Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ZaVa

Сергію, згадалась твоя проблема з троїнням на холодну.
Чому згадалося, тому, що восени почистив форсунки бензинові на своєму авто ( бо заводилась на одному, потім запускався другий, а потім два остальних цилінлри і на бензині висіла помилка "пропуски в 2 циліндрі" ) і зараз при морозах в -15 авто в мене заводиться з пів тику і працює рівно. Хоча в минулому році ,взимку ( авто було на бензині ) тугувато заводилась і після запуску декілька секунд не працювали два циліндра.
Зараз ( після чистки восени ) на бензині працює чітко і рівно.
Так що я думаю, що є сенс зняти форсунки та почистити їі - затрати невеликі, а ефект буде "на ліцо". :)
Правда морозно зараз, але якщо авто в гаражі, то чому не почистить.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

та я над цим думаю, зараз оце в морози то заводилась гарно, рідко було що троїла, в мозгах помилок не виявлено. зараз питання номер одін це заміна радіатора і пічкомотора бо падло мокро і калюжки стоять, просто в гаражі так як на дворі тіко вітру немає, руки примерзають до заліза. а ще сьогодні порадувала ціна на бенз, уже по 29 за літруху, аж хочеться не заходити в той гараж
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

І так, давно тут не писав, бо не було про що, а зараз є. Фоток не робив бо був агарчОн. Поміняв радіатора основного, поміняв патрубки до нього, поставив нівовські і на хомути самозажимні і перед тим промазав патрубки радіатора герметиком чорним і вонючим, поки не тіче. Старий радіатор цілий но звідки прокапувало не відомо, буду ще перевіряти. Зняв пічку і поміняв на новий радіатор, але сука в ботах і та знов прокапує і це з 4-х нових радіаторів попав на прокапуючий, ну це вже судьба така. Заінсталячив улітку 2108 замість штатної, плотно ввійшла але ввійшла в той проєм кузова, но, робить і дує гарно, прогріває салон швидко і поток гарний дме, в порівнянні з стоковим. ще по трасі не їхав але думаю що продувати без вентилятора буде добре, з моторчиком на місці стоячи то гарно дме і на лобове і на ноги, навть з бокових дифузорів трошки дує, раніше не відчувалося взагалі. Улітка рулить, але напевно є ще більш потужніші но вони будуть швидше остужати радіатор. Поки роботою задоволений, але знов прокапує пічка і це мене бісить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

ні, не буду, на 1-му положенні саме то, но хотілосяб на літо і помошнєй
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Дорабитки агонь! Вентехлатор в славутах некудашный.
А чо с 4х? Ты шо все 4 лапав и выбирал?

YUKON

Цитата: Sergik32 від 22 Лютого 2018, 11:21:57
Поміняв радіатора основного, поміняв патрубки до нього...
Так нашо ти його замінив? ...якщо він тік прокапував!
Цитата: Sergik32 від 22 Лютого 2018, 11:21:57
Заінсталячив улітку 2108 замість штатної...
Невже кругом дує? А на боках воно і в стоці трох дує.
Цитата: Sergik32 від 22 Лютого 2018, 11:21:57
знов прокапує пічка і це мене бісить
Мідний треба брати...1 раз потратитись і забутись!

Sergik32

дує реально класніше, на рахунок шуму то він всерівно є, бо так повітрепроводи продумані і плюс до всього торпеда з платику без шумки. старий радіатор пічки був мокрим в районі патрубків аж каплі на ньому були іменно на самій пластмасі і вкінці там де в паралон впирається,  і раніше прокапував потім перестав но я вже як зняв оглянув то поміняв і отак получилось що і цей шо поміняв тожн падло прокапує. Мене просто дивує, підключив його до компресора, дав туди 1-1,5барчЄга тиску і встромив у відро з водом, і ніякого намеку на булькотіння, а от в пічку вмонтував і залив охлаждайку і от тобі і капає. ну чи не й...б його мать нехай, нові радіватори і всі течуть.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32 від 22 Лютого 2018, 12:09:22
дує реально класніше, на рахунок шуму то він всерівно є, бо так повітрепроводи продумані і плюс до всього торпеда з платику без шумки. старий радіатор пічки був мокрим в районі патрубків аж каплі на ньому були іменно на самій пластмасі і вкінці там де в паралон впирається,  і раніше прокапував потім перестав но я вже як зняв оглянув то поміняв і отак получилось що і цей шо поміняв тожн падло прокапує. Мене просто дивує, підключив його до компресора, дав туди 1-1,5барчЄга тиску і встромив у відро з водом, і ніякого намеку на булькотіння, а от в пічку вмонтував і залив охлаждайку і от тобі і капає. ну чи не й...б його мать нехай, нові радіватори і всі течуть.
А я казав шо с ждыги шумный.
Причом тут шумка торпеды, у меня ее тоже нет ))), но вентелятор я не слышу.

Sergik32

все залежить звідки йде забір повітря і форми і поверхні лопаток, бо сам двигун працює тихо
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 22 Лютого 2018, 12:09:22
дує реально класніше, на рахунок шуму то він всерівно є, бо так повітрепроводи продумані і плюс до всього торпеда з платику без шумки. старий радіатор пічки був мокрим в районі патрубків аж каплі на ньому були іменно на самій пластмасі і вкінці там де в паралон впирається,  і раніше прокапував потім перестав но я вже як зняв оглянув то поміняв і отак получилось що і цей шо поміняв тожн падло прокапує. Мене просто дивує, підключив його до компресора, дав туди 1-1,5барчЄга тиску і встромив у відро з водом, і ніякого намеку на булькотіння, а от в пічку вмонтував і залив охлаждайку і от тобі і капає. ну чи не й...б його мать нехай, нові радіватори і всі течуть.
А твої радіатори в пічку легко заходили, чи ти їх засовував з зусиллям, потім ще дотягував з зусиллям шурупи щоби усунути зазор в 5 мм між корпусом пічки і боковиною радіатора?
Цитата: Жулик від 22 Лютого 2018, 12:22:25
А я казав шо с ждыги шумный.
Причом тут шумка торпеды, у меня ее тоже нет ))), но вентелятор я не слышу.
В нормальних машинах повітрепроводи суцільні і без гострих кутів і всяких штучок що сидять в повітрепроводі. В славуті повітрепроводи складаються з кусків і є купа прямих кутів і гострих штук в середині.

Я як свою пічку модернузував, то на машині включив без торпеди, то було відносно тихо, думав зараз поставлю торпеду і буде ще тихіше, а фігушки, шумів тільки додалось.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

радіатор ввійшов легко і дотягувати не було що, все в стик і без напрягів. Ну ті радіатори не нові, точніш не вчорашні, їм уже пару років, може вже гумки пересохли
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Серёга

А с патрубков которые идут к радиатору неможет капать? У меня такое было чуть поттекало и внутрь в салон и как бы с печки но на самом деле из под хомута это я знал точно, осенью снимал патрубки посадил на герметик и всё сухо теперь.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

В мене ще був прикол, що потік бачок, і тосол по жгуту що йде до мікаса тік в салон і капало на коврик.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

може і так ХЗ, сьогодні заглянув в машину вродіби немає на каврику мокроти, я в середину до лівого борта пічки приклеїв кусочок паралону якраз де капля була, чисто для пасарєть, буде мокріти чи ні, потім дзеркальце встромлю під радіатор і пасарю, бо так впадло знов усе знімати шо просто руки опускаються
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Серёга

Цитата: Salek від 22 Лютого 2018, 18:05:57
Цитата: Серёга від 22 Лютого 2018, 16:56:39
А с патрубков которые идут к радиатору неможет капать? У меня такое было чуть поттекало и внутрь в салон и как бы с печки но на самом деле из под хомута это я знал точно, осенью снимал патрубки посадил на герметик и всё сухо теперь.
Вполне реально если микротрещины внутри патрубка.

Нет без микротрещин, недотянуты были хомуты
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!