серпня 2017, 07:45:49
Чому тре кінути резину наліво, а не направо? Як правило при укладці доріг робиться правий нахил дорожнього полотна, щоб сходила вода. Звертав увагу, що після доща калюж більше справа ніж по-центру. От тобі вся логіка.
Значит не имеет значения...летняя или зимняя...на заднюю ось на лево новую. Понял
Валер, вибач, я не все дописав...їхав на автобусі пропало покриття...продовжу...коли уклон дороги вправо і поставити новішу (з глибшим протектором) резину направо ти постійно будиш баранкою рівняти авто, а от коли зліва новішу поставиш...авто тоді саме рівняється...тобто рівняється на сторону де вона встановлена. Ітого простими словами авто тягне більше в ту сторону де встановлена резина з глибшим протектором.
Ясно. Спасибо большое. Поставлю новую на задок на лево, а старую на право. А те одинаковые напередок