Літня резина

Автор Твердохлебов Юрий Геннадиевич, 31 Липня 2008, 12:08:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

drone

Цитата: ali від 24 Квітня 2023, 18:47:26Sailun Atrezzo Eco виграє по ціні.
З мінусів тільки поведінка на грунтовці.
Под грунтовку 4 seasons нада. Не далее как в воскресенье на кладбище я даже не заметил те говна в которых потом зашлифовала гранта на лете.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Romka

#2476
Цитата: Toris від 24 Квітня 2023, 16:49:51А я мою гуму навіть не буду озвучувати... Накупляв всього, тепер перед колективом невдобно... :dunno:
Та ми в курсі про топову гуму з рейтингів.  :lol:

Корисна порада була, - брати гуму з рейтингів 3тю позицію чи 4ту, відставання по характеристикам не значне, але відчутно дешевше.

Але часи скрутні і треба вибрати кращих з гірших та подешевше. Нажаль такі рейтинги не роблять. Тестерам тільки преміум та вищий клас подавай.

Тому тільки сарафанне радіо чи кум брату свата сестри сказав.
Чекаємо звітів. :thank_you:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper

Цитата: Romka від 25 Квітня 2023, 11:22:44Чекаємо звітів

2 роки назад, була можливість, поставив Toyo NanoEnergy 3 в розмірі 155/70 R13 (Made in Japan). Для мого стилю їзди та умов (в більшості випадків місто -асфальт та асфальт з ямами) гулі не повилазили, ІМХО тримає машину хорошо як по прямій, так і на поворотах, руля не веде, при гальмуванні краща, ніж стокова Белка, трохи м'якша, накат набагато кращий. Перевіряю тиск раз в місяць (зазвичай тримаю для неї 2,1 атм). Поки ознак стирання не виявлено. Зараз ціна на неї вже стала не підйомна, подорожчала майже у 2 рази. Сьогодні вже б її не купляв, дивився на гуму з меншою ціною. До китайців ставлюся скептично,  бабки на форумах кажуть, що дуже швидко стирається, ще швидше, чим москальський Нокіан. Дивитися на гуму починав би з Інтегри і далі вище по ціні (чехів, поляків, угорців), і на закуску кореяк та Uniroyal (але на моделі не сильно вираженим дощовим протектором). Якось так.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

ali

Таки взяв дешевого китайця.
І попав.
Гума груба не балансується.
По ямам і грунтовці все нормально, а от по трасі.
Більше 85 іде вібрація руля, причому абсолютно випадково.
Іноді і 100 терпимо, а іноді...
Коротше їзжджу не більше 80.
Може хто був у такій ситуації?


Володимир

Якщо вібрація на дорогах великого будівництва, то справа може бути не в резині, багато ділянок зроблені хвилястими через невміле використання віброкатків.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#2480
Підтверджую слова Володимира про хвилястий асфальт. Коли гасав на дальняки до великої війни, то мав нагоду побачити різницю в геометрії різних ділянок: на одних їдеш гладенько, а на інших починаєш сумніватись у шиномонтажі. :-D

P.S. Літня гума Bridgestone Ecopia EP150, зимова гума Goodyear Ultragrip Ice 2 XL. Уся гума із заводськими мітками для розміщення ніпеля, встановлена та збалансована на правильному шиномонтажі, вага грузиків невелика. Тобто до якості гуми питань немає. І на різних ділянках трас - різна поведінка, відчутна навіть на важчому Сенсовичі; кермо не смикає, але жопомір відчуває вібрацію, схожу на погане балансування.

ali

На жаль, проблема все таки в гумі.
Балансував двічі в різних місцях (диски кременчуцькі нові).
Результат незмінний  -вібрація на рулі після 90 км/год.
Переставив зимову резину (українську) -вібрація зникла.

Володимир

Цитата: ali від 26 Вересня 2024, 18:07:09На жаль, проблема все таки в гумі.
Балансував двічі в різних місцях (диски кременчуцькі нові).
Результат незмінний  -вібрація на рулі після 90 км/год.
Переставив зимову резину (українську) -вібрація зникла.
То просто українська резина важча за імпорту, не так відчувається похибка балансування. Проблема славути в тому, що на неї ніхто не робить рівні диски, всі виляють, а в кременчуцьких ще й отвори кріплення не соосні з центральним отвором диску, а на фланцях нового зразка хоч і не дуже точне, але є центрування колеса на фланці по центральному отвору. Я колись купляв нову зимову резину з новими кременчуцькими дисками, то на одному передньому колесі гайка не попадала в отвір, настільки велике було зміщення. Пізніше робив собі з фланця свою перехідну плиту для балансування коліс не по отворам кріплення а по центральному отвору.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 27 Вересня 2024, 09:14:06То просто українська резина важча за імпорту, не так відчувається похибка балансування.
В мене зараз на передку дві белоцерківські. Одна збалансувалась нормально, а друга  :facepalm:
Задні дві імпортні (прошлий рік ставиви на перед) то балансуються малими грузами на ура.
Літо проїздив, тепер заміню передні-задні до зими.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ali

Та не думаю.
Вага української зимової резини і китайської літньої приблизно одинакова.
Груба, що та, що та.

ali

Шукаю власників літньої гуми CST Marquis MR61 155/70 R13 75T в Україні.
Яке враження на швидкості?