Просто Славута -> ВАЗ-21114-НІМФА -> FIAT Doblo Турбо Каблучок

Автор gray-black, 21 Листопада 2014, 03:29:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Жулик

Цитата: Salek від 06 Березня 2018, 17:12:38
Цитата: Sergik32 від 06 Березня 2018, 16:52:09
антихлопковий клапан ГБО
Ну и как он мог повлиять на горение газа в карбе?
У селека свой метод отвичать, задавая вопросы вместо того что бы дать ответ  :rofl:

Алекс

Цитата: Sergik32 від 06 Березня 2018, 12:34:18
а є антихлопалка в магістралі перед карбом?
Так называемая 'хлопушка'-она же подает газ,врезаетцо в шлангу от фильтра воздушного к дросселю на Е2,предохраняет фильтр и корпус от разрыва в момент хлопка
С карбом используетцо другой дозирующий элемент газа-проставка,,она не предохраняет от хлопков
Если в карбе сплавились диффузоры -я бы остерегся кататцо дальше  :help:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Aryan

Цитата: Алекс від 06 Березня 2018, 19:09:59
Если в карбе сплавились диффузоры -я бы остерегся кататцо дальше  :help:
а як це можливо з металевими дифузорами?

Aryan

Цитата: Salek від 06 Березня 2018, 21:38:50
Цитата: Aryan від 06 Березня 2018, 21:16:48

а як це можливо з металевими дифузорами?
ЦАМ температура плавления – 400-450°C
рошифруй що хотів виразити?

Toris


Aryan

я мав на увазі те ЦАМ, а хід думок! і до чого тут температура плавлення 450, коли алюмінія 660 (поршень)?

al.dudka

Горение в карбе будет в том случае когда есть неплотность в впускном клапане, а она есть в том цилиндре где самая малая компрессия.

igo61

Цитата: Aryan від 06 Березня 2018, 22:05:29
до чого тут температура плавлення 450, коли алюмінія 660 (поршень)?
Материал диффузора не чистый люминий, а его сплав с более низкой температурой плавления. На фотках явно видно, что диффузор расплавился и стёк на заслонку. Значит, в топке была высокая температура. Отсюда и предположение о неплотностях впускных клапанов, или чего-то подобного.
По-правде, первый раз такое вижу.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Григорий

Salek при правильній роботі систем запалювання та  газорозподільчої ситеми ніяких хлопків не буде, бензин завжди йде в карбові рідиною  і нічого не згорає. А тепер зверніть увагу на Спирти -- хто знає з якого вони матеріалу, в мене таке враження що в них латунні втулки просто залиті свинцем.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

gray-black

пробіг 179 000
заіхав вчора на підйомник для огляду,і зразу є "приємний" сюрприз-порваний пильник зовнішнього ШРУСа,пильник ФСО якість не фонтан,якщо нема нічого іншого то піде,з другоі сторони уже теж на підході,так як діло було ввечері магази закриті,поіхав додому шукати запи,знайшов старий пильник,промив ШРУС,набив ремонтноі мазути хадо,хомути поставив старі,трішки долив масла в КПП,на понеділок домовився знімати ГБЦ для ремонту




куда залить фото
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

Sergik32

це так мазюкою обкидало? тормоза напевно вже не скоро зявляться
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

gray-black

Цитата: Sergik32 від 11 Березня 2018, 20:59:39
це так мазюкою обкидало? тормоза напевно вже не скоро зявляться
Тормоза то є,але чуть слабші :facepalm: щось сам і недопетрав :wallbash: що останні дні давлю в пол а вона поганенько зупиняється,треба розібрати і почтстити  :download:
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

gray-black

пробіг 179 500
пічка почала смалити,регулювання повзунком нічого не давало(рукою провіряв корпус пічки,відкр. закр. гаряча однаково),думав заклинив кран,розібрав-а ні заслонка рухається з ричажком,продувається при закритій заслонці,кран лузар ставив осінню,уже в топку,не рекомендую,переробив повзунок на регулювання заслонками пічки зима-літо
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

Жулик

Ха типа подмешиваешь холодный воздух из улицы? )))

Валерий

Цитата: gray-black від 15 Березня 2018, 13:46:39
пробіг 179 500
пічка почала смалити,регулювання повзунком нічого не давало(рукою провіряв корпус пічки,відкр. закр. гаряча однаково),думав заклинив кран,розібрав-а ні заслонка рухається з ричажком,продувається при закритій заслонці,кран лузар ставив осінню,уже в топку,не рекомендую,переробив повзунок на регулювання заслонками пічки зима-літо
дома лежить новий заводський.брав на заміну але проблема була в тросику.
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы